Zoek Belgen / Nederlanders in buurt Granada/Malaga

hoi Peter,
Hier is men heel tolerant tov buitenlanders, zolang ze maar niet uit het oostblok (Polen, Romenen, Albaniërs,…) komen zit je goed.
mensen uit midden-Amerika zijn meer welkom. Ik denk dat dit komt omdat vroeger ook veel Spanjaaarden naar die landen gingen om werk te zoeken. Misschien nu met de crisis heb je wel meer mensen die liever geen buitenlanders zien, omdat ze hun job afnemen, wat een normale reaktie is. Maar zij zal zich direct thuis voelen en ook direkt kunnen aanpassen aan de Spaanse cultuur en leven, daar ik denk dat dat geen zorg moet zijn voor jou.

Grtn.

David

Hallo David kan jij mij een email of een skype sturen wil je iets prive vragen.
Ben woonachtig in Barrio de Monachil.
Mijn email: gerry@hb-consultancy. eu
Mijn skype: fjg,harms

Groet,
Gerry Harms

Hoi allemaal!

Mijn naam is Wieke en nieuw hier op dit forum. Goed en leuk dat dit bestaat!
Dit topic ziet er inmiddels wel een beetje verouderd uit though :wink:
Ik vroeg me af, zijn hier nog NLs sprekende mensen aanwezig op dit forum die nog in Granada wonen?

If so, dan kom ik heel graag in contact met je! :vrede:
Binnen een maandje zal ik ook verhuizen naar Granada, en bij het pakken van mijn koffer (plus het checken van een paar praktische feiten mbt kamer zoektocht) had ik nog een paar praktische korte vraagjes.

Lijkt me superleuk daar eens over te sparren met een echte ‘local’ en natuurlijk jouw enthousiaste verhalen al te horen!
Mocht je dus al het e.a. weten over leven in Granada en vind je het leuk om die kennis te delen door een paar korte vragen over het leven daar te beantwoorden, schroom dan niet en stuur even een berichtje! :slight_smile:

Dank alvast en tot in Granada,

Hasta luego,
Wieke :slight_smile: