WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

http://www.bewegendeanimaties.be/happyhour/18.gif

http://www.bewegendeanimaties.be/happyhour/14.gif

Happy hour is begonnen. Wie kan ik iets te drinken inschenken?

Hahahah coole bar, Barbara! :smiley: Leuk gevonden!

Ik houd het bij een lekkere rode witte wijn, euh… Droge witte wijn bedoel ik dus! :wink: :smiley:

https://www.thecommerce.es/WebRoot/StoreES/Shops/ea6353/48EE/4CA8/FD51/83C3/ED51/52DF/A378/7187/195.gif

http://3.bp.blogspot.com/_yYp-OuzIYrQ/SafcWKPNGRI/AAAAAAAAABg/Jzmi5lQEE3A/s320/copa+vino+blanco.tif

Liefs,
Carolina

Ik doe een glaasje wit met je mee. En daarna gaat mijn PC uit voor vandaag, anders krijg ik vierkante ogen. Doeiiiiiiiiiii!

Witbiertje graag, lijkt me een lekkere afsluiter over een uur. :smiley:
Een hapje en wat muziek is ook welkom.

Groet, Mees

Wat voor muziek zou je graag willen horen? Voor hapjes kan ik wel zorgen:

http://www.fordmuseum.nl/cms/media/fotos/thumbs/mediaabcfords/VIJN2007%20024.jpg

http://www.m-sports.nl/new/userfiles/image/tapas(1).jpg

http://www.deliweb.nl/images/TFIT-7FHG28/$File/small.jpg

Tast toe zou ik zeggen! :wink: :smiley: Doe ik ook nog een laatste glaasje wit mee, voor het slapen gaan. Proost!

Liefs,
Carolina

Dat ziet er erg uitnodogend uit zeg, lekker. Het water loopt me in de mond. Eerst maae een harinkie, ga ik dan naar de Tapaz. Als ik nu bij ieder hapje een nieuw antwoord post komen die 1000 posts er ook wel.

Groet, Mees

Hihihihihi, ben blij dat jij die harinkies op eet, want die vind ik dus juist niet te pruimen! :wink: :smiley:

@corberana: hoop dat je een goede vlucht naar het belgische hebt! En dat het daar vanaf morgen goed weer is!

Weltrusten allemaal!

Liefs,
Carolina

Ben voldaan en van de lekkere hapjes ook, vlieg verder naar verre oorden. So long… :smiley:

Groet, Mees

Een goedemorgen!

Sow, dat was weer eens een heel schone stierenrun (carrera limpia), niks gebeurd, alles rustig. Normaal gesproken heeft de maandag blijkbaar de meeste gewonden… Dat was dit jaar dan dus op zondag.

Van de renners van gisteren zijn er 2 zwaargewond, maar er wordt niet voor hun leven gevreesd.

Er is weer koffie, thee, verse jus d’orange en appel/wortelsap!
Fijne maandag gewenst…

Liefs,
Carolina

We hebben in april een beetje links en rechts gekeken, maar als je ter plekke bent is het toch anders. Meeste websites richten zich behoorlijk op b.v. Amerikanen en vragen absurde prijzen. Kijk je in Mexico zelf, dan vallen de prijzen wel mee en kun je, zoals ik graag zou willen, zonder hypotheek kopen. Daarvoor wil ik wel sparen en andere dingen voor laten :wink: Merida en Campeche hebben de voorkeur en dan het liefst in de historische centra. Werk wil ik hier via internet opbouwen en als het kan ook het huis in Nederland aanhouden. We zijn er nog niet helemaal uit, want het heeft allemaal voor- en nadelen.

Doe mij maar een koffie Carolina, dan regel ik wel weer lekkere broodjes.

Fijne dag!

Goedemorgen allemaal,

Ik moet even ontkreuken na een kort nachtje dus aan mij hebben jullie nog niet zoveel…

Wat zal ik vandaag eens gaan doen…

In bad tv kijken, boek lezen happy hour, glaasje, wijn, ameretto, bier, : klinkt allemaal perfect voor mij :wink: en dan daarna heerlijk:slapen:

Mijn bad komt ergens in 2010, dus het duurt nog wel even, maar dagdromen is gratis en gebeurd elke dag. Ze bouwen nu een omheining om het gekochte terrein en ik worstel nog steeds met het ontwerp van het huis. Supergaaf, je eigen huis kunnen laten bouwen met al je wensen, maar ook wel moeilijk.

Als het allemaal goed komt krijgen we een badkamer aan onze slaapkamer. Dus als ik dan uren lig te doezelen hoef ik niet gestoord te worden, want de kids en anderen kunnen gebruik maken van de andere badkamer.

