Zelfmoordaanslag In Kusadasi ?

De Koerdische geurilla heeft onlangs het staakt-het-vuren opgeheven. Het Turkse leger voert momenteel een groot offensief in Koerdisch gebied. Het is dus inderdaad niet uitgesloten dat het met de Koerden te maken heeft. Anderzijds hebben de Koerden het ontkend. Het lijkt me daarom niet geheel onwaarschijnlijk dat we hier meer te maken met een criminele actie in de maffia-sfeer. De aanslag, vroeger dit jaar, waarbij een politieman om het leven kwam, was blijkbaar ook van dergelijke aard.
Twee dodelijke aanslagen op één jaar in hetzelfde badstadje kan erop wijzen dat we hier met een lokale afrekening te maken hebben. Ben benieuwd hoe Franka daar tegenaan kijkt.

Geert

ik heb even een vraagje aan jullie: zijn er nou nog meer aanslagen geweest in kusadasi? gister of ik eergister??

Er is in april een aanslag in Kusadasi geweest, verleden week in Cesme en nu dus weer in Kusadasi.

Een ramp allemaal, en zeker in dit stadje, ik vind het er zo lekker!

Groetjes
Annemiek

ja dat weet ik zaterdag in kusadasi maar ik hoorde dat er nog meer aanslagen in kusadasi waren na zaterdag???

o ja ? <_< denk het niet hoor… Weet iemand hier iets meer van??

Niks over gehoord…

Groetjes, Diamond

Gelukkig zijn er na zaterdag niet meer aanslagen geweest in Kuþadasý!!
De aanslag was vlak achter ons appartement en we schrokken ons rot, we renden meteen naar het balkon. Mensen renden druk heen en weer, echt een chaos. De hele dag ben ik binnen gebleven, veel mensen gingen wel kijken toen het net gebeurd was, maar daar had ik niet zo’n behoefte aan. Maandag zijn voor het eerst gaan kijken op de plek waar het gebeurd was. Heel emotioneel om te zien!
Gisteren voor het eerst weer in een dolmus gestapt. Dat was wel een raar idee, je gaat toch stiekum even onder de stoelen kijken. Maar echt heel bang ben ik nu niet meer. Ik ben hier twee maanden om bij mn vriend te zijn dus dan moet ik de angst toch van me afzetten.
Op het moment is het weer hartstikke druk in het centrum, het leven is weer volop aan de gang gelukkig.

Liefs Eveline

gister in hart van nederland twee stelletjes die net terug waren uit kusadasi maar hun fam daar nog waren en hun zo bang zij dat hun fam wat over komt.ik vond het een beetje overdreven.kan mij best voor stellen als je daar bent en er gebeurt wat dat je dan de schrik te pakken hebt.maar om dan te zeggen ik heb de vakantie van mijn leven gehad maar het einde van mijn vakantie was verschrikkelijk .en ik kom nooit meer in turkije.dan ku je nergens meer naar toe gaan .