Zie jij jezelf trouwen met een Thaise partner?

en wij waren de toog al aan het klaar maken voor een bruiloft :cheer:

Tja Jan,maar haar peiling heeft wel suc6 onder de mensen als je mijn peiling ziet van "kao san road"geen kat,weinig respons,geen inhoud!lol2lol2
Ik probeer altijd een verhaaltje bij te vertellen in mijn peiling,maar ik heb de indruk,hoe meer je “pent” hoe minder het wordt gelezen!!lol2
(ff off topic:Ik hoop dat royal Jordanian niet moeilijk ga doen om mijn ticket te veranderen"latere datum"heb het enorm naar mijn zin,dagen gaan in sneltempo vooruit:crybaby:)
groetjes Jan en tot horens!!

En Georges, inmiddels al getrouwd met een Thaise :smiley: ??? Goed om weer wat van je te horen !
Maar je wilt dus langer blijven ? Ik geef je geen ongelijk !!! Have fun !!

Ik heb “ja” gestemd, maar zit de vraag niet fout? moet het nu niet zijn “Zie jij jezelf trouwen.?” Samenwonen, ja, maar trouwen? Ik ben al samengeweest met een Belgische (+) en met een Khmerretje, dus waarom niet…
vrouwen (en mannen) zijn overal hetzelfde, sommige zijn trouw, sommige zijn geldwolven, andere kunnen gewoon goed liegen…

Ondanks dat uw kennis van de Nederlandse taal gebrekkig is, en uw gebruik van hoofdletters en interpunctie beneden elk peil is, lijkt het er op dat u in Nederland geboren bent, in Nederland onderwijs hebt genoten, en dus in feite Nederlandse bent. Uw reaktie staat bol van de vooroordelen die in het geheel niet stroken met de werkelijkheid. Ik heb jaren in Zweden gewoond, en ben uiteindelijk met een Zweedse getrouwd. Ik weet als geen ander hoe ‘gewoon’ het in Noord Europa is om met elkaar het bed in te duiken, waarbij het dragen van een trouwring niet al te veel voorsteld. In Nederland is het niet veel anders, met name getrouwde, werkende vrouwen, maken net zo vaak een slippertje als getrouwde werkende mannen. Als u denkt dat in een Moslim land als Indonesië de (getrouwde) meiden dat ook doen, dan weet u niet veel van Indonesië. Als u denkt dat (getrouwde) meiden uit de dorpen in Thailand, waar iederen alles van elkaar weet, dat ook doen, dan weet u niet veel van Thailand. Ik hecht hier geen waarde-oordeel aan, ik ben geen maagd en ik hoef zeker geen maagd als partner. Doch het is aperte onzin te stellen dat de sexuele moraal in Noord Europa hetzelfde is als in ZO Azië. Om vrouwen die kiezen voor een vrijer sexueel leven, overspel plegen, of hun geld verdienen in de sex-industrie, te betitelen als “slettebakken”, zegt meer over u dan over die vrouwen.

1 like

Nou, nou, nou Travel4ever, je hoeft nu niet persoonlijk te worden hè? Van mij mag jij jouw voorkeuren hebben naar Thaise vrouwen. Ik heb ook mijn voorkeuren. En ik begrijp uit jouw verhaal dat je een slechte ervaring hebt gehad met een Noord-Europese vrouw. Ik lees hier op het forum dat er ook mannen zijn die minder goede ervaringen hebben gehad met hun Thaise vrouw of vriendin. Alleen zij zijn tot de conclusie gekomen dat je overal rotte appelen hebt en dat er ook genoeg goede mensen zijn. Ze hebben dus wel het relativerend vermogen, wat bij jou dus ontbreekt. Ik vind het nergens op slaan dat je statistieken gebruikt om jouw statement te onderbouwen. Daarnaast zeg je dat je niet wil generaliseren terwijl je dat wel doet tijdens de onderbouwing van jouw statement. Neemt niet weg dat ik blij voor jou bent dat je helemaal happy bent met jouw vrouw. Koester jullie liefde en geniet er van.

1 like

:chin:Wat een peiling allemaal niet los maakt bij mensen een beetje respect voor elkaar kan geen kwaad toch!:thailand::cambodia:

Ik werk niet in de verwarmingssector wel in het sanitair ken ik jou?

