Zomer 2009, USA/Canada, welk reisgenootje zoekt mij?!

People!

Okay. Ik zoek een - verrassing - reisgenootje :smiley:
In de zomer van 2009 (ongeveer… ehm… laten-we-eens-gek-doen… 4 weken?) wil ik ergens heen. Ergens ver. Iets waarvoor je op het vliegtuig moet stappen. Want. Ik zit alweer veel te lang in Nederland of ergens-anders-in-europa. En op dit moment heb ik mijn zinnen gezet op Amerika. Want, ja… New York City blijft bijvoorbeeld een plek die ik graag wil bezoeken. Heel graag. En verder heb ik geen concrete plannen. The sky is the limit. Maar. Ik wil niet alleen :frown:. En ik krijg niemand zo gek om mee te gaan.
Ik ben Lotte, 21, veel te impulsief, maar wel lief. Denk ik.
Iemand?! :smiley: (Bij voorkeur iemand van mijn leeftijd, plz)

Smilez,
Lotte

Heeeel graag…maar ben niet iemand van jou leeftijd…32…
Klinkt oud, maar zo ben ik niet. Leeftijd maakt mij niet zo uit, als t maar klikt.
Laat ff iets weten.
grtjs Desi (madelievje76@hotmail.com)

Hi,
Ik ben aan 't speuren naar een leuke reis naar Alaska, dus mocht je daar interesse in hebben…!!
Grtz,
Marloes

Hoihoi,
Ik heb mijn zinnen op de westkust van Noord-Amerika gezet, LA, SF, SB noem maar op :slight_smile: Ik ben 22 jaar oud en als het goed is in januari afgestudeerd! Wil in mei 2009 rondreizen aan de westkust, hoor het wel als je interesse hebt.
Groetjes, Iris

Hoi!
Ik zou super graag een rondreis willen maken door de vs, mijn ideale reis zou zijn van new york naar la (of andersom :P). Ik heb alleen geen idee hoe lang dit reizen is of hoeveel dit kost. xD

In principe sta ik overal voor open, ik wil toch zo’n beetje alles zien in de vs. Ik heb alleen wel een beperkt budget (enig idee hoeveel je kwijt zou zijn?). En geen rijbewijs. Ik weet niet of je van plan bent om een auto te huren of niet…
Er schijnen wel greyhound bussen te zijn die een bepaalde route rijden, waar je dan goedkoop een kaartje voor kan kopen en gewoon op en af kan springen… dat is misschien wat?

Oh en ik ben een meisje van 19 jaar :slight_smile:

Hoi iedereen!
Ben in September in New York geweest. GEWELDIG! En heb nu het Amerika-virus echt te pakken! Ook mijn wens is om een week ong 6 door Amerika te reizen. (met auto) Starten in SF en een aantal Parken te bezoeken. + de steden LA, LV.
Groetjes

USA is zooooo boemchicaWAAAAH !
ik ben ook 21 jaar, te impulsief soms en gek op reizen.
op mijn profiel staan enkele foto’s, het bewijs.
Lot misschien kunnen we eindeloos spreken over de VS op msn?
als je je e-mail doorstuurt, voeg ik je wel toe…
liefs gr elise

Hey,
Ik ben 25 en ook zeker geinteresseerd, ik hou van reizen en maak het liefste een iets langere reis volgend jaar (richting een wereldreis), laat me maar weten wat je in gedachten had!
Groetjes rozemarijn ([EMAIL=“rsmvries@hotmail.com”]rsmvries@hotmail.com)

Hoi!!

Ik ben Linda en 22 jaar en 20 juli t/m 20 augustus beschikbaar om op vakantie te gaan! Vorig jaar heb ik 3,5 week door Thailand heen getrokken en sindsdien wil ik niets anders meer dan verre reizen maken!

Het lijkt me leuk om met een auto door Amerika heen te trekken! Heb trouwens een hele gave reis van een maand gezien waarbij je zelfs nog doorvliegt naar Australië!
Maar Sri Lanka lijkt me ook prachtig… En heb ook een hele mooie reis van Peru-Belize-Chili gezien…

Dat ik gek ben op reizen blijkt denk ik al wel uit het feit dat ik 2008 naar DenHaag, Bremen, Brugge, Sassnitz, Praag (2x) en Thailand ben geweest en oud en nieuw ga doorbrengen in Londen!

Net als jij krijg ik het niet voor elkaar om iemand mee te nemen op een verre reis. Mijn vriendinnen studeren allemaal en hebben daar niet genoeg geld voor. Mijn vriendje wil aankomende zomer niet nogmaals een verre reis maken want ook hij is student en gaat al met vrienden op surfvakantie…

Kortom, zoeken wij elkaar?

Groetjes Linda

hey linda!

