Zoek jij animatie werk?

…Old message…

Het is een bericht van bijna 1 jaar geleden, waar je op reageerd, je kunt aannemen dat dit niet meer relevant is…

Sterkte met je wensen

…Old message…

nee ik woon en werk hier, ben al 25 jr gelukkig getrouwd met een nederlander en wil ook absoluut niet in turkije werken. Loon is slecht, geen sociale afspraken, en het is er absoluut minder leuk dan wanneer je op vakantie bent

Succes, maar hier zal je niet veel mensen vinden die je zo een baan aanbieden voor daar

…Old message…

Ik wil volgend jaar ook heel graag in Gumbet gaan werken! in een animatieteam! heeft iemand een beetje informatie voor mij? pleasssssseeeee :stuck_out_tongue: Ik wil het echt heeeel erg graag doen!

hallo allemaal!
ik en een vriendin willen volgend jaar graag in de buurt van bodrum gaan werken in de animatie!
heeft iemand een beetje informatie? of misschien leuke hotels ofzo?
xxxx

Hooi,
Ik ben alvast druk opzoek naar animatie werk, voor volgend seizoen.
Want ik zou het liefst in de buurt van Side iets willen vinden.
Zou iemand mij daarmee willen helpen. Of heeft tips hiervoor?
En weet iemand hoe het met de site Wanna Go? is gesteld? Want volgens mij werkt die niet meer, of bestaat eigenlijk niet meer. Wat ik namelijk heel jammer vindt omdat daar leuke hotels staan in Side waar ik graag zou willen werken.

Ik hoor het wel,
Denizli

[EMAIL=“denizjuh@hotmail.com”]denizjuh@hotmail.com

hallo
zoek animatiewerk in turkije liefst regio dalaman/ fethye
dit voor volgend jaar
spreek 4 talen nl nederlands, frans, duits en engels
x

Beste lezers,

Zoals vroeger reeds vermeld is het hier heel moeilijk werk te vinden in Turkije. Werken zonder werkvergunning is hier verboden. Sommige mensen proberen wel zwart te werken maar daar is altijd een risico aan gebonden. Als de politie je snapt word je zo het land uitgezet.En de werkgever krijgt een zware boete als hij zwartwerkers in dienst neemt.
Je kan het altijd proberen via eigen land te soliciteren bij een reisbureau.Met een salaris via eigen land. Hier worden werknemers slecht betaald ,zelf velen krijgen hun loon niet uitbetaald.Denk heel goed na vooraleer je hier een vakantiejob aanvaard.
Ik denk dat weinigen die hier wonen U kunnen helpen bij het vinden van een officieele job.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

hallo,

zou je mij meer informatie willen sturen? ik woon nu in side en zou graag meer willen weten over de baan.

alvast bedankt

met vriendelijke groeten
ashley

Hey, Ik ben op zoek naar animatiewerk voor Bodrum, liefst van al Gumbet. Ik heb daar het begin van dit zomerseizoen de man van mijn leven leren kennen en ben al een 2 weken teruggegaan om te zien of het van zijn kant ook wel gemeend was en ben er nu zeker van. Ik heb al ervaring in animatie maar wel in Spanje voor een Spaans bedrijf maar daar kan ik nu niet terrecht
Vriendelijke groeten en hopelijk

Hallo!

Ik zou heel graag as zomer 2010 in Turkije willen werken in het animatieteam als danseres in de shows en als sportentertainer overdag. Ik heb al ervaring met dit werk en ik dans al mijn hele leven. Mijn leeftijd is 20 jaar. Zou jij me misschien kunne helpen?

Groetjes,
Mirjam

goeie avond,
ik zou zeeer graag de animatie verzorgen in een hotel in bodrum. het is echt de bedoeling om een job te vinden in bodrum of gumbet want heb daar een vriend wonen. ik ben echt verliefd geworden op turkije en spreek zeer graag talen en hou ervan om met mensen om te gaan!
heb 4 jaar op een speelplein gewerkt met kinderen, ben 23 jaar en zoek een vakantiewerk voor as zomer 2010. graag voor een heel seizoen
graag wat meer info
dank bij voorbaat
carolien flecijn: belgië, oost-vlaanderen

Beste lezers,

Wij die hier wonen hebben reeds meerdere malen geschreven dat het hier in Turkije zeer moeilijk is om aan een job te geraken.
Ten eerste je kan hier wettelijk niet werken zonder werkvergunning.
Om een werkvergunning te krijgen moet je een job verrichten dat een turk niet kan.
Denk dat je hier om een werkvergunning te krijgen ook een verblijfsvergunning moet kopen.
Dus als jullie eraan denken hier een vakantiejob te vinden dan zullen jullie echt moeten zoeken welk bedrijf of hotel zwart werk kan aanbieden. Er bestaan hier geen uitzendbureau’s die werk aanbiedingen.
Jullie zeggen allemaal hetzelfde, we zijn verliefd op het land Turkije…akkoord,Turkije is een mooi vakantieland,maar om hier te wonen en te werken als je jong bent is het bijna onmogelijk zonder contracten uit eigen land.
De meeste jongeren worden hier verliefd op een turkse jongen ,willen hem terug zien,zouden er zelfs alles voor opgeven in eigen land.Maar aub, denk heel goed na vooraleer je die stap echt wil zetten.Verliefd worden op een turkse jongen is totaal anders dan verliefd worden op Turkije als vakantieland.
Ik wou dat alles makkelijker was voor jullie zodat jullie met de werkelijkheid eens geconfronteerd kon worden,maar helaas ik weet ook geen oplossing om jullie allen aan een job te helpen.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Franka, helemaal gelijk!!!

Als je jong bent dan zie je alles rooskleurig. Begin eerst met de taal, cultuur, normen, waarden, gewoonten en tradities. Turkije is anders dan Nederland.

Een relatie hebben met een turkse man heeft heel veel haken en oogjes. Wees daar allert op, alhoewel niet iedere turkse man hetzelfde is. Ik ben gezegend met een turkse man die een HBO opleiding heeft gevolgd in Nederland en die ook de westerse mentaliteit meeneemt in zijn levenservaring. Daarbij heeft hij een hele goeie baan en zit dus niet verlegen om werk. Het is keihard werken om te overleven maar daar moet je ook weer de juiste kruiwagens voor hebben. Je moet heel veel laten en op bepaalde punten ook jezelf (maar dit hoeft niet persee).
Ook al als je getrouwd bent, is het nog niet makkelijk om een werkvergunning te krijgen. Zoek eerst informatie op zet dan de stap.

Kom eens een keer niet in de seizoenperiode want dan merk je ook dat het totaal anders is en niet altijd zonnig is. Je wordt geconfronteerd met de dagelijkse zorgen en dat is geen pretje. Geld verdienen is natuurlijk hoofdzaak nummer 1 maar probeer het inderdaad eerst via een werkgever vanuit Nederland.

Veel succes

Hallo Kadin,

Eindelijk eens iemand die denk zoals ik zelf.
Inderdaad veel jongeren moeten eens in de winterperiode op verlof komen,als bijna alle turkse jongeren hier zonder job zitten en nog blij zijn een vader en moeder te hebben waar ze steeds welkom zijn en zo kunnen overleven.

In het seizoen lijkt Turkije een paradijs,maar ook hier kan en moet het eens regenen en dan zijn de meeste toeristen weg…ook hun bron van inkomsten zijn weg.
Denk eraan dat de meeste turkse mensen in de badplaatsen allemaal hun geld in de 6 seizoenmaanden moeten verdienen om dan met het laag salaris dat ze verdiend hebben te overleven in de winter. Sociale zekerheid kennen ze hier niet zoals in Belgie en Nederland.
En van liefde alleen kan niemand leven, er moet ook eten op tafel komen.
Ook turken kennen stress in de wintermaanden.

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Franka,je verwoord het zoals ik het van je verwachte…je hebt de kennis,

Groetjes,

Hans.

Goed om te lezen dat er niet alleen maar schrijvers zijn die hun hart verloren hebben aan Turkije omdat een lover daar zit of omdat de badplaatsen helemaal geweldig zijn.

De kennis en kundigheid zijn op deze site van groot belang aangezien elke emigratie of werken in of naar een ander land zijn voor- en nadelen heeft.

Als je alle onderdelen kort samenvat in een info columm dan komen ook dezelfde vragen niet meer terug! Misschien een tip voor de beheerder. Nog een andere tip is om het laatst geschrevene als eerste te laten tonen zodat er niet op een oud bericht wordt gereageerd.

Daarbij is het handig als men een baan aan te bieden heeft, ook de procedures beschrijft hoe het in Turkije allemaal gaat, aangezien Turkije eerst werk voor haar mensen heeft en als de nood erg hoog zit, pas naar buitenlanders gaat zoeken. Meestal gaat dit via kennissen, vrienden of familie. Helaas heeft Turkije geen uitzend- of detacheringsbureau’s aangezien zij zelf al een tekort aan banen heeft voor haar bevolking.
De crisis speelt ook een grote rol!!

Voor de rest zou ik zeggen, geniet van je vakantie en rust goed uit, maar weet wel dat wanneer je naar huis gaat, het leven in Turkije gewoon doorgaat MET of ZONDER jou.

Ik geloof best dat het in Turkije moeilijk is om een baan te krijgen. Ik ben blij dat ik in nederland woon.
Maar dit forum ging toch over werken in een animatie team?
We hebben het hier toch niet over een vaste baan?
Ik kan niet geloven dat het ZOOO veel moeite kost om voor een maand of 2 in een animatie team te werken.

Ik zou zeggen, blijf alles rooskleurig zien. Dat is het mooiste wat je doet in je leven.
Uiteindelijk ben je oud genoeg om te weten wat je wilt en waar je thuis hoort.
geniet nu maar.