Caroline: Jij had eerst alleen een douche. Ik had, drie jaar geleden, bij aaankomst in Madagascar niets. Geen douche, geen wc. Wassen in de wasruimte met twee emmers, 1 koud/1 warm. WC was een gat in de grond. dat heeft gelukkig maar 1 maand geduurd, want we hadden gelijk een watertoren gebouwd en een badkamertje.
Ik heb veel over voor mijn lief, maar geen douche/WC gaat wel erg ver.

Zo, gaan we er stukje bij beetje elk jaar op vooruit met hopelijk een mooi eigen huis in 2010 met een BAD!

Doei allemaal :dag:en doe mij maar een kopje koffie, wie heeft een potje warm staan?

Wendy

Zoow, eindelijk thuis. Twas een lange dag, maar wel lekker kunnen werken.

Gelukkig is de zon terug in Nederland en de daaraan gekoppelde warmte ook. De kids zijn uit logeren dus ist onwezenlijk stil in huis… Das wel even wennen voor me en eerlijk gezegd vind ik het maar niets.
Tis gelukkig maar voor 1 nachtje. Straks maar weer in bad met het gebruikelijke ritueel, eerst maar eens een biertje en even bijkomen.

Fijne aaf nog.

Groet, Mees

Jaaa, de zon is terug! Heerlijk!

Geniet van je badje Mees! En geniet van de rust :slywink: Nu ze er niet zijn, kan je er maar beter van genieten, toch? :smiley:

Genieten van m’n bad doe ik wel, bedankt daarvoor. Zonder kids ist zo stil in huis en dat is wennen hoor als je jaren dag in dag uit ze om je heen hebt. Voor hun ist natuurlijk hardstikke leuk die logeerpartij en dat gunnen we ze ook. Toch maar eens gebruik maken van de mogelijkheden die het moment te bieden heeft :slywink: :smiley:

Groet, Mees :king:

Een goedemiddag!

Hier in het zonnige zuiden ook alles okay! :smiley: Fijn dat de zon in NL terug is, was wel nodig, nietwaar?! Bij ons is vandaag het lek van de airco weer gefixt. Errrrrug prettig! :smiley:

Vanavond relaxt thuis. Neem nu lekker een glaasje fris. Lust er nog iemand wat?

@Sowiej: Wat heb je uiteindelijk gedaan vandaag? Heb je nog wat van de berichten hier uit het café doorgelezen?

Liefs,
Carolina

Een glaasje fris lust ik wel!
Ik heb de berichten doorgelezen ja… geloof ik… maar ik ben vandaag zo duf dat er weinig blijft hangen (gister naar een festival geweest…beetje laat geworden). Heb me met moeite door het postcrossing topic heen geworsteld applaus voor mezelf!

Ik heb vandaag eigenlijk heeeel weinig gedaan… :redface:

Een airco… ik moet er niet aan denken, maar fijn dat die van jullie daar weer gemaakt is!! :slight_smile:

Maar het zonnetje gaat deze week ook hier eindelijk weer schijnen! Jeeej! :zon02:

Hier is je frisje Sowiej!

grin onze “airco” is zowel voor verkoelen áls verwarmen, maar geloof me, op een jaar gebruiken we het koelen echt veel vaker! Hoognodig hier. :smiley:

Balen dat je zo’n brakke dag hebt, maar ik neem aan dat het alleen maar betekent dat het festival super gaaf was! :wink: Wat voor een festival was het?

Veel plezier met postcrossing.

Liefs,
Carolina

vangt frisje

Ik zou alleen maar verwarmen gebruiken… ik heb het altijd koud!

Het was Werfpop. Gewoon een popfestival in Leiden. Kwamen leuke bandjes dit jaar! :biggrin: En aan het eind van de middag werd het nog lekker weer ook :biggrin: maar ik ben daarna altijd zo brak & doof… :thumbsdown::biggrin:

Gaan jullie nog wat leuks doen deze week?

grin Ach ja, je moet er wat voor overhebben, nietwaar?! :wink: Klinkt in ieder geval als een erg geslaagde dag!

Ik heb deze week een paar afspraken staan, maar verder rustig. Woensdag de verjaardag van een Cubaanse vriend, gaan we lekker lunchen bij dé Cubaan hier in de stad en 's avonds dansen. :smiley:

Morgen gezellig bij een vriendinnetje BBQen, gaan we gelijk ook wat nieuwe recepten voor salades proberen. Nu al zin in!

Liefs,
Carolina