Belgen Of Nederlanders Gran Canaria

Hoi , wij willen graag in contact komen met Belgen-en of Nederlanders die wonen en werken op Gran Canaria om over hun ervaring aldaar meer te weten te komen. :rolleyes:

halloooooooooo
wil jij ook werken op gran canaria?
ik namelijk ook.
groetjes fionA

heey allemaal,

mijn doel is om over 2 jaar te gaan emigreren naar gran canaria!
ik ben al vanalles aan het voorbereiden, zodat ik daar helemaal goed terecht kom. ook zou ik het leuk vinden om vast in contact te komen met nederlanders die daar wonen. vandaar mijn vraag of iemand mensen kent of zelf op gran canaria wonen.

mvg sandy

Hoi allemaal,

Ik ben ook van plan om binnenkort naar het zonnige GC te gaan verhuizen… Zou alleen echt niet weten waar ik moetbeginnen met zoeken voor een baan / accomodatie… Kan iemand mij helpen?
Groetjes Samantha x

ik ben zelf ook van plan om te gaan wonen en werken in gran canaria! ik heb uren lang gezocht op internet naar goede sites waar huizen/ appartementen te huur en te koop staan.

ik zou jullie aanraden om op deze site te gaan kijken: www.cardenas-grancanaria.com
de site is in het engels te lezen en er staan appartementen voor rond de 500 euro per maand, voor lange termijn, dus vanaf 3 maanden! vind het persoonlijk een erg duidelijk overzichtelijke site.

als tweede optie zou ik eens een kijkje nemen op www.goedkoopnaarspanje.com
de site is geheel in het nederlands (is een nederlands stel dat op gran canaria woont en appartementen verhuurt) als je contact met ze opneemt, kun je het ook hebben over lange termijn verhuur.

mvg,

p.s heb jullie de tips voor woonruimte gegeven, hebben jullie misschien tips voor werkgelegenheden op gran canaria?

hoi samantha,

waar in gran canaria wil je het liefst wonen? en naar wat voor soort werk ben je op zoek? en met wie wil je erheen gaan verhuizen? misschien kunnen we melkaar een beetje op weg helpen!

groetjes

Hallo, Ik ben ook van plan daarheen te gaan emigreren. Zijn jullie daar al geweest? Ik heb daar zelf zeven maanden gewoond en gewerkt.
Wat voor werk zoek je?
Groet, Reyes

Hola Reyes

Zou jij mij kunnen helpen met belangrijke zaken betreft emigreren naar Gran Canaria?
Is het zo dat je daar gewoon mag werken, en als je langer blijft dan 3 maanden dat je dan naar Tenerife moet om een DNI aan te vragen?
Heb je ook nog tips voor het zoeken naar een baan.
Ik ben druk spaans aan het leren, ik spreek het matig. Daarnaast spreek ik wel Engels.

Zou het fijn vinden om iets van je te horen.

Mijn e-mail is hi.navado@gmail.com