Zie jij jezelf trouwen met een Thaise partner?

Ik weet niet of leeftijd er echt heel veel mee te doen heeft het zegt zo weinig. In ons geval zit er maar 6 jaar verschil in dus dat valt mee toch :smiley:

mijn vrouw is 5 jaar ouder dus dat is een ander stukje werkelijkheid

ik ben voor mijn leeftijd 20 jaar jonger
mijn vrouw voor haar leeftijd 20 jaar ouder
hebben wij ongeveer dezelfde leeftijd mooi toch :cheer:
inderdaad met een bargirl op stap gaan is toch enkele vragen stellen!!!
maar lukt soms ook
bij de meeste antwoorden , met slechte ervaring van Thaise dames zij het de personen die in bars zitten …

ik ben voor mijn leeftijd 20 jaar jonger
mijn vrouw voor haar leeftijd 20 jaar ouder
hebben wij ongeveer dezelfde leeftijd mooi toch :cheer:
inderdaad met een bargirl op stap gaan is toch enkele vragen stellen!!!
maar lukt soms ook
bij de meeste antwoorden , met slechte ervaring van Thaise dames zij het de personen die in bars zitten …
Patrick

Het eerste ziet er wel een leuke uit,Rik!! Als je wil zal ik hem begin de volgende maand plaatsen!
Nu hebben we al 2 peilingen dicht bij elkaar,dus we gaan er ff mee wachten!!:chin:

1 like

OK, bij 1 percent van de mannen met een thaise vrouw is de vrouw ouder of de zelfde leeftijd, maar de andere 99 percent die zwijgen liever .

Dat zegt genoeg !!

:chin:maar als vele van die 99% wel gelukkig :wub:zijn is er toch niks aan de hand.
Als je hier geen brood op de plank brengt vertrekt het vrouwtje ook wel .:thailand::cambodia:

1 like

We hebben Baco, en ook mijn vrouw is ouder dan ik ben. Dat zijn er al 2 dus, en gezioen het aantal gebruikers hier getrouwd met een Thai, zie de peiling, is dat veel meer dan 1%.

misschien zwijgen die omdat die geen zin hebben in die altijd maar weer terugkerende en vaak op persoonlijke beledigingen uitdraaiende discussies.

of zijn er niet veel getrouwd op dit forum met een thaise die veel jonger is.

of is het zo dat het zo dat het een soort stilzwijgende afspraak tussen die koppels, de dame in kwestie heeft financiele zekerheid en de man wordt verzorgd. wat is daar dan mis mee.?

Deze hebben geen zin in verdere discussie?

Maar goed ik heb een klein vermoeden dat jou ideeën over trouwen met een Thaise iets anders is en inhoud dan bij vele andere. Misschien een ander beeld bij Thaise vrouwen als andere mensen hier gezien jou aller eerste opmerking van dit topic: Money talks…

ikben nu 8 jaar getrouwd en we kennen elkaar 10 jaar ik ben heel gelukkig en ik moet zeggen ik hebook slechte ervaringen met europeese vrouwen maar je moet wel eerlijk tegen elkaar zijn en niet alleen de vrouw je moet elkaar respecteren dat is belangrijk in elke relatie

1 like

ik hoef niet te zwijgen hoe oud mijn vrouw is wij zijn 5 jaar gehuwd
zij is 28 ik 60 maar dat bestaat in België ook zie maar naar de BV ook in Nederland enkel de meeste zijn blind en willen dit niet zien,
mishien een schijnhuwelijk en onze zoon is een schijnkind:cheer:
ieder vrouw wil respect en zoekt de prins op het witte paard of is het bij de Thais een olifant?
de meeste mannen kunnen zelfs dit niet geven aan hun vrouw
speelt de ouderdom een rol in de liefde ?
ik ben overtuigd dat de meeste personen op deze forum de hele wereld mogen afreizen het zal altijd iets zijn en met het ander geslacht het is nooit hun schuld!
errare humanu est
met een rugzak door Thailand trekken of alle dagen in bars zitten zal men niet de Thai echt leren kennen
jullie best doen:chin: