Vliegticket SA - december 2011

Goedemorgen,

Ik ben sinds een aantal weken opzoek naar 2 vliegtickets naar Zuid Afrika.
Vertek vanaf 16 december naar Johannesburg, en terug reis rond 6 januari vanaf Kaapstad. Ik lees dat er mensen zijn die tickets rond 500 euro geboekt krijgen, ik zie alleen maar + 1000 EURO tickets.

Nu weet ik dat het hoog seizoen is en de tickets wat duurder zullen zijn, maar is het verstandig om nog even te wachten met boeken? wat is een redelijke prijs om te betalen voor een ticket naar SA in december?

Wij zijn in de gelegenheid om vanaf Amsterdam, Dusseldorf of Brussel te vliegen aangezien we in het Zuiden wonen.

vr.gr. Vera

Lufthansa AMS-FRA-JNB is volgens mij en van de goedkopere opties (rond 700 euro. Of via Libie, maar of je dat nu wil?). Misschien is het goedkoper om op die manier retour te vliegen en in Kaapstad een enkeltje JNB te nemen. Dat kost iets van 100 euro denk ik.

Die erge goedkope tickets, zijn er nu niet echt. Via Libia lijkt me toch nu geen optie en geen idee of ze nu nog wel vliegen. En via Cairo…??? Daar is het ook nog onrustig.
Probeer Turkisch airline eens.
Swiss en Lufthansa hebben vaak aanbiedingen. Maar rond de Kerstdagen zijn de tickets meestal duurder!

Kijk ook even op www.govolvo.nl of www.worldtickets.nl of www.ebookers.nl
dan kan je zien wat die dan aanbieden.

suc6>>>

Hallo,
Wij hebben onlangs geboekt met Qatar Airlines: Brussel - Doha, Doha - Johannesburg en later terug vanuit Kaapstad - Doha, Doha - Brussel met overstaptijd van 1h30. Goede reistijden en heel goede prijs met toch wel een 5 star airlines. We betaalden 258,42 taksen + 375,43 vlucht= 633,85 euro
Nergens heb ik beterkopere vluchten gevonden. Het zijn nachtvluchten.

Maar nu vliegen vliegen via het Midden Oosten en Noord Afrika, waar zoveel onrust is en misschien nog komt (ik hoop het niet) lis veel te riskant, mijn idee.

Wij vloigen straks maat gewoon rechtstreeks met de KLM, is niet anders momenteel. nGeen risico nemen wij.

Nu van Qatar heb ik echt nog geen schrik. Het ligt wel in de richting maar ja… tegen september zal het hopelijk geen probleem meer zijn of worden. Ik heb in iedergeval een goede annulatieverzekering. >>>>>>>>>

Maar ze vliegen ook niet op Amsterdam en heb net gekeken, zijn voor juni die tickets wel super duur, zeg.

Weet je zeker dat de tickets in jullie verzekering zitten, vaak is dat namelijk niet zo, als je alleen een vliegticket boekt.:dag:

Jazeker, Ik heb deze week nog geboekt en betaald met Mastercard, dan zit er automatisch een gratis verzekering annulatie in.
Daarom zijn het de juiste prijzen omdat ik de factuur voor mij heb liggen.
Groetjes.

Geweldig!