kosten vliegtickets

In de zomervakantie 2013 willen wij naar Zuid Afrika.
Momenteel kan ik voor 1600 euro 2 tickets inclusief alle verzekeringen kopen.
De heenvlucht gaat naar Johannesburg en we willen terug vliegen vanaf Kaapstad.
Is 1600 euro een goede prijs, of kan ik beter nog even wachten?

zoals nu heeft de KLM aanbiedingen en andere maatschappijen ook E 800 pp is redelijk. Maar kan goedkoper. Blijven zoeken.

Ondanks dat het in onze zomervakantie winter is in ZA zijn de tickets erg duur in die periode. Als je te lang wacht zullen ze naar boven de 1000 euro pp gaan. Voor een ticket heen op Johannesburg en terug vanaf Kaapstad is 800 euro pp een hele mooie prijs, ik zou niet te lang wachten met boeken want de kans dat ze goedkoper worden is niet zo groot.

Hi,

Wij vliegen in Okt (2012) en ik heb de tickets in april geboekt voor 575,- pp. Echter niet in onze zomer dus… Maar wel heen naar Johannesburg, terug vanuit Kaapstad. Vliegen vanuit Brussel.

Succes met zoeken!

Groetjes

een tickethandler (bijv. e-bookers) in je favorieten zetten en ong. 6 mnd van tevoren elke dag even checken. Wij vliegen in febr. met Lufthansa (S’hol-F’furt-Joburg) voor net geen €600. Gewoon redelijk ver van te voren de prijzen checken en toeslaan als het binnen je budget valt.

Ook handig: een Kayak Flight Alert. Dan krijg je automatisch een mailtje als er een vlucht is die binnen je budget valt.

wel even goed kijken naar de overstaptijden, maar dat lijkt me logisch!

Ik krijg net uit heel betrouwbare bron de volgende mail binnen :smile:

Vanaf as maandag 12 november tm 25 november komt er er op Vliegtickets.nl een deal te staan waarbij klanten vanaf Amsterdam met Lufthansa naar Zuid-Afrika vliegen voor de ongelooflijke prijs vanaf **589 Euro all in!    ** 

Ik weet niet of dit ook voor Kaapstad geldt, maar dus even vliegtickets.nl in de gaten houden!

Groetjes Remco.

2 likes