Aangezien het eerste deel eindelijk de 1.000 posts heeft gehaald…nu een deel 2! :zon02:
Een goedemiddag!
De nieuwe bar is hierbij geopend!
http://www.quatorze.nl/beelden/foto-bar.jpg
Schuif een stoel aan en neem wat te drinken. Dit moeten we goed vieren, dus ik trek nu gelijk een fles champagne open! Zal 'm koud zetten voor diegene die wat later komen. Ik hoop dat jullie een glaasje meedoen!
http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/3368/Image/champagne3.jpg
http://www.tilburg.com/upload/Agenda_Afbeelding/champagne01.jpg
PROOST!
@ Robert: ik hoop dat je je gauw beter voelt. Heb extra beschuit en een grote pot thee voor je gezet. Drink veel, maar thee en appelsap is volgens mij wat beter dan water. Okay?!
Liefs,
Carolina
Wat maak je het toch altijd weer gezellig he Carolina :slywink:
Yeah, een nieuwe bar geopend. Fantastisch, lekker een glaasje champagne! Bedankt, wat een feest!
Om dit te vieren heb ik even een overheerlijke appeltaart gebakken, een bolletje vanille ijs erbij (als toetje of bij de koffie straks). Als je snel bent is ie nog lekker warm ;).
http://appeltaarten.web-log.nl/appeltaarten/images/klassieke_appeltaart.jpg

Fijne avond!
Groetjes,
Barbara
Mmmmmmm overheerlijk Barbara! Thnx!
Komt goed uit nu bij een kopje rooibosthee.
Doet er iemand met me mee?
@ Xander: Ik doe het graag.
Vind het gewoon leuk. ![]()
Liefs,
Carolina
Goeie morgen,
effe 12 uur doorgeslapen :slapen: Iets wat ik normaal nooit doe, maar ik voel me wel al een stuk beter.
Nog bedankt voor de extra thee en beschuit Carolina, heeft zeker geholpen.![]()
Nu maar eens een boterhammetje met kaas proberen, want ik heb wel een beetje trek. Ik denk dat de melk maar even laat… anders…
:biggrin:
Een goedemiddag!
Ik kom ff een glaasje fris (limoenlimonade) pakken. Lust er nog iemand iets? Heb een heerlijk relaxt middag en daar ben ik volop van aan het genieten!
@ Robert: Blij te lezen dat het weer beter met je gaat. Goed dat je alweer wat honger hebt. Dat is het beste voorteken van beterschap! ![]()
Liefs,
Carolina
Goedenavond.
Het ziet er weer mooi uit die nieuwe bar van je Carolina. :biggrin: Je hebt er wel weer werk van gemaakt. En wat een lekker dingen toch allemaal. Ook die van Babseba. Mmmmm… die appeltaart. Zalig, met een toefje slagroom erop.
Nou, ik neem even een zoet rood Spaans wijntje hoor! Proost! :dag:
Ik neem nog even lekker wat bronwater en dan ga ik slapen. Mijn bedje roept inmiddels. Morgen gewoon werken, dus moet er vroeg uit…
@ Roanna: Leuk je ook in onze nieuwe bar te zien!
Hoop dat de wijn je goed gesmaakt heeft.
Slaap lekker allemaal!
Liefs,
Carolina
Een goeiemoggel!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! Ben er vandoor, ff naar mijn werk.
Later op de middag wel weer online, dan is het ook voor mij weekend! ![]()
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!
Weekend! En het is schitterend weer, wat wil ik nog meer :zon:.
Voor mij een kopje thee en ik ga zo een lekker ontbijtje maken.
Vanavond naar een feest van een vriendin. Maar eerst de standaard zaterdag klusjes.
Groetjes,
Barbara
Een goedemiddag!
Ik kom gauw even een frisje doen!
Ik gun jullie het zonnetje zeker, maar ik zou willen dat de zon hier ook weer ging schijnen.
Het is goed voor de grond, ik weet het, maar het is niet goed voor mij… grin Nou ja, als het goed is, gaat het spoedig weer opklaren. Vermoedelijk morgen al. Dus dat is wel prettig. ![]()
Onze plannen zijn wat gewijzigd. Vanavond gaan we eten met de familie van mijn lief en morgen middag lunch (met een beetje geluk BBQ) bij vrienden in El Puerto.
Wij zijn er nu vandoor. Fijne zaterdag allemaal!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!
Er is verse koffie en thee… maar waar liggen die sinasappels nou… ik kan ze niet vinden hier in de nieuwe bar. Even dus maar een sapje uit pak erbij ;). Ik ga een klein katerontbijtje maken… de wijn was erg lekker gisteren.
Fijne zondag allemaal!
Groetjes,
Barbara
Zodat ze gemakkelijker te vinden zijn, heb ik dit naast de glazen tegen de achterwand van de bar geplaatst! Nu dus ALTIJD verse jus d’orange 's ochtends. Mits iemand ze op tijd bijvult, natuurlijk. ![]()
Handige sinaasappelvazen
http://www.arendje.nl/images/catalogus/artikelen/DSCF3203.jpg
Hier is de zon ook weer doorgebroken! Heerlijk, gelijk zo’n 20 graden, dus dat is niet verkeerd. Zeker daar we zo direct naar vrienden gaan om te BBQ’en. Ideaal dus! ![]()
Ik doe nog lekker even een glaasje fris. Lust er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Een goedemorgen!
Het is weer maandag en er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!
Hoop dat iedereen een goed weekend gehad heeft!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen allemaal! Lekker glas verse jus, goed begin van weer een mooie dag!
Volgt er nog iemand de president verkiezingen in Amerika? Obama of Hillary voor de democraten?
Doe mij maar Hillary, eindelijk eens een vrouw aan de macht! Maar Obama staat voor dacht ik?
Ik moet bekennen dat ik er niet zo mee bezig ben… Maar het idee van een eerste vrouwelijke presidente staat me zeker aan. ![]()
Ik neem even een glaasje fris. Kan ik nog iets voor iemand inschenken?
Ben er zo weer vandoor, maar kan nog ff.
Liefs,
Carolina
Obama staat inderdaad voor. Hillary maakt nog wel een kans, maar die is nog maar klein.
Uhm… biertje? Heppie trippel?