Dank je wel hoor! ik vind het ook erg knap van haar (en vele andere). Als ik zie hoe haar Nederlands iedere dag beter word ben ik echt super trots. In het begin was het vooral veel Engels en nu al hele gesprekken in het Nederlands :wink:

Je komt soms inderdaad mensen vanuit alle windstreken tegen die hier inderdaad al jaren wonen en die komen niet verder als een paar woordjes. Die hebben zeer waarschijnlijk geen inburgeringscursus gedaan (of was niet verplicht zoals bv voor andere Europeanen die hier heen komen).

1 like

bij geschreven peilingen kan men direct de vaststellingen doen van sommige personen en hun berichten.
het is net dat wat ik niet hoef bij een vrouw of zij nu Indisch Europees katholiek moslim boeddhisme is.:mad:
arrogante betweters met op hun voorhoofd wij hoeven geen man vinden wij hier genoeg tussen de straatstenen van Brussel.
ik wil een vrouw die met mij gelukkig is die kan lachen die mij kan helpen, mij verzorgen , samen kleine dingen doen,zich super voelen met elkaars aanwezigheid
waar u kan zeggen mocht ik een traan zijn ik zou geboren willen worden in u ogen, leven op uw wangen (een beetje sentiment en romantisch moet er altijd zijn in een relatie )
dit vind men tegenwoordig moeilijk in Europa
dit heb ik wel gevonden bij mijn Thaise vrouw :chin: zonder al de andere goede dingen
ook raar dat de meeste hun gezicht met foto niet laten zien zegt veel over hun zelf
toch een goede reis tamarin:vak01:en misschien komt u eens de ware tegen :wub:

voor rik 072
ik begrijp dat uw vrouw Nederlands leert heeft mijn vrouw ook gedaan
wij spreken meer engels daar wij altijd gezegd hebben wij blijven niet in België
en zoals u weet is het 100% beter voor werkgelegenheid in Thailand een Thai die engels spreekt dan het Vlaams (Nederlands) met deze taal komt men niet ver in Thailand:zon02:
ik denk bij echte liefde er geen grenzen zijn mbt taal zie naar de mentaal gehandicapten met spraakgebrek deze mensen leven perfect met elkaar en begrijpen soms elkaar beter dan zij die altijd het woord voeren
groeten patrick

Sorry ik wil me nergens mee bemoeien maar waar is jou foto dan? :chin:

1 like

Liefde kent inderdaad geen grenzen dat is een waar woord.

Wij hebben er voor gekozen om op dit moment nog in Nederland te blijven aangezien wij hier beter kunnen verdienen samen om daarna met elkaar naar Thailand te gaan en daar samen een bedrijfje kunnen gaan opstarten. Daar voor is het gewoon heel belangrijk dat zij goed Nederlands spreekt en schrijft. Zo heeft iedereen zijn eigen idee en keuzes.

Pedo ???

Vriendelijk/leuk is anders je snapt zelf best dat hij **een relatie van 1,5 jaar **bedoelt :chin:

deze opmerking zegt veel over je

Zo kan ie wel weer , dacht dat een grapje hier wel tussen kon.

Nou ik heb dus Ook een Thaise vriendin en heb voorheen al 2 relaties met Nederlandse achter de rug waarvan de eerste al voor de geboorte van onze 2de een ander had.
Nu wil ik niet suggereren dat het bij een Thaise niet zou kunnen gebeuren maar daar ga je gewoon niet vanuit ( naief zou kunnen als ik hier lees hoeveel er vreemd gegaan word door zowel vrouwen als mannen ).
Ik zou graag in thailand willen wonen, mijn vriendin woont in Bkk in een eigen huis maar zus lief gaat in het buitenland werken en moeders werkt in canada, en nu krijg ik net weer werk ( op me 53ste ) en nu denk ik erover om haar maar voor een tijd hierheen te laten komen.
Maar ja dat is niet makelijk want ik krijg dus op mijn leeftijd alleen maar kontracten van tijdelijke aard.

Voor een ieder die is geinteresseert hier nog een adres op internet zeer de moeite waard om ff naar te kijken.
Een boek voor Thai - Westerse relaties in het Nederlands en Thai zodat je het samen kunt lezen , erg leuk en je hebt er wat aan ( mijn mening).
Veel suc6 allemaal.

tom

dit antwoord over jouw

nou probeer `t nog maar een keer

ja hoor een grapje mag en om dat duidelijk te maken kan je bijvoorbeeld in plaats van ??? onze lachende vriendlol2lol2lol2 plaatsen is het voor iedereen duidelijk dat het een grapje is
ik begreep het trouwens wel hoor