Werken in Granada NGA

Hallo, ik ga volgende week voor een sollicitatiegesprek bij NGA in Granada.

Kan er iemand die daar werkt bij NGA mij recentelijk commentaar geven over NGA (vooral over cariere mogelijkheden)? Ik wil daar werken voor lange tijd en niet dus maar voor een jaartje.

Alvast bedankt!

Groet
Joris

Hoi Joris,

Je kan doorgroeien naar verschillende functies binnen payroll, naar management van Operations of naar het Business support team waar bijvoorbeeld training, quality assurance, compliance en andere afdelingen onder vallen. Dit zijn de meest gangbare routes.

Meestal begin je bij tier 1 om kennis op te doen en kan je van daaruit omhoog klimmen. Ik ben ook zo begonnen en ben nu 3 promoties verder. Er zijn dus zeker wel verschillende carrière mogelijkheden.

Hoi Joris,

Hoe is het afgelopen ?

Gr.
Erik

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de kosten levensonderhoud zijn in/rond Granada? Gevoelsmatig wordt het nogal rooskleurig en voordelig voorgesteld.

Zijn er ook genoeg appartementen te huur en wat is dan ongeveer de prijs. Praat over gemiddelden exacte prijzen zijn uiteraard moeilijk te geven.

Alvast bedankt!

Het hangt ervanaf wat je wilt. Appartement voor jezelf of delen. Ga je veel uit eten en stappen of ga je zelf koken. Je kan het zo duur maken als je zelf wint. Je wordt niet rijk bij NGA maar je woont wel in een fantastische stad en je geniet hier gewoon meer van t leven. Dat hoor ik van bijna iedereen.

Eerste maand krijg je appartement via nga dat wordt vergoed. Veel mensen bij nga wonen samen met collega’s voor de gezelligheid en om kosten te drukken. Zijn er ook een hoop die alleen wonen. In het centrum is uiteraard de huur hoger dan in de aanliggende dorpen. Ik woon op steenworp afstand vh centrum en betaal 360 euro voor 3kamer appartement met aparte keuken en 2 balkons. Ik heb de mazzel dat ik deze huur deel met mijn vriend. Als je gemiddeldes wil weten kan je t beste googlen ‘alquiler granada’. Dan kan je filteren naar behoefte want iedereen wilt wat anders. Hier hebben ze ook lidl en aldi. Mercadona heeft ook goede producten voor scherpe prijs. Tapas krijg je gratis bij je drankje in heel Granada. Een colaatje kost rond de 1.10. Maar dan heb je daar meteen ook een tapa bij. Hoop dat deze info al wat helpt.

Bedankt voo je snelle reactie, wil gewoon een studio ofzo voor mezelf, beetje buiten het centrum. Kook zelf, ben niet zo’n stapper ik wil niet te ingewikkeld maar prettig leven. Woon nu in Lissabon en dat is echt gigantisch duur zeker in verhouding met de inkomsten vandaar mijn vraag.

Vergeken met Madrid en Barcelona is het leven zeker goedkoper in Granada. Mijn zwager woont in madrid en is meer geld kwijt aan woonlasten voor een kleiner appartement verder van het centrum. Ik hou zelf meer dan genoeg over om ook te kunnen sparen, af en toe tapas eten, shoppen, op vakantie te gaan ed . Ik rook niet, ben geen stapper, bezit geen auto dus ja dan hou ik ook veel meer over dan bijv een alleenstaande ouder of iemand die veel kosten maakt. Het is dus echt afhankelijk van ieders situatie.