Waar heb je die reis gezien USA met de door vlucht naar Australie?
kikke!
hoeveel was je van plan ongeveer uit te geven?

lfs elise

Heey Lotte,
Ik ben ook op zoek naar een reismaatje voor de zomer 2009. ben vanaf 27 juli 4 weken vrij en wil echt supergraag naar canada/amerika… ik heb nog niet echt een voorkeur wat ik precies wil zien… maar het lijkt me echt ontzettend gaaf!
ik ben trouwens 20 jaar… :stuck_out_tongue:
nou mss heb je je reismaatje al gevonden, aangezien het berichtje er al een tijdje staat…
groetjes,
Esther

Joehoe! Esther. Thnx voor je reactie! :smiley: En nee, ik heb nog steeds geen concrete plannetjes. Zoals gewoonlijk. :wink: Enieweej. MSN een optie? Even voor de kletsheid? Je kunt me toevoegen met marielottehagen@hotmail.com. Hoop snel van je te horen! :smiley: Groetjes, Lotte

Hi Lotte en de ladies van de reacties,

dit klinkt echt leuk. ik heb precies het zelfde probleem! ik wil super graag een paar weken goed rond reizen in amerika, maar mijn vrienden hebben of hertentamens, vriendjes, or no money.
ik zie naar aanleiding van de reacties dat er echt veel willen gaan…waarom gaan we niet met een grote groep en reizen we er op los met zen allen? als er 4 of meer geinteresserd zijn, kunnen we elkaar binnenkort binnenkort to see if we’re up for it en of er natuurlijk een klik is :smiley:

Ik zou graag in Juli/Augustus voor 3 a 4 weken weg willen.

Watcha say?
Je kunt me mailen op [EMAIL=“vanillasky24@hotmail.com”]vanillasky24@hotmail.com
Greetz,
Mimi

Hey!

het klinkt misschien een beetje stom, maar voor Obama heb ik de US nooit overwogen als vakantieland (was geen vriend van Bush:thumbsdown:) , maar stiekem wilde ik er altijd al keer naar toe. Aangezien ik eindelijk een genoeg geld heb voor een verre vakantie, lijkt Amerika me echt een super bestemming!

Ik weet niet of jullie het erg vinden om een jongen mee te nemen (ik bijt echt niet! :P) Ook ik ben vrij impulsief, anders had ik nooit zo snel hierop gereageerd :lol:

The sky is my limit as well! (maar NY en Washington zou heel vet zijn!)

Groetjes,

Jasper (21) just_jasper@hotmail.com

Hoi Allemaal,

Ik ben net nieuwe ik zat beetje te googlen op i-net over reizen. Wil zo
graag keertje voor 3,4 weken naar Amerika maar niet alleen en zo als haast bij veel van jullie wilt/kan er niemand mee. Lijkt me heel erg leuk om met een groepje of wat anders naar Amerika te gaan. Dat lijkt me echt super!

Jullie kunnen me mailen op : Mascha201@hotmail.com

Groetjes :biggrin:

Hoi hoi.
zag je oproepje, en dacht dat is nou echt wat voor mij. zelf heb ik ook een oproepje geplaats, maar heelaas bijna geen reaksie.
wil ook graag door de usa reizen, vooral L.A. (daar ken ik iemand)
maar NY is ook super.
o ja ik ben wel 34, maar leeftijd vind ik niet belangrijk, als je maar lol hebt.
en ik ben bijna blind.
maar daar hoef je ook geen zorgen over te maken, ik red me echt priema, maar alleen op reis te gaan dat heb ik liever niet,
dus lijkt het je wat? voeg me gerust toe bij je msn [EMAIL=“isa28_fer@hotmail.com”]isa28_fer@hotmail.com
en wie weet gaan we gezellig op reis…

Hoi!
Zoals wel meer mensen hier op dit forum zoeken we allemaal een reisgenoot, voor verschillende bestemmingen. Ik ben nu aan het mailen met een leuke meid uit het zuiden van het land die het briljante idee heeft om een bijeenkomst te organiseren, zodat je anderen leert kennen met dezelfde plannen en dat merk je ook meteen of het klikt en wie weet doe je er ideeen op. De oproep staat op een andere website (o.a op www.wereldreis.net) Datum zal 21 Februari in Eindhoven zijn, Exacte locatie en tijdstip volgt nog…

Misschien ook wat voor jullie? Ik ga er iig naartoe, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Hey, Hey,

Als ik dit zo allemaal lees, lijkt me het helemaal te gek om meteen het vliegtuig in te stappen. Zijn er al concrete plannen en zijn er nog plekjes over :teeth:???
Ik hoop van iemand een reactie te krijgen om zo met iemand in contact te komen over deze reis…
Ik ben ook vier weken vrij vanaf 20 juli ongeveer!!! Gezellig

Grtz

Een trip naar de USA of Canada rond de maand juni lijkt mij persoonlijk ook erg interessant!
Ik blijf dit topic dus even volgen :slight_smile: Ik ben pas afgestudeerd dus ik heb alle tijd. Een tour met de auto van ongeveer een maand lijkt mij vooral erg gaaf!

(voor de goede orde: ik ben 26)

mee door Parken West-USA in mei /juni?
Volop natuur genieten van Grand Canyon, via Yellowstone Banff-Jasper, Rocky Mountains, naar: Seattle in mijn campingcar.Aandacht voor natuur cultuur, zee, ontspanning, zon, genietend vd mooiste plekjes naturisme.
‘rijdende Bed & Breakfast’ van 10.5 tot 15.6 met symp. ervaren wereldreiziger (48j, 1.8m)

Alle info [EMAIL=“months800ww@yahoo.com”]months800ww@yahoo.com