Ik ben Samantha en ik ben 18 jaar oud. Ik zou graag in de zomer vakantie van 2011 of misschien de nazomer van 2011 in Gran Canaria willen werken samen met mijn tweeling zus en een vriendin van ons.
Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen met zoeken naar werk. Ik heb zitten denken om eerst gewoon op vakantie te gaan daar en dan daar zoeken naar werk maar ik wil eigenlijk liever vastigheid over alles wat er gaat gebeuren enzo.
Dus als iemand op deze forum tips/sites/e.d. voor mij heeft, helpt het mij al een heel eind naar mijn reis naar gran canaria.
Ik ben Jade 25 jaar en wil graag gaan emigreren naar Gran Canaria, oftwel de Canarias. Ik ben op zoek naar een leuk baantje daar in de horeca (niet het nachtleven) of wellicht receptie of dergelijken. Voor animatie ben ik denk ik al wel wat te oud voor en kom ik tussen mensen die waarschijnlijk een heel stuk jonger zijn. Kan iemand me helpen waar ik het beste kan zoeken want makkelijk vindt ik het echt niet.
ik ben 19 jaar oud en ben van plan om te gaan emigreren naar gran canaria.
weet iemand de preciese volorde daarvoor? misschien iemand die er al woont of heeft gewoont?
of dezelfde plannen heeft als mij? ik wil graag werken in de recreatie branche of iets met kinderen.
het beste is om naar playa del ingles te gaan en gewoon de nederlandse kroegen langs te gaan! boek een vakantie en regel het ter plekke dit werkt beter dan vanaf hier! vaak krijg je ook een woonplaats bij je werk… succes! laat je me weten als het gelukt is? ik ben namelijk ook druk bezig met verhuizen naar gran canaria! vorig jaar heb ik er 3 maanden gewerkt en hoop nu langer te kunnen blijven!/
ik heb er vorig jaar gewoont. het beste is er gewoon heen te gaan… ik weet niet of je daar al mensen kent maar die kunnn je het beste helpen. ook is het handig om spaans te leren en een kamergenoot te zoeken dat spaart je veel in huur die gemiddelt 500 is. als je meer info wil laat het me maar weten!
Mijn naam is Wendy kesler
22 jaar
En heb sinds 2008 animatie werk gedaan op kreta griekenland.
Nu wil ik deze winter naar Cran Canaria gaan.
Weet iemand daar toevallig een werkplek?
Animatie werk zou heel leuk zijn.Maar als het iets anders is ook goed en welkom
Ik ben beschikbaar van eind november tot eind maart 2012