Zomer 2009, USA/Canada, welk reisgenootje zoekt mij?!

Prachtig Yellowstone daar wil ik graag nog een keer heen, (wolven)

PARKEN Canada, Grand Canyon
hey, you come and join in? a lot of nice, very nice parks and full nature all the way
mee door Parken West-USA in mei /juni?
Volop natuur genieten van Grand Canyon, via Yellowstone Banff-Jasper, Rocky Mountains, naar: Seattle kunnen 1 of 2 dames (een deel) mee beleven aan boord van mijn campingcar. Aandacht voor natuur cultuur, zee, ontspanning, zon, genietend vd mooiste plekjes naturisme.
Meerijden: formule ‘rijdende Bed & Breakfast’ van 10.5 tot 15.6 met symp. ervaren wereldreiziger (48j, 1.8m)

Alle info months800ww@yahoo.com

ik ben van 20 juli (19 juli stap ik op het vliegtuig) t/m 15 augustus 2009 in san diego (voor een talencursus! en de omgeving en san diego te verkennen), daarna nog t/m 20 aug naar New York !

iemand ook in de buurt op dat tijdstip? iemand die ook een talencursus doet of in san diego verblijft?

weet nog iemand een goed hostel in new york?

gr
Tom

Goed hostel: YMCA, vlakbij Central park

Mimi, dat lijkt me helemaal awesome! Ik heb hetzelfde probleem, vrienden die niet mee willen/kunnen. Hoop snel van jullie te horen!

En dat is ook bij mij, niemand heeft tijd, of zitten vast aan hun man/vriend.

Hoi Lotte en anderen,

Een keer reizen door de V.S. is iets wat ik ook al lang heel graag wil doen, maar net als jullie zit ik er ook niet echt op te wachten om dit in mijn eentje te ondernemen.

Ik ben een jongen van 22, hopelijk voor de zomer afgestudeerd. Verder heb ik mijn rijbewijs dus ik kan ook eventueel rijden.

Ik weet niet wat op dit moment de status is, er lijken nogal veel reacties te zijn maar nog niet echt iets concreets afgesproken voor zover ik kan zien?!

Hoe dan ook, ik heb zeer zeker interesse! :wink:

Hi allemaal!

Ben ik dan toch weer! Ga half juni tot half juli alleen naar Canada. Plan is te vliegen naar Calgary en vanaf daar met huurauto rond te trekken naar Vancouver Island en weer terug naar Calgary. Al iemand concrete plannen en die periode ook in de buurt??

Groetjes,
Marloes

Ik heb er altijd al eens een mooie roadtrip willen doen (gewoon van New York naar LA of San Fransisco). Het enige “probleem” is dat ik alleen in juli zou kunnen want in augustus zit ik in Suriname/Fr. Guyana. Ik zou dus vanuit de VS door kunnen reizen naar Suriname. Dat zie ik wel zitten eigenlijk ;).

Ik weet dat je in de VS buspassen kunt kopen waarmee je onbeperk kunt bussen. Volgens mij is dat niet eens zo heel duur en dat zou dus perfect zijn om een roadtrip te maken. Daarnaast kom je volgens mij ook veel andere backpackers tegen. Moet dus wel gezellig zijn. Het huren van een auto is natuurlijk helemaal ultiem en als je met een groepje bent volgens mij ook best betaalbaar, maar dat zou uitgezocht moeten worden. Misschien weet hier iemand wat voor tarieven er zijn?

Goed, ik heb er dus wel oor naar. Mocht je ook een vette roadtrip willen ondernemen, mail me dan maar of zo: a.vanoostveen@hotmail.com

Ben trouwens een jongen van 22 (student). “Zie profiel” zou ik zeggen.

Hoi allemaal!

