Wonen in Gran Canaria

Hallo allemaal!

Mijn naam is Evelien en ik woon al 2 jaar in Gran Canaria en heb samen met mijn vriend een bungalow park.

Voor al je vragen over wonen voor korte of lange periode laat het me weten en ik vertel je er alles over.

Zoek je een leuke bungelow voor korte of lange termijn ook geen probleem ik heb ze voor je in prachtig zonnig zuid-gran canaria.:zon:

ook voor vakanties kijk voor meer info op www.elcardonal.com of bel me op 0034638330508 en spaar veel geld door rechtstreeks te boeken.

beste evelien,

ik ben 20 jaar en heb een havo en mbo (marketing en communicatie) niveau 4 diploma. ik ben net in de horeca begonnen en zou graag een baantje in het buitenland hebben tot eind juni.

graag verneem ik of jullie mensen zoeken,

mvg

laurens

Heey Evelien…

Ik ben van plan om 3 maanden op gran canaria te gaan werken,
Maarja dan zoek ik nog een verblijf plaats en werk…
Ik was van plan om eerst een weekie op vakantie gaan om
informatie bij elkaar te sprokkele, maar toen zei een vriendin
dat ik me hier op moest aanmelde, en zo kom ik nou bij jou terecht…
Heb je voor mij een prijslijst hoeveel me dat gaat kosten,
en is er makkelijk werk te vinde ?

Mvg Arjan

Hallo evelien.
Mijn naam is Michelle 24 jaar ( NL) en wil ontzettend graag naar een warme bestemming, voorgoed of een lange periode. Ik heb afgelopen jaar 7 maanden op Kreta gewoond samen met mijn vriend( uit Duitsland) . Nu kunnen we na deze prachtige ervaring niet meer aarden in Het koude NL! Nu willen we samen heel graag op korte termijn snel weg hier. Zou je iets voor mij kunnen betekenen? Misschien heb je een kleine woonruimte voor 2 personen en wat werk betreft heb je opties/ideeën? We zijn harde werkers , en zijn bereid om al het werk aan te nemen.
Ik hoor het graag van je, mijn email is [EMAIL=“mosie01@hotmail.com”]mosie01@hotmail.com
Groetjes Michelle

Lid sinds: 19-05-2008
Posts: 2
Contact opnemen
Profiel bekijken

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon1.gif

Re: Werken Op De Canarische Eilanden
hallo

wij zoeken nog veel mededewerkers voor onze animatieteams op de canarische eilanden.
chek www.fiestaconsulting.com
directe e mail voor vragen/opmerkingen (in het engels)
[EMAIL=“canarias@fiestaconsulting.com”]canarias@fiestaconsulting.com
tel 0034 928 77

dank u

en misschien tot snel

greetz gianni bartolozzi
supervisor canarias
fiestaconsulting

Hi Evelien ,
Wij vestigen ons definitief nu 30 dec in Las palmas … alles lukt wel vrij vlot tot op heden … enkel 1 onduidelijkheid heb ik nog >> namelijk hoe groot moet de diameter minimaal bedragen van je schotel voor de ned of bel zenders via de astra sateliet ? Kan jij me dit vrij snel laten weten op men mail adres ? [EMAIL=“dirk.noels@man.eu”]dirk.noels@man.eu bedankt alvast .

Beste Evelien,

Zoeken jullie ook nog mensen? Dan zou ik me graag bij de willen aanmelden.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Juliette
Met

1 like

Beste evelien

Ik zag je berichtje en bij de datum stond 2007 nu is mijn vraag of je nog steeds opzoek ben naar medewerker. Ik heb de spw-3 en 4 opleiding gevolgd en behaald.

[RIGHT]m.v.g Vera[/RIGHT]

Hoi Evelien,

Dan ga ik ook maar even gebruik van je maken, mocht je dit nog lezen.
Ik ga met een stel vrienden van 30 maart tot 8 april windsurfen op Gran Canaria. We zoeken iets low budgets om te verblijven. We hebben voor de rest geen eisen maar willen graag dicht bij een freestyle spot zitten. Als je al 5 jaar op Gran Canaria woont dan moet je me hiermee kunnen helpen!. toch?

Alvast bedankt!

Groet,

Leon

Hoi Evelien,

Mijn naam is Samantha Welburn, ik ben 19 jaar en van plan om een tijdje naar Gran Canaria te verhuizen. ik weet nog niet hoe lang ik zal blijven, dat hangt af van hoe erg ik het naar mijn zin heb daar :wereld:

Zou ik je misschien privé mogen mailen over een aantal dingen die ik nog zou willen weten?

Groetjes samantha

beste evelien!

ik ben ook van plan om te gaan emigreren naar gran canaria!
zou je mij misschien wat meer informatie kunnen geven over de algemene zaken die je allemaal moet regelen? en de volgorde daarvan?

mvg

p.s ik wil graag werken in de recreatie branche of iets met kinderen.
want heb opleiding sociaal agogisch werker gedaan nivo4 en revreatie en toerisme

Hoi Evelien,

Ik ben net terug van een weekje ( te kort!) Gran canaria, elcardonal :slight_smile: Erg leuk gehad! Ik en mijn vriend willen een tijdje het buitenland in en willen beetje informatie bij elkaar sprokkelen,
Werk jij in Gran Canaria? en heb jij tips voor mij, ik wil graag aan het werk als receptioniste ik spreek de talen engels en nl, geen spaans… :frowning:

Ik hoor het graag :slight_smile:

Groetjes

Hoi allemaal,

En groetjes vanaf Gran Canaria. Ik heb eens een artikel geschreven voor mensen die willen wonen en werken op Gran Canaria. Misschien interessant voor jullie.

En andere optie is om je eigen baan te creëren en via internet voor Nederlandse klanten te werken. Ikzelf doe dat als copywriter, maar het kan ook als affiliate-marketeer, coach, vertaler, webdesigner, grafisch ontwerper, programmeur, enzovoort. Wees creatief en denk niet te snel in obstakels!

1 like

Beste Evelien,
Ik ben van plan om eind van deze zomer te gaan wonen en werken op Gran canaria.
Ik ga met mijn gezin van 5 verhuizen om een schitterend nieuw leven op te bouwen.
Begin van dit jaar heb ik mijn opleiding reisbegeleiding afgerond en ik ben nu op zoek naar een leuke baan en een geschikt verblijf voor mij en mijn gezin.
Ik zag de advertentie van je en ik kreeg gelijk een goed gevoel!
Misschien heb jij de oplossing voor mij!
Graag hoor ik het als je een idee voor mij hebt.
Misschien ken je iemand of heb je zelf iemand nodig!?
Ik heb ervaring in alle takken van de horeca en nu ook de reisbranche (:

Vriendelijke groet,
Mirella
Mijn email adres is mirellavdgaag@gmail.com