thailandfever is goed en voor elke falanf verplicht te lezen boek een aanrader
patrick:chin:
aan tomvandalen
VERTREK NAAR THAILAND MAN
als u een goed pensioen hebt niet nadenken
u leeft maar een keer
opletten
u moet in het engels kunnen bewijzen dat u 60.000 baht verdient per maand door een instelling niet door een cafe kennis
800.000 baht op de bank vastzetten tenzij u gehuwd bent dan zijn er andere middelen dit voor een jaar visum
groeten vertrekken nu:zon02:
rik072
zij de foto’s niet zichtbaar ik kan deze wel zien laat mij iets weten
thanks
patrick
Nee hoor kan helemaal niks zien…
shit
ik heb 5 foto’s geplaatst als ik open op profiel van mij zie ik deze
wat doe ik fout?:mad:
thanks
Patrick
Patrick je foto’s zijn gewoon zichtbaar hoor staan op je profiel pagina bij foto albums :cheer:
Ik vind deze peiling in feite even zinloos als een peiling over ‘zie je jezelf ooit trouwen met een Nederlandse/Belgische/…’
Ook merk ik dat dit onderwerp keer op keer en forum na forum veel wrevel opwekt.
Toch leuk van ‘bovenop’ om dit soort peilingen geregeld weer even op de agenda te zetten. :mad: Kan er weer eens lekker gebakkeleid worden over iets waar toch nooit een consensus in bereikt wordt.:tssk:
de redactie kan zich beter bezig houden met de diverse stichtingen die allerlei onzin lopen te verkondigen ipv onzinnige peilingen
ja
en zoals op alle forums veel gefrustreerde intellectuele betweters :chin:
:chin:Ja, maar misschien kan Fleur een toelichting geven waar om zij deze peiling maakte .
ik peroonlijk vindt het wel leuk dat er toch wat mensen iets bedenken op deze site.
laat we vooral niet te snel oordelen.
groetjes Fransjes:THAILAND:![]()
Ik hoop maar dat ik niet wordt geviseerd betreffende peilingen?
Ikzelf brei er gewoonlijk een verhaal aan(soort inleiding)natuurlijk probeer ik het intressant te maken,de ene peiling wat meer dan de andere.
groetjes:georges.
franjes
u doet niet mee gehuwd met Cambodjaan hahahahahlol2:chin:
Toch niet wat mij betreft, Georges…
Het gaat mij niet over peilingen an sich, maar over bepaalde onderwerpen die keer op keer tot moddergooien en scheldtirades leiden. vb: ‘trouwen met een Thaise’, ‘de status van bargirls’, enz… Die zaken die meestal tot een slechtere en agressievere sfeer op fora leiden.
@Fransjes: dit is zeker geen oordeel, peilingen oprichten kan zeer interessant zijn en zeker het informatieveld verrijken, maar naar mijn mening zijn er dus gewoon enkele onderwerpen die weinig bijbrengen en alleen maar wrevel opwekken.
Nog eens, dit is dus een puur persoonlijke mening, zeker geen oordeel (misschien wel wat te zuur verwoordt van mijn kant
):chin:
Grts,
Jelle
:chin:Ik hoop natuurlijk ook dat iedereen zich een beetje gedraagd op dit forum en dat we iedereen in zijn waarde laten
ben wel nieuwsgierig naar de uitleg over deze peiling en wat de achter grond hier van is:THAILAND:![]()
ook ik hoop dat een ieder zich hier normaal gedraagd en iemand met een andere mening in z’n waarde laat
ik heb een zelfde peiling gezien op het turkije form alleen dan uiteraard met een turkse partner, het lijkt mij dus heel duidelijk wat de reden van de peiling is aangezien het op de 2 meest drukke fora hier is gepost en dat is dan natuurlijk discussie oproepen en daardoor weer meer berichtjes (hits) krijgen waardoor ww meer word bezocht en dat levert dan weer extra centjes op dus weer de centjes voor de waarde van de mensen
ik stel vast dat er meer discussies is over de peiling dan over het onderwerp
ik kan evengoed naar een taverne gaan en dezelfde shit horen
het was aangenaam eens eeen ander forum te horen
gegroet
patrick
Zoek er nou niet te veel achter jongens. Fleur plaatst een peiling om de boel levendig te houden, niets op tegen toch? Ik neem aan dat een venijnige discussie niet haar bedoeling is/was, en ik moet zeggen, dat valt ook wel mee in dit draadje.
Ach een beetje discussie is toch ook niet erg zolang het gebeurt met wederzijds respect en net wat Steven al zegt het is niet al te heftig toch :biggrin:
Buiten het feit of je het nu een leuk of minder leuke stelling vind er gebeurt tenminste wat :chin:
Misschien hebben meer mensen ook een idee voor een nieuwe peiling ?
1( Waar geef jij het meeste geld aan uit in LOS?
2( Wat vind je het leukste/minst leuke aan LOS?
3( Plan jij je hele reis vooraf of zie je wel wat er gaat gebeuren
4( Wat is het leukste/minst leuke wat je ooit hebt meegemaakt tijdens een trip door LOS?
5( Als je maar 1 gerecht mocht kiezen uit de Thaise keuken welke zou dat zijn en waarom?
Dit zijn zomaar wat voorbeelden :chin:
Ik ga er vanuit dat de meeste mannen die getrouwd zijn met een thaise ouder zijn dan de bruid.
Dus…vraag ik me af ondanks het leeftijds verschil van 10-20 of meer jaren dat de liefde echt is.
Na 2 dagen op stap met een bargirl moet ik steeds weer in mijn arm knijpen en tot mezelf zeggen dat het geen echte liefde is.zo makkelijk trap je er in als man en ocharme voor de goed gelovige zielen.
Dit is zeker geen commentaar op de mensen die getrouwd zijn met een thaise schoonheid,maar een stukje werkelijkheid.
2 luck.