Hallo,
zoek dus werk en woonruimte op gran canaria, spreek verder engels en duits en ik ben spaans aan het leren. Zat zelf te denken aan een baantje in de horeca.
Hoop dat iemand tips, ideeen, url’s etc voor mij heeft die mij hier verder mee kan helpen. (?) Wil graag wonen in of nabij Pozo izquierdo al is het alleen maar om dat je daar zo lekker kunt windsurfen.
ben 2 keer op vakantie hier geweest, dusdanig leuk dat ik er best wil gaan wonen, het plan is dan ook om het voor zo’n 3 maanden te gaan proberen, als het bevalt huurhuis op te zeggen en dan lekker op dit hele mooie eiland te gaan wonen!
Groet, Hugo.:dag:
He Hugo!
Heb je al iets gevonden?? Ik ben namelijk ook op zoek en wil graag zelfs emigeren! ik zoek ook een horeca baantje of receptioniste eventueel of dergelijken. Let me know!!
Greetz,
Jade:zon02:
ik ben zelf ook van plan om te gaan wonen en werken in gran canaria! ik heb uren lang gezocht op internet naar goede sites waar huizen/ appartementen te huur en te koop staan.
ik zou jullie aanraden om op deze site te gaan kijken: www.cardenas-grancanaria.com
de site is in het engels te lezen en er staan appartementen voor rond de 500 euro per maand, voor lange termijn, dus vanaf 3 maanden! vind het persoonlijk een erg duidelijk overzichtelijke site.
als tweede optie zou ik eens een kijkje nemen op www.goedkoopnaarspanje.com
de site is geheel in het nederlands (is een nederlands stel dat op gran canaria woont en appartementen verhuurt) als je contact met ze opneemt, kun je het ook hebben over lange termijn verhuur.
mvg,
p.s heb jullie de tips voor woonruimte gegeven, hebben jullie misschien tips voor werkgelegenheden op gran canaria?
Hallo,
Zijn jullie nog op zoek naar werk in Gran Canaria?
Wij zoeken per direct iemand voor een marketingfunctie.
De vacature is te zien op
http://www.laborae.com/index.php?accion=verOferta&idO=dd100353c
Groetjes