Werk In Gran Canaria

[FONT=Times][SIZE=1][COLOR=blue]
Hoi ik ben jeanette en ik ben 19 jaar en wil heel graag voor een paar maanden of langer in gran canaria werken.
Bediening of in een hotel ofzo kun je wat anders aanbieden is dat ook goed!!!
Ik heb mbo diploma secretarieel medewerker kan engels en een klein beetje duits.
Ik ben drie keer in gran canaria geweest en ik vind het daar harstikke gezellig.

Haj! Ik las je bericht toevallig bij het surfen op het net; ik wil namelijk ook graag in het buitenland werken! Twee jaar geleden ben ik op Gran Canaria geweest, en ik zei tegen mezelf: Híér kom ik terug! Maar ik niet als vakantieganger; ik zou zo graag in de horeca of in een hotel willen werken, terwijl ik eigenlijk geen ervaring heb als medewerkster in die richtingen. Ik volg namelijk een Mode-opleiding (héél wat anders, haha!) in Enschede.
Hoe ga jij te werk om een baan te vinden in het buitenland? Voeg me, als je het leuk lijkt, toe op msn. Wie weet kunnen we elkaar helpen! Doei! :slight_smile:

ik lees dat jullie allebij willen werken op gran canaria…
mijn plannen zijn om aankomend jaar te gaan wonen en werken op gran canaria…
het liefst in de recreatie branche! als jullie meer info hebben zou ik het graag willen horen ! :smiley: mijn email is sandy_kooyman@hotmail.com