Van Kenia naar Kaapstad

Hoi allemaal!
Ik ben net begonnen met het plannen van mijn grote reis :slight_smile:
Het plan is om vanaf eind Maart een maandje of twee vrijwilligerswerk te doen in Kenia. Vervolgens komt mijn vriend ook mijn kant op en willen we samen van Kenia, via Tanzania, Malawi, Mozambique, Swaziland en Zuid-Afrika naar Kaapstad reizen, om van daaruit terug te vliegen naar Nederland (eind augustus). Nu is mijn vraag hoe ik het goedkoopst aan vlieg tickets kan komen. Ik heb dan een open-jaw ticket nodig, aangezien ik waarschijnlijk in Nairobi aankom en uit Kaapstad weer vertrek. Heeft iemand hier ervaring mee/ tips over? Moet ik dit via een reisbureau doen of kan het ook via goedkopere sites op internet?
Andere tips en trucs zijn natuurlijk ook altijd welkom!

soms is het ook goedkoper een hotelreis kenya=strand te kopen (vanaf 300 euro incl hotel) en daarnaast een single trip terug vanaf capetown. even goed zoeken, want hoe langer je een ticket open wilt hebben, hoe duurder het wordt.
tof plan!
ik zou bij reisbureau’s je vraag neerleggen en zelf verder op internet kijken. en dan alles vergelijken.

Wat een geweldige reis ga je maken. Ik hoop dat je tijd hebt om een dagboekje bij te houden en ons allemaal (na afloop) deelgenoot hiervan te maken. Mocht je in je voorbereidingen op interessante zaken stuiten willen we ze ook graag op het forum horen.

Veel succes en een hele goeie tijd in het mooie Kenia (en natuurlijk de rest van Afrika)

Groetjes van Winnifred:KENYA: