Zoek Belgen / Nederlanders in buurt Granada/Malaga

Hoi rover.

als je maar hier komt om te werken zijn ee inderdaad betere bedrijven. het bedrijf heeft inderdaad niet echt een hoede naam. De link die je me gaf heb ik vroeger ook al gelezen. Helaas is het meestals door ex werknemers geschreven, wat ook normaaal is. Want de mensen schrijgen nooit mooie dingen in internet, steeds de problemen/slechte dingen(gebeurd ook met tv’s, dimgen die je koopt,…)
maar hier in Granada en omgeving zijn er inderdaad bedrijven die misschien evenveel betalen, maar waar er minder stress is. Dus jet hangt ook af van hoe het werk is. Want 1000€ verdienen om enkel te telefoon op te nemen of 1000€ om een syress job te hebben, geld is evenveel, werk is anders.
ik heb ook al gehoord dat men in NL vele mensen hebben buitengezet. Dus de crisis is daar ook al begonnen. Net als hier.
als ik niet getrouwd zou zijn, geen kinderen en heen huizen had, was ik allang yerug in België. Maar in al de jaren dat ik hier woon en werk heb ik nooit problemen gehad werk te vinden en ik ben al 4 keer van werk verandert…dus wie zoekt die vind!
als je vragen hebt kan je me altijd een mailtje sturen en dan in privé help ik je wel

grtn

david