Goedkoop vliegen

Ik wilde graag weten of iemand mij een site kan vertellen waar ik ECHT goedkope tickets kan vinden. We zijn een eigen big game visbedrijf begonnen in Mombasa,Kenia en mijn man moet dus meerdere keren (ongeveer 8) per jaar naar Kenia. Ik ben er nog niet overuit of ik er durf te gaan wonen, we hebben ook 2 kleine kinderen. Het reizen kost nu dus handen vol geld. Als je goedkopere tickets vind zijn ze met tussenlandingen van 2 uur in Nairobi en dat vind ik zelf niet prettig met 2 kinderen. De kinderen en ik gaan nu 2 keer per jaar naar Kenia. Ik google me suf maar vind niets bruikbaars. Hopelijk kan iemand ons helpen aan ticketinformatie en misschien ook aan adviezen over wel of niet emigreren met kinderen naar Kenia.

Afrika is wat dat betreft nog een beetje onontdenkt gebied. In Noord-Afrika gaat het nog wel.

Probeer het eens via Engeland. Vanuit Londen willen ze nog wel eens iets goedkoper vliegen. Anders vooral de KLM niet vergeten te vragen. Ze lijken steeds goedkoper te worden!

Via dusseldorf met ltu.com of condor.de of ltur.com

bedankt voor jullie antwoord :thumbsup: . ltur kun je boeken tot april dus daar kan ik nog geen beeld van vormen. De KLM heeft alleen maar tussenlandingen/overstappen in Nairobi (sommige zelfs van 9uur) en dat zie ik echt niet zitten met 2 kleine kinderen. Condor vliegt rechtstreeks maar ik heb al meerdere niet zulke goede recensies over hun gelezen op vakantiereiswijzer. Heeft iemand toevallig ervaring met Condor? Ik denk dat ik met hun ga omdat zij rechtstreeks vliegen.