Zou graag wat meer informatie willen hebben omtrennt het bedrijf. En uiteraard de werkzaamheden. Ben al enige tijd bezig om een baan te vinden Spanje. Alvast mijn dank!
Ruud Floris
Zou je meer duidelijkheid willen verschaffen over welke werkzaamheden het gaat? Zijn al geruime tijd bezig een een baan te vinden in Spanje.
Bij voorbaat mijn dank
Ruud Floris
Hr en payroll administratief werk voor internationale bedrijven die dit onderdeel aan ons bedrijf hebben uitbesteed: verwerken van opdrachten in hr/payroll systeem, beantwoorden van vragen van medewerkers over hun salarisstrook of beleid (per email, telefoon) enz. Er is ook een youtube video. Zoek op nga granada.
Als je meer informatie wilt, dan kan je me ook een prive bericht sturen.
Zie dat dit al een ouder bericht is, maar dacht probeer het toch even. Zijn ze in dit bedrijf nog steeds op ziek naar mensen? Als dit het geval is, zou ik graag wat meer info willen ontvangen.
Mijn email: mellanie83@hotmail.com.
Alvast bedankt voor de moeite.
ik woon momenteel in Granada en heb nood aan verandering. sinds ik een fiets liefhebber ben en Sevilla mij een leuke stad lijkt te zijn om mijn poezieproject en fietsliefde te combineren, leek het mij superleuk om even bij jou na te vragen of jullie momenteel nog op zoek zijn naar iemand?