Turkish Tea Time deel 3

Welcome again!!! Ik gok op 2 maanden, dan is ook deze weer vol!!!

x

haha cyn…je zou willen dat je nog eens zo jong was als dat ik ben:banana: :yes: :laugh:

idd…deel 3 alweer…goed gedaan dames:yes: …ik geef het ook 2 maanden…alhoewel…met de vakanties er allemaal in??

Schat je bent “maar” 7 maanden jonger hoor!!! :wink: Hahaha…

x

SCHAT JE bent 10 te vroeg!!!
Maar geeft niet posten we ff dubbel

Ja lief, dat weet ik… maarrrrrr ik denk die 10 zullen ook wel snel gaan!!!

x

2 maanden??? Volgens mij moet het lukken om deel 3 in een week of 5-6 volgepraat te hebben…of misschien nog wel korter. Iedereen die op vakantie gaat moet gewoon maar ff een internetcafe ingaan of zo, je wilt toch een beetje bijblijven nietwaar!

Ja inderdaad… Ik zag trouwens dat deel 2 19 dagen!!! heeft geduurd haha… Dus 2 maanden is teveel! Ik zeg nu 1 maand!!

x

19 dagen…nou 2 weken dan maar denkik!!!
We gaan het zien!
:wave:

Iig heb ik topic 2 volgeklad!!!

GROTE MEID :laugh: :smiley: :laugh: :smiley: :laugh:

haha…cyn…klopt;)en dat maakt jou ‘maar’ 7 maandjes ouder :wink:

ja idd 2 maanden is dan veel te veel!!

@bep…goedzo…dan geld alleen nu deel 3nog:D

Jaha ikke ben best heeel goed als ik niets doe!!! En de tijd gaat zooooo langzaam!!! Geen foon, niets te doen en wachten tot het 17 uur is!! Blehhhh

Hahaha Marion>> Jij kan soms zulke mooie opmerkingen maken!!!

@Filiz: Haha ja precies;) Ik ben ook nog “maar” 19… Al zou ik dat voor altijd wel willen blijven! Vind 20 gewoon eng klinken ofzo! Ik weet niet!! :wink: :smiley:

Heb zin in >>:beach:

Meiden, komt er net een collega binnen, hij heeft net zn nieuwe auto opgehaald, een bloemetje erbij gekregen, en dat kreeg ik van hem, omdat ik een btje down ben(hoorde hij)!!! Lief he!!!
Ik ging er helemaal van stralen denk ik zo maar!!
Zo maak je nog eens iets mee

Aaaaah dat is echt lief!!! Dat vind ik helemaal super van hem!!!

x

Ja vond ik ook!!! Echt

HEEEEEL LIEF!!! En nu maar uit kijken dat je niet moet niezen!!! :wink:

x

@Cyn
Wacht maar tot je 30 wordt…nog veel enger :confused:
En 40 is gewoon horror…maar niet heus :dead:

Meid je merkt er niets van, alles blijft gewoon hetzelfde. Misschien een rimpeltje meer en een enkele grijze haar, en als het tegen zit een hoofd vol.
THAT’S ALL :laugh:

@Beppie
Lieve collega!!! Maakt je dag weer een beetje goed :whistle: .

Ik had laatst al een grijze haar! Poeh ik was helemaal in paniek, en heb mijn moeder de opdracht gegeven om die er uit te trekken!!! Het liefste met wortel en al!!! haha erg he :wink:

x

@Marion: doe 50 he, die komt bij jou ook al heeeeel dichtbij toch??
@Cyn, geen anjers in de buurt komt goed!!
@Filiz: ach ja bijna 20 dat ben ik ook bijna!!!

Grijs haar komt van onze mannen, voor ik hem leerde kennen had ik er geen last van haha
Nog 1 uur en 18 min!