Prijs vliegticket

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en misschien weet iemand raad.
Ik heb vliegtickets>>> gezien (klm en rechtstreeks) van 1000 euro.
Is dit een voordelige prijs of kan ik beter langer wachten en worden de tickets dan goedkoper? ( we willen rond 20 juli t/m 12 augustus 2010.)

Alvast bedankt, groetjes Snoes:dag:

Hoi Snoes,

Is nog vrij prijzig hoor. Even afwachten dus, en kijk eens op www.vliegwinkel.nl Kies diverse vertrek en aankomst-datums.

Succes!

Groetjes vanuit de bush,

Corné.

Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

Momenteel heeft de KLM aanbiedingen voor E 629 pp, Dus zou even goed kijk op hun site .

Of met Lufthansa, of BA vliegen. Air france heeft ook aanbiedingen momenteel

suc6:dag:

1000 euro is gewoonweg duur !

Ik heb voor mijn moeder onlangs een ticket kunnen vinden met Air France voor 507 euro (moet toegeven dat dit met een beetje geluk was waarschijnlijk). Even verder rondkijken, en als je de gewenste prijs + verbinding ziet = DIRECT boeken (anders is de vogel letterlijk gevlogen).
Onder de 650 euro moet toch wel lukken.

Succes,
Jeroen

www.villarustique.co.za
Gastenverblijf & restaurant in Oudtshoorn (Westkaap)

Air France (met overstappen!!) is aan het stunten om zijn nieuwe airbus vol te krijgen.

Zou niet te lang wachten, kijk ook even op de Lufthansa of met Turisch airlines

suc6 en groet uit een :zon02: Kyalami

1 like

Bedankt voor de tips allemaal, ik ga snel speuren naar goedkopere tickets.

Dat kan goed koper…

Heb ge googled. En gewoon goedkope vlieg tickets gezocht.
Uiteindelijk bij D-reizen een retour geboekt. Scheelde maar 50 euro met internet.
Vlieg wel van uit dusseldorf met british airways. Via londen. voor 680 euro.
vertrek 11 april

Hoi Allemaal,

Ik heb me echt suf gegoogeld op het internet en de tickets kunnen inderdaad goedkoper, maar niet in de periode dat wij willen.
De goedkopere tickets zijn in april.
Maar ik geef het nog niet op, elke dag kijk ik even.

Gr Noes

Heb dat ook gedaan… me suf gegoogled, Maar op een gegevenmoent heb ik zoiets pffff. Elke dag zoeken. En mijn gevoel zegt me, er veranderd niet veel.
Ik heb er vrede mee dat ik het op mijn mannier zo besloten heb. Bedoel bijna 700 euro is eigenlijk niet duur.

Ik ga in april/mei weer naar Zuid-Afrika.
Vluchtprijzen varieren enorm en kunnen van dag tot dag verschillen.
Een paar maanden geleden kostte een ticket met Egypt air maar net 400 euro en begin januari had British airways aanbiedingen vanaf 478 euro.
Ik heb daar een ticket A’dam-Heathrow-Jo’burg geboekt voor 530 euro. Prijsverschil 52 euro zit in betere vluchttijden en kortere transfertijden.
Vkak daarna verlaagde KLM overigens ook zijn prijzen.
Het blijft goed zoeken over een langere periode.

Groetjes

[quote=“VRGastenverblijf, post:4, topic:65631”]

Onder de 650 euro moet toch wel lukken.

[quote]

Onder de 650 euro zal nog lastig worden. Juli/augustus is natuurlijk wel zomervakantie in Nederland…tickets zijn in deze periode sowieso al duurder en daarnaast zijn de goedkopere stoelen in deze maanden vaak snel weg.
Je kan eens kijken op www.vliegtarieven.nl. Je krijgt direct all-in prijzen te zien dus er komen in een later stadium geen toeslagen meer bij…

Via Zurich met Swiss, is ook een aanrader.

groet,

Onder de 650 zal je niet lukken?? :wereld:

Amsterdam - Johannesburg € 654
Frankfurt - Johannesburg € 713
Brussel - Johannesburg € 489

Geen idee waar je woont, maar met de trein richting Frankfurt of Brussel is vaak erg goedkoop.

Deze prijzen zijn allen van wtc, klik op de volgende link en zoek zelf, misschien dat je ze bij een andere aanbieder zelfs nog goedkoper kunt vinden.

www.vliegticketstool.nl/selecteer/Brussel-johannesburg/johannesburg-brussel/20-07-2010/12-08-2010/

Ben toch wel erg benieuwd waar je deze tarieven vandaan hebt. Als ik op de website van WTC de vluchten die jij aangeeft, opvraag (brussel-jo’burg v.v., 20jul-12aug) beginnen de prijzen vanaf 700 euro, kan nergens tarief van 489 euro vinden.
Of staan deze tarieven alleen vermeldt bij de aanbiedingen en zijn ze niet beschikbaar ?

En vergeet niet dat er in een latere stap in het boekingsproces bij WTC vaak zeer hoge kosten bijkomen (onder de noemer ‘Customer Service Charge’).

In mijn eerdere posting geef ik ook aan dat het lastig wordt rond de 650 euro, niet dat het niet gaat lukken…

Hallo Snoes,

Wij vertrekken 12/7 en hebben tickets geboekt bij Africay Airways voor 620€

Groetjes

Hoi,

Gaan jullie terug ook vliegen vanaf Kaapstad?
Dat is wat het voor ons duurder maakt.

Groetjes Snoes

Hoi,

Zoek ook nog eens even voor een ticket via Dusseldorf…vooral naar Kaapstad zijn deze prijsgunstig!

Groetjes,
Jeroen

Villa Rustique gastenverblijf in Oudtshoorn
www.villarustique.co.za
Bezoek onze website voor promoties van mei tem september

probleem is denk ik de voetbal en het feit dat je redelijk laat een hoogseizoen vliegticket wilt boeken.
wat je kan doen is bij verschillende reisbureaus langsgaan, zeggen welke periode je ongeveer wilt en dat je zo goedkoop mogelijk wilt. ze mailen je dan wel terug.
als het nu heel veel scheelt om niet via kaapstad terug te vliegen, maar via j’burg, kan je ook overwegen om bij vb kulula.com een binnenlandse vlucht te nemen. voor een paar tientjes ben je van kaapstad zo weer in johannesburg.
succes!

Hallo, we zijn net terug uit Zuid Afrika en betaalden voor onze heen en terug reis Brussel Kaapstad (via londen) bij British Airways per persoon 560 €.
Tip : schrijf je op hun site in (executive club) en hou je mailbox in de gaten.
mvg Marc

Ik was vorig jaar in het hoogseizoen (half juli) ook 850 euro kwijt met Air France… Veel geld, maarja, als je alleen in de vakantieperiode kan.

Soms heet Emirates goede aanbieidingen naar J’burg, je vliegt dan vanaf Dusseldorf via Dubai. Het is nogal een stukje om, maar het kan in sommige gevallen honderden euro’s opleveren! En Emirates is echt een goede maatschappij.

(Over Air France ben ik echter niet te spreken, NOOIT MEER!)