Nu ben ik ook al een hele tijd iemand aan het zoeken voor een leuke reis in Amerika (of ergens anders) en ik wilde iedere dag wel wat anders, maar ik heb eindelijk iemand gevonden om samen mee te reizen. We zouden 4 tot 6 weken gaan vanaf midden juli tot eind augustus. De bedoeling is dat we met een huurwagen (liefst een busje zodat we er ook in kunnen slapen) de westkust verkennen met een leuke afwisseling van natuur (kamperen), steden en ontspanning (stranden e.d.). We reizen ook low budget en houden van wat avontuur.

Ons voorlopig plan is om volgende route te nemen:

Phoenix – Flagstaff – Grand Canyon – Las Vegas – Mojave national reserve – death valley - humboldt toiyabe national forest - Yosemite national Park – Carson City – Lake Tahoe - eldorado national forest – Sacramanto – San Francisco – Oakland – San Jose - los padres national forest – Pismo Beach – Santa Maria – Santa Barbara – Los Angeles – Long Beach – Anaheim – Huntington beach – Oceanside – San Diego – Yuma - Sonoran desert national monument – Phoenix

Of dit effectief haalbaar is in de gegeven tijdspanne moeten we nog bekijken en natuurlijk hangt ook alles af wat de rest wil, want vandaar dit berichtje nog.

We zijn reeds met twee, maar…

• We reizen liefst met een groepje van 4 mensen, dus wie nog mee wil, zeker laten weten!

• We willen een wagen huren, maar daaroor moet je reeds 3 jaar een rijbewijs hebben in de VS en moet je ook ouder zijn dan 21. Wij voldoen diet aan die dingen (Ik heb nog niet lang genoeg een rijbewijs en mijn reispartner heeft er nog helemaal geen).

DUS WIE ZIN HEEFT OM DEZE ZOMER MET ONS ROND TE TREKKEN IN WEST-AMERIKA EN VOLDOET AAN DE VOORWAARDEN OM EEN WAGEN TE MOGEN HUREN, AUB MAIL ME EN WE BEZORGEN ELKAAR TE ZOMER VAN ONS LEVEN!!! :smiley: (je moet wel willen rijden

http://www.reisforum.info/images/smilies/icon_razz.gif

aar al bij al vallen de afstanden nog mee als je het verdeelt over een dikke maand)

Ik hoop echt dat ik hier reactie op krijg, want ik sta reeds te popelen om te vertrekken :stuck_out_tongue:

Hopelijk tot gauw!!!

[EMAIL=“Sven_Verhoeven@hotmail.com”]Sven_Verhoeven@hotmail.com

Meiden en jongens :)!! Zijn jullie al bij elkaar gekomen om dingen te bespreken?! Het zou inderdaad wel heeeeeel vet zijn om gewoon met een hele groep te gaan!! Ik weet door zoveel reacties even niet meer wie ik moet mailen en hoever jullie nu zijn? Maar ik heb iig de laatste 3 weken van juli vrij en misschien kan ik daar nog 1 of 2 weken aan vast plakken? Maar ik heb hier wel oren naar! Lekker met zn allen genieten en feesten in Amerika :smiley: Ik ben trouwens 23 en heb mn rijbewijs (ook altijd handig). Ik hoop dat ik snel bericht terug krijg! Mn email is marijke_de_weert@hotmail.com

Wij zeds met vier en zoeken nog een vijfde iemand (met rijbewijs) en we gaan van 1 tot 30 augustus :slight_smile:

Ik hoop gauw wat van iemand te horen, want we zijn DRINGEND op zoek naar iemand :slight_smile:

hoi allemaal, ik ben ilse 23 jaar en wil al heel lang een keer naar amerika voor een rondreis., lijkt me geweldig!!!
net zoals jullie wil ook niemand met mij mee, ik zou me graag bij jullie groep aan sluiten.
Ik ben vrij rond half juli en heel augustus.
Ik hoop dat er snel actie ondefnomen word en dat ik wat van jullie hoor.
mijn mail is [EMAIL=“koetje_60@hotmail.com”]koetje_60@hotmail.com

liefs ilse