Zie jij jezelf trouwen met een Thaise partner?

Hahaha ik denk dat ik het prima begrijp hoor maar bedankt voor de tip

ik stel vast dat er maar een met foto op het forum staat
ik wil mij daar ook op plaatsen maar vind niet goede de aanwijzing

ook heb ik geen probleem met mijn naam deze is Patrick maar staat vermeld onder parzis
dus ik teken in het vervolg met Patrick
het beste voor deze in Europa en het beste voor deze in Thailand:chin:

Hoi Patrick, ik ben Tamara. Dat ik geen foto heb, is omdat ik met de IPad zit te klieren en er nog niet achter ben hoe ik die foto er op moet zetten. Schuif straks wel een keer achter de laptop.

ik heb een relatie gehad met een thaise van 1,5 jaar, net als ik meerdere relaties heb gehad in nederland. ik denk niet dat het uitmaakt of het een thaise of een nederlandse is of van wat voor nationaliteit dan ook, het gaat er om of het de ware is

Er zal nog veel water door de zee moeten vloeien eerdat ik terug ga trouwen met een Thaise!!
Ga het hele verhaal niet terug uitleggen,de meeste vaste vrienden hier op het Thailandforum,weten hoe de vork (in mijn geval) in de steel zit!
gegroet:georgessiam uit Nongkai!

Zonder te generaliseren, ben ik er van overtuigd dat een Thaise vrouw trouwer is dan een Noord Europese, en ik ben er nog meer van overtuigd dat Noord Europese vrouwen veel vaker vreemd gaan dan een Thaise. De cultuur is hier namelijk heel anders. In Europa is een “vluggertje” snel gemaakt, dat zal een Thaise vrouw zelden doen, want dat is en schande, niet alleen voor hen, doch ook voor hun ouders en verre voorouders. Vanzelfsprekend zijn er Europese vrouwen die hun hele leven lang nooit vreemd gaan, en zijn er Thaise vrouwen die wel vreemd gaan, maar het komt statistisch gezien in Europa veel vaker voor dan in ZO Azië. Ik heb het hier uiteraard niet over de gogo-girls en andere dames die hun geld in de toeristen (lees sex) industrie verdienen, doch over gewone doorsnee Thaise huis-, tuin, en keuken dames.

1 like

Ben nu twee jaar gelukkig getrouwd met een Thaise en wij wonen in Nederland. Wij schelen 30 jaar met elkaar maar tot nu toe heb ik daar weinig van gemerkt. Wel is er veel cultuur verschil maar door daar veel over te praten hebben wij nooit eigenlijk ruzies.

1 like

:chin:Geniet nog maar lekker van je vakantie en als je straks weer in Belgie bent hoop ik dat je hart toch weer verlangt naar Thailand
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

1 like

Nog 7dagen heerlijke dagen ,Fransjes en dan is het gedaan met de pret.Vertrek den 22/06 en arriveer den 23/6 in Brussel! Maar ik ben van plan om nog een "weekje langer te blijven"in Thailand!lol2

1 like

Als ik statistisch gezien de noord europese slettebak mag uitsluiten (daarvan zijn er statistisch gezien evenveel van ten opzichte van de Thaise meisjes die werkzaam zijn in het uitgaanscircuit), dan wordt er onder de gemiddelde huis/tuin en keuken west europese vrouwen ook niet vreemd gegaan hoor. Het is gewoon een kwestie van normen en waarden en die hebben de west Europese dames net zo goed als de Thaise dames. O ja, even voor de duidelijkheid, ik ben een vrouw van Aziatische afkomst die nou eenmaal is gevallen op een Nederlandse boerenknul.

Trouwen, niet al te snel. Ik woon anderhalf jaar samen en een lievere ga ik niet zo snel vinden. Als we lang genoeg samenzijn dan is trouwen wel een optie, omdat het voor mijn lief zekerheden biedt. Of het nu met een Thaise vrouw is of met emand uit een ander land overal heb je goede en slechte vrouwen. In elk geval heeft mijn Thaise vriendin me tot nu toe een beter leven bezorgd. Zij zegt op haar beurt nooit meer bij mij weg willen. Wat nog meer?

tamartin voor een Thaise spreekt u verdomd goed Nederlands
en na 15jaar met Thaise te hebben gesproken kunnen zij toch niet zo goed en perfect schrijven als u alsook de woorden gebruiken zoals u doet zelfs de Thaise vertolkers niet
ik heb dan ook duidelijk problemen met de echtheid van uw schrijven
:mad:

1 like

Ik ben ook geen Thaise, ben Indisch. Mijn ouders komen uit Indonesië. Maar heb uit alle Aziatische windstreken bloed door mijn aderen stromen. Wat ik deel met jullie hier op het forum is de liefde voor Thailand en de mensen daar.

1 like

Niet helemaal waar mijn vrouw woont hier nu bijna 1 jaar maar schrijft al een zeer behoorlijk stukje nederlands en vaak zonder fouten dus het is zeker wel mogelijk hoor. Ze heeft eerder moeilijkheden met praten dan met schrijven.

rik
dit was normaal voor tamarin en niet voor u
maar toch leuk dat u het begrijpt
ben ik verkeerd dat u een installateur bent van verwarming in Nederland?
heb ik ook nog gedaan
nadien op hogere plaatsen gewerkt en nu nog een jaar en dan naar de zonnige en glimlach van l:zon02:os

goed mijn vrouw spreekt ook Nederlands en leest enz…blabla
maar gelijk tamarin schrijft zal er nog jaren of nooit nodig zijn om gelijk deze gesprekken te voeren
ze is een Indonesische voor zover mij geschiedenis mij behulpzaam is was dit voorheen een Nederlands kolonie en dan kan ik het van tamarin begrijpen
dat ze perfect Nederlands schrijft en antwoord heeft op de vragen
ik ken hier mensen die reeds dertig jaar naar Thailand gaan maar de Thaise kunnen nog altijd zo niet schrijven zoals tamarin sorry de waarheid moet gezegd worden de meeste Thais kunnen en of hebben moeilijkheden met de letter R
en voor alle falangs om nooit geen ruzie te hebben met uw Thaise vrouw
leer nooit of begrijpt en spreek nooit THAIS
groetjes vrienden:chin:

Ik heb wel heel veel respect voor jullie vrouwen dat ze toch hun best doen om te integreren en de Nederlandse taal willen leren. Ik heb 8 jaar lang gewerkt bij een Amerikaans bedrijf waar de medewerkers uit de hele wereld vandaan kwamen en voor de liefde naar Nederland zijn gekomen. En 80% heb ik nooit een woord Nederlands horen spreken. Terwijl sommigen al 10 jaar hier woonden. Nederlands is een hele moeilijke taal om te leren, dus als mensen er voor open staan, kan ik het alleen maar toejuichen.

Ondanks een slechte ervaring met m’n Thaise ex-verloofde/ex-vriendin, denk ik toch dat ik ooit met een Thaise zal trouwen. Kan er niks aan doen, maar heb gewoon een zwak voor Aziatische vrouwen.
Elk land heeft ‘rotte appels’…toevallig had ik er daar een van, maar dat weerhoudt me er niet van om ooit weer wat met een Thaise te beginnen.
En als ik over 2,5 week in BKK woon, is de kans natuurlijk ook groter dat ik weer een Thaise vriendin krijg dan een westerse :wink:

Hihi, lekker hoor die voorpret van jouw emigratie. Ik hoop dat je een hele leuke dame gaat tegenkomen met wie je lekker gaat settelen. Ik vlieg over 5 weken daar heen, maar sla Bangkok over.

1 like

Wat een belachelijke nietszeggende peiling van een niveau van heb ik jou daar :thumbsdown:, met een titel waar ik nog het meest bij denk hoe ik hem moet plaatsen :confused:

Nou Fleur met jou wil ik zeker niet trouwen!!!