AMS - CPT en JOH - AMS 1400 euro / PLZ - DUR 190 euro. Goede prijs?

Ik ben op zoek naar een vlucht voor oktober 2013 heen via kaapstad en terug via johannesburg (hoeven geen directe vluchten te zijn). Ook ben ik op zoek naar een enkele vlucht van port elisabeth naar durban. Nu heb ik een vlucht gevonden vanuit amsterdam naar kaapstad en terug via johannesburg voor 1400 euro en eentje van port elisabeth naar durban voor 190 euro. Ik vroeg mij af of dit een goede prijs is voor die periode van het jaar? Kan ik de vlucht het beste nu boeken of nog even wachten. Hebben jullie nog tips qua vluchtroutes/vliegmaatschappijen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes wendy

Hoi Wendy,

Beide tickets lijken me behoorlijk prijzig.

Voor vluchten van NL naar SA en weer terug kijk ook eens op Emirates (vliegen via Dubai). British Airways (vliegen via London), Turkisch Airlines (vliegen via Istanbull), Air Berlin, Condor en natuurlijk KLM (waar je waarschijnlijk deze prijzen van hebt ontvangen).

Retourprijzen zijn vaak al beschikbaar vanaf E600,- a E700,- (vooral de optie via Dubai is vaak erg aantrekkelijk).

Vroeg boeken is altijd aan te raden, aangezien de meeste maatschappijen duurder worden dichter naar de vertrekdatum toe.

De prijzen zijn trouwens voor twee personen! Is het dan wel een beetje Oke of kan ik beter nog even verder zoeken?

Hoi Wendy,

Voor twee personen zijn de prijzen meer dan ok. Je gaat het niet heel erg veel goedkoper krijgen. Welke maatschappij?

Kunnen via egypt air of Emirates. Waarschijnlijk egypt air daar de tijden hier wat beter bevallen.

Egypt Air ken ik persoonlijk wat minder. Emirates is behoorlijk lang vliegen en de overstaptijden zijn niet altijd optimaal. Maar de maatschappij is geweldig, goede vliegtuigen, uitstekende service.

Ik ben de vorige keer ook met Emirates gevlogen, maar met een tussenstop van 5 dagen. Zelfde prijs, en een uitgelezen kans om ook Dubai eens te bezoeken.

Inderdaad iets om over na te denken die tussenstop. We zitten al bijna vier weken in zuid Afrika/Mozambique dus even kijken of er nog wat dagen vrij bij kunnen. Dank je wel!

Heel graag gedaan :slight_smile: