Ticket Kaapstad oktober

Hi allemaal,

ik wil in oktober graag naar Kaapstad voor 10-14 dagen. Ik ben vrij flexibel qua datum, kan vanaf 25 september tot 21 oktober weg, tussen die tijd… Nu ben ik opzoek naar tickets, en de goedkoopste zweven rond de 850. Terwijl ik hier overal lees dat iedereen rond de 600/700 euro is gevlogen. Iemand enig idee, ben ik al te laat, of misschien al weer te vroeg? Ik ben nu geneigd om gewoon een ticket van 850 euro te boeken, maar ik vind dit toch wel heel veel geld… Denken jullie nog dat dit goedkoper wordt of hebben jullie misschien tips?

Bedankt voor de hulp alvast!

Groetjes

Nee gewoon zoeken bij alle maatschappijnen, Lufthansa heeft nu een aanbieding, maar is naar Joburg.
Kijk ook even op http://www.worldticketcenter.nl/ hebben ook vaak goede prijzen.

suc6:cheer:

Wil je direct op Kaapstad vliegen, of is Amsterdam > Johannesburg > Kaapstad ook een optie?

Gewoon iedere dag liefst meerdere keren p.d. op de site van E-bookers kijken. We hebben de ervaring sinds 2007 dat we naar ZA gaan dat er bijna gen prijsverschil zit in de verschillende booking sites. Wij hebebn nu 3 tickets Joburg voor nog geen 1800 euries (Lufthansa via’Frankfurt, nachtvlucht) voor febr. 2013. De prijzen kunnen per uur verschillen. Als je iets ziet onder de 600 euries is het o.i. oké. Succes

Je zou ook met Emirates naar Joburg kunnen vliegen. Een binnenlandse vlucht met 1time is spotgoedkoop. Check anders ook skyscanner.nl. Daar vinden wij vaak de goedkoopste vluchten mee.

Nog makkelijker: een alert instellen bij Kayak. Maak een account aan en stel in dat je een melding (mail) wil krijgen als er een vlucht voor ~ € 600 naar Kaapstad beschikbaar is voor de data die wilt. Die site zoekt op alle sites en bij alle luchtvaartmaatschappijen en stuurt je dan een mailtje als 'ie wat gevonden heeft. Scheelt je een hoop zoekwerk :slight_smile: