Wie is er al naar Japan geweest en heeft leuke/handige tips voor mij? Ik zou het ook erg leuk vinden om te horen of er meer mensen zijn die plannen hebben om dit najaar naar Japan te gaan, wie weet kunnen we een deel samen reizen? ik ben 31 jaar, zou het leuk vinden leeftijdgenoten te vinden via deze manier!
groetjes Sandra
Leuke tip Japan:
Mount Koya!!!
veel tempels, veel kloosters waar je kan overnachten, mini tandradbaan om er te komen, lekker rustig, echt geniaal.
Originally posted by goldvisje@08-04-2004, 13:43:34
** Wie is er al naar Japan geweest en heeft leuke/handige tips voor mij? Ik zou het ook erg leuk vinden om te horen of er meer mensen zijn die plannen hebben om dit najaar naar Japan te gaan, wie weet kunnen we een deel samen reizen? ik ben 31 jaar, zou het leuk vinden leeftijdgenoten te vinden via deze manier!
groetjes Sandra **
Hee,
Krijg steeds een foutmelding als ik een email stuur. We hebben middels deze site eerder contact gehad. Ik ben in Japan eind oktober. Hoop ik tenminste. Hoor graag of jouw reis nog doorgaat.
Groetjes
Originally posted by goldvisje@08-04-2004, 13:43:34
** Wie is er al naar Japan geweest en heeft leuke/handige tips voor mij? Ik zou het ook erg leuk vinden om te horen of er meer mensen zijn die plannen hebben om dit najaar naar Japan te gaan, wie weet kunnen we een deel samen reizen? ik ben 31 jaar, zou het leuk vinden leeftijdgenoten te vinden via deze manier!
groetjes Sandra **
Ga je georganiseerd of reis je op je eigen?
Groetjes
Renaat
Originally posted by renaat+10-09-2004, 19:19:09–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (renaat @ 10-09-2004, 19:19:09)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–goldvisje@08-04-2004, 13:43:34
groetjes Sandra **
Ga je georganiseerd of reis je op je eigen?
Groetjes
Renaat **
[/quote]
Ik weet niet of je reactie naar goldvisje was gericht of naar mij.
Ik ben in ieder geval in Japan vanaf 18 oktober tot ongeveer 9 november. Ik reis ongeorganiseerd. Het is me ook ooit in Zuid-Korea gelukt; uiteraad wel met behup van de lonely planet gids. Dus Japan zou me ook moeten lukken !!!
Alleen is Japan nogal aan de dure kant, dus kan een reisgenoot geen kwaad.
Groeten ,Ed
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om dit jaar rond september / oktober naar Japan te vertrekken voor een aantal weken. Ik zoek iemand die ook die kant opgaat en met mij samen daar naartoe zou willen, ben zelf 25 jaar en kom uit Vlaardingen. Mochten er dus mensen interesse hebben dan hoor ik dat graag,
Groeten Ramon
Hy
Ik vertrek 27 april voor een maand naar Japan , als je specifieke info nodig heb kan je me gerust een mailtje sturen op hetwordtlente@homtail.com , als we je nu niet kunnen helpen , zullen we daar proberen aan de nodige info te geraken
groeten van thomas
Hoi hoi
Op het moment zoek ik iemand die per nu beschikbaar is om met mij samen de tweede vliegticket te nemen om naar een bestemming in Japan te gaan voor ongeveer 10 dagen. Bij d-reizen staat ongeveer elke dag vliegtickets (2 voor de prijs van een) naar verschillende bestemming toe in Japan en ik zoek iemand die mee wil vliegen. Dus heb je zin en lef om lats-minute op vakantie naar japan te gaan mail me snel ^^
Groetjes
p.s. dit is me directe e-mail adres revena@gmail.com
Hoi hoi,
Eind juni 2007 ben ik van plan om circa 3 weken in Japan te gaan rondreizen. Mijn idee is om heen te vliegen naar Sapporo in het noorden en terug uit Fukuoka in het zuiden. Met de trein wil ik dan het land doorkruisen.
Ik heb nu het oog op vluchten van Emirates vanaf Düsseldorf via Dubai naar Japan met binnenlandse vluchten van Japan Airlines. De prijs hiervan bedraagt thans rond de 700 euro. Dat is zeer voordelig in vergelijking met andere maatschappijen.
Verblijven doe ik het liefst in goedkope hotels met faciliteiten in de kamer of in hostelaccomodatie van gelijke aard.
Ik ben nog op zoek naar iemand die hier ook wel zin in heeft. Ik ben zelf een man van 35 jaar met zeer veel reiservaring. Ik ben een type die alles zelf regelt en met een Lonely Planet in de hand rondtrekt.
Jouw leeftijd vind ik niet zo heel belangrijk. Ben je dus 20, 40 of wat dan ook, reageer gerust!
Voor wat foto’s van eerdere trips van me (zoals de Trans Siberië Express), kijk eens op http://janse71.spaces.live.com
Groetjes,
Friso
Konnichiwa, anata wa privé-message o yomimashite ka? Arigato gozaimasu.
Matane!
(of je je privé message al gelezen hebt… )
Hoi zoeker van een reisgenoot naar Verwegistan,
Zin om in juli 2007 een paar weekjes mee te gaan naar Japan?
Ben je een beetje avontuurlijk ingesteld (Bungee jumpen en raften staan NIET op de planning ?
Ben je een Lonely Planet type die niet helemaal rock bottom reist en verblijft, maar ook niet direct vijf sterren wil?
Ben je op zoek naar een (zeer) ervaren medereiziger?
Ik hoor graag van je!
Zelf geen of weinig reiservaring? Maakt niet uit! Reageer gerust!
Leeftijd en geslacht zijn onbelangrijk. Ter informatie: ik ben zelf 35 jaartjes jong.
Groetjes,
Friso
Ben niet op zoek maar wens je een hele fijne reis door Japan.
Ik ben zelf 2x een paar weken in Japan geweest (gewoon alleen rondgereisd) en het is een geweldig en schitterend land.
1 tip:…alles wat je leest en alle info die je vindt op het internet over wat je wil gaan zien daar en doen en vooral belangrijkste hóe je er komt etc, alle speciale passen, welk station je moet zijn om waar te komen, welke maatschappij etc. en de plattegronden van hoe bij je hotel of ryokan te komen (vooral dat)…UITPRINTEN en meeslepen ! Je zult zien dat dit bijzonder handig is en bijna een must om bij je te hebben. Het zal je veel tijd schelen bij de informatiebalies overal.
Daar heb je toch een lonely planet voor?
Nou met alleen de Lonely Planet red je het niet in Japan trust me.
Natuurlijk is die goed voor wat je er kan zien en doen, sightseeing, informatie over plaatsen etc. De printjes zijn meer een aanvullling op de Lonely Planet om het jezelf nog makkelijker te maken.
Op het inet moet je altijd bv een plattegrond uitprinten van hoe bij je hotel te komen anders vind je het niet met een alleen een adres. De printjes van het hotel zijn duidelijker dan de plattegronden in de LP.
En zo zijn er ook veel routes die je daar hebt, met speciale kortingspassen etc. Soms moet je precies weten waar je die kan kopen en welke routes die geldig is als je dit van te voren uitzoekt op het internet en uitprint is je reis vele malen “makkelijker” anders ben je heel veel tijd kwijt bij een informatieburo terwijl je ze met die printjes helemaal niet nodig hebt.
En tijdens mijn reis kwam ik heel veel mensen tegen met natuurlijk de LP maar ook allemaal met uitgeprinte informatie van het i-net’.
Het maakt het gewoon makkelijker.
En ik vond op het inet veel informatie die ik niet in de Lonely Planet zag staan.
okay:) will keep it in mind
In september 2007 ga ik voor drie weken naar Japan. De eerste twee weken reis ik rond en daarna ben ik één week in Kyoto. Wie heeft zin om met mij mee te reizen?
Heey beste lezer!
Mijn naam is dus Rick , 22 jaar en woon in Terneuzen
Ik post hier even een berichtje omdat ik opzoek ben naar een reisgenoot voor Japan!
Ik heb nog helemaal niks gepland ofzo, maar het is wel een van mijn droom bestemmingen.
Nu ben ik opzoek naar iemand tussen de 18 en 26 jaar man of vrouw om met mij in 2008 voor een aantal dagen/weken naar Japan te gaan.
Het is natuurlijk niet een van de goedkoopste bestemmingen dus daarom dacht ik zelf aan Maart of April, dan hebben we nog eventjes om flink te sparen, want ja hoe langer hoe beter natuurlijk!
Lijkt het je wat, post dan even een reactie of mail mij eventjes op rickvanhattum@hotmail.com!
groetjes Rick
Helsinki - Japan ( Sapporo, Tokio, Fukuoka ) 708 euro.
Hallo!
Ik zoek een reisgenoot om mee naar Japan te gaan het liefst in augustus maar anders ook begin september. Ik zou graag voor 2 ( of 2.5) weken willen gaan met vlucht en hotel in osaka (1230 euro vlucht + hotel) en met een rail pass 365 euro zou ik het land willen verkennen. Zowel grote steden als platteland en natuur zou aanbod komen.
Zelf ben ik een 24-jarige man die werkt op een universiteit. Ik zoek een reisgenoot (m/v) die ook houdt van cultuur, natuur en humor.
Dus interesse iemand?
trouwens mijn emailadres issie1984 @ hotmail.com