Is dit een goede ticketprijs en goede maatschappij?

Ik zie nu vliegtickets van Swiss air voor in april.
Heenreis, 13.45 uur met 1 tussenstop in Zürich
Terugreis, 14.05 uur met 1 tussenstop in Zürich.
De terugvlucht is door Edelweiss air.
Prijs € 702,-

Graag jullie reacties of dit een goede keuze is of wachten tot beter aanbod.

Alvast bedankt!

Ga je naar Johannesburg of Kaapstad?
Het is niet een heel slechte prijs. Wij gaan voor 675,00 naar Johannesburg en terug vanaf Kaapstad.

Hier heb je een review van Edelweis: Edelweiss Air Customer Reviews - SKYTRAX

Bedankt.
Wij gaan heen naar Kaapstad en terug vanaf Johannesburg.
Welke maatschappij heb jij geboekt?

Swiss is een goede maatschappij ( en lekker chocolaatje na de maaltijd mmmmm). Met Edelweiss air vlieg je vanaf Zurich terug naar Amsterdam ook een goede ( goedkope airline van Swiss)
al een paar maal mee gevlogen…

Wij vliegen met Emirates via Dubai. Ik denk dat jullie vlucht via Zwitserland niet heel verkeerd is. Een vlucht Amsterdam Johannesburg retour heb ik voorbij zien komen de afgelopen maanden voor net geen 600 euro. Een soort “open jaw”, landen op Kaapstad en vertrekken vanaf Johannesburg, is voor Zuid Afrika normaal iets duurder tijdens aanbiedingen. Maar dan moet je vaak via Dubai.

Kortom, 700 euro via Zwitserland zou ik hebben geboekt wanneer de overstap tijden “redelijk” zijn. Voor mij is dat maximaal 4 uur. Helaas is deze aanbieding bij mij niet voorbij gekomen toen ik wilde boeken.

Dubai is veel langer wachten en heel echt om in vlieg mijlen en tijd.
op Zurich is de overstap maar 1 uurtje…

Helaas is de aanbieding van €702,- al miet meer beschikbaar.
Te lang gewacht.
We hebben nu KLM geboekt, KLM viert zijn 95e verjaardag en daarom deze week ook aanbiedingen.
Hebben terug vanaf J’burg een directe vlucht en heen naar Kaapstad met een korte overstap op Parijs van amper 1,5 uur.
Nu 2 tickets voor €1600 en direct goede stoelen kunnen boeken.
En we vliegen beide keren snachts. Vind ik persoonlijk ook erg prettig om in m’n eigen ritme te blijven.
Dus erg blij met de tickets!!
Nu kunnen we verder met plannen.

Je hebt nog even de tijd, en je kunt wachten op aanbiedingen van de KLM. Die zijn er elke 3-4 maanden. Dan heb je een rechtstreekse vlucht, veel gemakkelijker.

Zoals je hierboven kunt lezen, hebben we inmiddels geboekt bij KLM.
Terug hebben we een rechtstreekse vlucht. Heen naar Kaapstad een korte tussenlandingen Parijs.
Beide keren nachtvluchten en goede stoelen, dus blij mee.

Ok, ik had niet goed gelezen. Verstandige keuze.
Als je advies wilt laat het maar weten, we zitten 3 keer per jaar in ZA.
Groeten, Michael