Nederlandstalige vacatures in Spanje - geen vakantie werk!

Hi,

Mocht iemand op zoek zijn naar werk in Spanje kijk dan eens op www.jobcoconut.com of specifiek deze link Jobs in Europe - Work abroad today - Job Coconut

Meerdere vacatures in Barcelona, Malaga en Granada. Geen bar werk of seizoens werk maar 40 uur per week in Sales, customer service of administratie.

Wil je naar Spanje vergeet ook niet je cv te registreren zodat werkgevers je in de toekomst kunnen vinden Register with us - Job Coconut

1 like

Bij de ANWB vragen ze ook vaak mensen - maar meestal voor het hoogseizoen.

Via Wereldwijzer app

In jeugdherbergen werken ze ook vaak met jonge buitenlanders.

Via Wereldwijzer app

Hoi,

Bij ons in het bedrijf (NGA) zoeken we ook nog Nederlanders (en andere nationaliteiten).

Ik werk er al sinds 2012 met plezier dus ik hoor het graag als er iemand meer informatie wilt.

Zou graag wat meer informatie willen hebben omtrennt het bedrijf. En uiteraard de werkzaamheden. Ben al enige tijd bezig om een baan te vinden Spanje. Alvast mijn dank!
Ruud Floris

Zou je meer duidelijkheid willen verschaffen over welke werkzaamheden het gaat? Zijn al geruime tijd bezig een een baan te vinden in Spanje.
Bij voorbaat mijn dank
Ruud Floris

Ik zou ook graag meer informatie krijgen, vooral over werken in Granada bijvoorbeeld! De website helpt me namelijk niet echt verder…

Hr en payroll administratief werk voor internationale bedrijven die dit onderdeel aan ons bedrijf hebben uitbesteed: verwerken van opdrachten in hr/payroll systeem, beantwoorden van vragen van medewerkers over hun salarisstrook of beleid (per email, telefoon) enz. Er is ook een youtube video. Zoek op nga granada.

Als je meer informatie wilt, dan kan je me ook een prive bericht sturen.

1 like

Hartelijk dank voor de reactie. Neem komend weekend de tijd om alles te bekijken.
Met vriendelijke groet!

Hoi hoi,

Zie dat dit al een ouder bericht is, maar dacht probeer het toch even. Zijn ze in dit bedrijf nog steeds op ziek naar mensen? Als dit het geval is, zou ik graag wat meer info willen ontvangen.
Mijn email: mellanie83@hotmail.com.
Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Mellanie

Beste Watervald,

Ook ik heb jouw bericht gelezen en vraag mij af of men nog mensen zoekt in het bedrijf waar jij werkt.

Op korte termijn zou ik graag willen emigreren naar Spanje (Andalucía). Ik heb eerder een tijd in Barcelona gewoond en gewerkt.

Graag verneem ik van je.

Alvast bedankt voor je tijd.

Groetjes,
Zineb

Beste,

Wordt er nog steeds naar mensen gezocht? Ik ben geinteresseerd.

Wij zijn regelmatig naar Nederlandse fietsgidsen op zoek voor ons bedrijf in Sevilla.
Meer info op: www.atdspain.com

-Part-time job
-Voornamelijk in de ochtenden
-Leuke werksfeer en klanten die op vakantie zijn

Mocht je je CV en motivatie willen sturen of meer info willen: info@atdspain.com

dag Rosalie,

ik woon momenteel in Granada en heb nood aan verandering. sinds ik een fiets liefhebber ben en Sevilla mij een leuke stad lijkt te zijn om mijn poezieproject en fietsliefde te combineren, leek het mij superleuk om even bij jou na te vragen of jullie momenteel nog op zoek zijn naar iemand?

groetjes!

maya