Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik willen graag rond half februari naar Zuid Afrika voor ongeveer 3,5 week.
Heen vliegen we op Kaapstad en terug vanaf Johannesburg.
Heeft iemand tips voor goedkope vliegtickets?
Groetjes!
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik willen graag rond half februari naar Zuid Afrika voor ongeveer 3,5 week.
Heen vliegen we op Kaapstad en terug vanaf Johannesburg.
Heeft iemand tips voor goedkope vliegtickets?
Groetjes!
Gewoon zoeken bij de diversen maatschappijen, zoals KLM, Brithsh Airways, Lufthansa
Via Turkisch Ailines kan je vaak goedkoop vliegen of Iberia. (wel overstappen)
Soms hebben airlines aanbiedingen in een bepaalde periode.
Je kan gewoon intikken via google, goedkoop vliegen naar Zuid Afrika en kijken wat die aangeeft. Ik zelf kijk dan toch altijd even zelf op de betreffende airline, of het inderdaad goedkoop is.
kijk even op www.vliegtickets.nl
Gaan jullie dit jaar al???
Suc6 met zoeken:dag:
groet uit een warm, bewolkt Kyalami
Als jullie nú februari willen gaan, ben je voor vliegtickets waarschijnlijk al redelijk laat (lees: duur)! Wacht in elk geval niet veel langer want voor (lijndiensten op) Zuid-Afrika gelden geen aantrekkelijke last-minutes.
Je kunt prima tickets zoeken en boeken via internet, bijvoorbeeld via:
Zal redelijk moeilijk worden om uberhaupt nog stoelen te krijgen, laat staan tegen een redelijke prijs. Maar suc6 met de zoektocht en alvast heel veel plezier in Zuid-Afrika.
Groetjes,
Natascha Snelder / www.zazoetravel.com
We gaan inderdaad aanstaande februari al. IK heb nu gelukkig wel tickets in optie laten zetten bij KLM (833 euro) en Turkish Airlines (641 euro). Verder heb ik bij British Airways tickets voor 724 euro gezien.
Het liefst ga ik met de KLM (direct), maar aan de andere kant is een besparing van 100 of 200 euro p.p. wel de moeite waard!
Is er iemand die ervaring heeft met Turkish Airlines?
Groetjes!
Zelf heb ik nog niet met Turkish Airways gevlogen maar ik weet van anderen dat zowel Turkish als Egypt Airways prettige vluchten hebben naar Zuid-Afrika. En ja, het scheelt inderdaad behoorlijk. Overstappen brengt natuurlijk altijd meer reistijd met zich mee - maar het is vooral een kwestie van je erop in stellen en bekijken welke vluchttijden je het beste passen. Overdag 11 uur vliegen vind ik persoonlijk niet zo prettig; liever slaap ik 's nachts een paar uurtjes weg en kies daarom eerder voor een nachtvlucht. Meer informatie kun je vinden op:
http://http://www.opreisnaarzuidafrika.nl/Vluchten_Zuid-Afrika/
Ellen van Zandwijk - http://opreisnaarzuidafrika.nl
Kijk eens op www.vliegwinkel.nl Vind daar regelmatig goedkope vluchten (rond de Eur 400) via Cairo. Wel lang wachten (4 uur) maar goedkoop
Had begin deze week gasten die via Cairo gevlogen waren voor Eur 325 (!!!) en dat in December!
Groetjes,
Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com
Een vriend van ons vliegt regelmatig met Turkisch airlines naar Kaapstad. EN hij is erg tevreden.
Luthansa heeft nachtvluchten en BA ook. En ja KLM is direct, maar duur en de service (eten, stoelen) wordt steeds slechter, de volgende keer denk ik er over om de nachtvluchten van Lufthansa te proberen naar Nederland.
groet uit een bewolkt Kyalami:dag:
Zag net een aanbieding binnen komen met de KLM naar Joburg voor € 629 te boeken vanaf 7 januari!
suc6
Goedemorgen allemaal,
Ik heb eerder deze week mijn tickets voor mijn familie bij South African Airways geboekt. We vliegen nu s’nachts naar Johannesburg dus hoeven geen extra hotelovernachting in Johannesburg te boeken. Ook de binnenlandse vluchten naar Port Elizabeth heb ik hier online geboekt. Op deze website heb ik alles geboekt:www.flysaa.com.
groeten en alvast fijne vlucht.
Groet,
Teun
Hallo allemaal, bedankt voor de reacties, super!
Ik heb mijn KLM ticket tot as donderdag in optie staan, dus ik neem aan dat de prijs dan ook wordt aangepast!
Ik ben benieuwd… ik ga voor de zekerheid nog even kijken op de andere sites die jullie gegeven hebben.
Bedankt!
Kom nu net terug met EgyptAir (Starallaince)voor 343,00 retour p.p.
Kan zelfs goedkoper via EthiopianAirlines heb al gezeien voor 273,00 Euro
Hier heb je tenminste wat aan!!! Wel goed op datum zoeken verschillende data, verschillende prijzen. Ja All Inn prijzen dus totale kosten!!!
Enne
Met de voetballen naar Zuid Afrika
Vraag een offerte aan!!! M’n vrind in SA
johan@lathita.co.za
Kijk eens op www.supersaver.nl
Egypt airlines is de goedkoopste, maar service, comfort en vriendelijkheid = 0,0
Air France en Swiss hebben dikwijls ook goede prijzen en mooie reisuren.
Groetjes,
Jeroen
www.villarustique.co.za
Gastenverblijf en restaurant in Oudtshoorn
Reken daar maar niet op! Je optie is een ticket voor een bepaalde prijs, die gaan ze dus zomaar niet verlagen. Dus goed navragen als je besteld!
groet,
Ik heb idd al even gebeld met de KLM en volgens hen is de deal voor Joburg niet te combineren met het ticket dat ik in optie heb staan AMS - CPT/JNB - AMS.
Dus nu waarschijnlijk do ochtend retourticket naar Joburg reserveren en dan een binnenlandse vlucht naar Kaapstad…
Ik ben verder nog aan het kijken naar andere mogelijkheden, maar ik ben geen held met vliegen, dus ga het liefst met KLM …
E zijn meer goede matschappijen, zoals Lufthansa, Britisch airways, kijk daar ook even naar de prijzen, kan vaak best schelen.
suc6 Clint28>>>
Oh is Egyptair echt zo erg ja? Heb vorige week een ticket geboekt, was inderdaad maar 400 euro dus wel lekker goedkoop!
Airstop??
Egyptair is helemaal niet zo erg. Het vliegtuig van Cairo naar Johannesburg is een stuk groter en comfortabeler dan het eerste gedeelte van de reis. De wachttijd op het vliegveld valt best mee, gezien de tijd die het kost om uit het vliegtuig te stappen, naar de Transit terminal gebracht te worden en vice versa. Wij hadden helaas geen eigen tv-schermpje, maar je vliegt 's nachts, dus ook weer niet zo’n ramp. Er wordt geen alcohol geschonken tijdens de vlucht, maar voor de rest was er voldoende te eten en drinken aan boord.
Bovendien, de prijs is wel erg aantrekkelijk! Blijft er meer over om in Zuid-Afrika te besteden:smile:
Alvast een heerlijke vakantie gewenst, gr. Marleen
Wij hebben ook al wel eens met Egypt Air gevlogen. Deel van de crew leek wel op terroristenteam en de vriendelijkheid op de luchthaven van Cairo straalde er nu ook weer niet van af, maar ‘technisch’ gezien (vliegtuig, service, eten & drinken) was allemaal prima. Ook netjes op tijd gevlogen dus mij hoor je niet klagen!
Wat dat betreft hebben wij in 2009 wel gasten gehad die hele grote vertraging opliepen met een vlucht van Turkish Airways, maar ja, da’s ook maar net een (vervelende) tref.
Met British Airways, Lufthansa, Swiss Air, Air France en KLM hebben wij alleen maar positieve ervaringen. Moet wel zeggen dat ik enige voordeel van KLM tegenwoordig de rechtstreekse lijn Jo’burg - A’dam vindt. Voor service zou ik niet speciaal (meer) voor ze kiezen…
Groetjes,
Natascha Snelder / www.zazoetravel.com
Vanmorgen de tickets geboekt! Met KLM rechtstreeks heen naar Kaapstad, terug vanuit Joburg! Uiteindelijk € 699 betaald!
Wat mij betreft is dat het zeker waard om met KLM rechtsreeks te vliegen.
Dank jullie wel nog voor de tips!
Over 6 weken vertrekken we al!! >>> :zon02: