wie weet wat de beste tijd is om een goedkoop ticket te kopen. Ruim van te voren of kort van te voren. Ik wil eind april naar SA voor 10 dagen en ben op zoek naar goedkoop ticket Capetown of George.
vaak is het: hoe eerder hoe beter.
Kayak heeft de handige feature dat je in 1 overzicht alle prijzen kunt zien, zodat je gelijk ziet op welke dagen in een maand het goedkoopst is om te vliegen.
Daarnaast hebben ze een Fare Alert. Je kunt een wekelijks/maandelijks e-mailtje krijgen als de prijzen laag zijn. Heb zo al menigmaal een goedkoop ticket kunnen boeken.
Succes!
Laat even weten als je wat gevonden hebt. Wij willen rond die tijd ook naar Zuid Afrika.
Gr Nick
Vaak zijn er aanbiedingen, waneer die zijn?? Gewoon zoeken bij alle luchtvaartmaatschappijen.
En vroeg boeken helpt altijd om een betere prijs te krijgen.
Vaak heeft KLM via parijs wel aanbiedingen.
suc6
Zoals nu met de KLM wereldweken.
Trouwens, vaak is het goedkoper om eerst naar Johannesburg te vliegen en dan met een low cost airline naar Kaapstad te gaan. Dat is vaak voordeliger dan direct naar Kaapstad vliegen.
Is niet altijd waar, vaak zijn er ook goedkope vluchten juist naar Kaapstad, die stad is meer touristisch namelijk dan Jozie.
Kijk ook even bij Lufthansa of Swiss, die hebben ook vaal aanbiedingen.
suc6
Vandaag weer heet hier heerlijk!
Kijk nu op vliegtarieven.nl daar staat een aanbieding Kaapstad op.
Suc6
Wij vertrekken vlg week naar JNB via Cairo, scheelde €600 op met KLM.
En dat is toch best veel, dus moeite waard om verschillende maatschappijen
te bekijken. Binnenlandse naar CPT was €80.
Succes
El
Veel Plezier!! maar met welke maatschappij vlieg je nu?
Egypt Air
Ik zou altijd met Kulula vliegen… Tenminste echt waar voor je geld ![]()
www.capetownrocks.nl/nieuws/kulula_de_leukste_vliegmaatschappij
Haha, grappig ![]()
1Time is trouwens failliet ondertussen.
Klopt, ik hoorde het ook! Ik hoop in ieder geval van harte dat deze maatschappij nog even blijft bestaan ![]()
Nee 1Time is echt falliet. Kan je echt niet meer mee vliegen !!
Ik bedoelde eigenlijk met Kulula dan…
Trouwens wel heel erg bijzonder dat je een vliegmaatschappij de naam 1time fly geeft. Ik heb me ze gevlogen, en het gaf me toch een wat vreemd gevoel ![]()
Niet teveel bij nadenken inderdaad. Zijn er nu nog discounters over die van Vic Falls vliegen?
Over de Vic Falls weet ik niet. Binnen Zuid Afrika in ieder geval nog Kulula, Mango en South African Airways
Voor vic Falls kun je wilderness air proberen.