Hallo allemaal,
Kan iemand ons vertellen waar we een zo goedkoop mogelijk ticket kunnen boeken voor een half jaar naar kaapstad. (Wij zijn twee studenten.)
Graag snel en veel reacties
Hallo allemaal,
Kan iemand ons vertellen waar we een zo goedkoop mogelijk ticket kunnen boeken voor een half jaar naar kaapstad. (Wij zijn twee studenten.)
Graag snel en veel reacties
Volgens mij krijg je de goedkoopste tickets via LTU (www.ltu.de); voor 300-400 exclusief vlieg je retour van Dusseldorf naar Kaapstad!
Veel plezier!
Ik heb gekeken op die site maar dat bedrag tussen de 300-400 euro is voor een enkele reis want je moet de heen en terugreis apart selecteren en dat wordt dan dus wel 2x zo duur helaas…
Hallo allemaal,
Voor mensen die alsnog geinteresseerd zijn…
We hebben een goedkoop ticket gevonden!
Uiteindelijk zijn we gewoon bij D-reizen naar binnen gestapt.
Daar moet je gewoon aangeven wat je wensen zijn, zij checken alle mogelijke opties die er zijn. Dan heb je zeker weten de laagste prijs.
Wij hebben nu een ticket van 822 euro pp. voor een half jaar. Mooi prijsje dacht ik zo. Deze prijs is niet gegarandeerd het hangt er vanaf of er nog plaatsen in de goedkoopste klassen vrij zijn anders ga je automatisch naar een duurdere klasse.
Conclusie: boek zo vroeg mogelijk!!!
Succes ermee!!
Ja mensen, zeker dat advies overnemen, zo snel mogelijk boeken, sneller=goedkoper
maar ik heb vandaag toch een redelijk goedkoop ticket via schiphol.nl gekocht vanaf schiphol, 720 euros, niet gek toch…
toch ook wel een goede optie, was ook bij D-Reizen geweest, maar dan moet je of naar Brussel of Dusseldorf rijden en van daaruit vliegen, met soms nog een overstap.
groeten Kristian
{EDIT} Ow jah, 720 All-in, met belastingen enzo, ticket zelf was 499e aanbieding van SAA en Zui-Afrikaans toerisme gedoe, hierover staat ook op deze site gemeld
Hoi Madeleine,
Ik heb begrepen dat je al een ticket hebt gekocht, maar je had ook een studententicket bij KLM kunnen kopen. Dit scheelt een hele hoop met de gewone tickets. Het hangt ervan af wanneer je vliegt, maar een retour ticket Amsterdam-Kaapstad kost min €677 + toeslagen en max €877 + toeslagen.
Je hoeft alleen maar student te zijn en dit moet je aantonen met een OV-kaart of ISIC-kaart. Je kunt via www.klm.nl boeken.
Misschien een tip voor de volgende keer.
Groetjes Janneke
LTU is goedkoop maar echt een prutstoestel (airbus a330) dus je bent echt sardine materiaal…ook moet je voor veel dingen betalen, de volgende keer ga ik met de benewagen…
marc
Hoi,
Ik vlieg 3 maart 2006 naar Kaapstad voor 5 maanden stage. Ik heb mijn ticket via skybreakers.nl geboekt –> €824,- dus een goede prijs!!
Groeten,
Mette
Kijk ook eens op www.africanholidays.nl
Hoi hoi,
Ik ga 11 april voor twee maanden naar Zuid-Afrika, Kaapstad. Ik heb bij cheaptickets.nl een ticket geboekt voor slechts 660 euro inclusief. Niet duur dus…zeker een aanrader!
Groetjes Erik