WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Uiteraard! Onze virtuele bar heeft alles wat onze hartjes maar wensen! :smiley:
Handig hè?!

Proost! heft haar virtuele glas op

Liefs,
Carolina

Eén goeiemoggel!

We zijn halverwege de week! Heerlijk, BIJNA WEEKEND! :smiley:
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.

Liefs,
Carolina

Ook goeie morgen!

Net een vers broodje bij de bakker gehaald, wat ik nu lekker met een mok koffie ga nuttigen.

Fijne dag allemaal!

Is er dan wel verschil tussen de standpunten van Hillary en Obama? Is het niet net zoiets als Rutte en Verdonk?

Ooit eens een soort docu gezien over Obama, laat me wel een geschikte vent. Als het maar geen republikein/Bush kloon wordt als president.

Een hele goede middag!

Ik neem even lekker een kopje amaretto koffie en daarbij een overheerlijke stroopwafel.
Lust nog iemand er ook zo eentje? Het is zo klaar gemaakt! :smiley:

http://www.melitta.nl/1/2/6/29/73/379/lr_koffie_macchiatto.jpg

http://www.wereldexpat.nl/images/teasers/11037979

Morgen is het hier een feestdag “día de Andalucía” oftewel: de dag van Andalusië. Iedereen vrij, maar daar het een donderdag is heeft de rijschool wel een voorstelling. Op zich vind ik het niet erg morgen te moeten werken, want het is een speciale gala voorstelling en dat is toch altijd wel erg mooi.

Daarnaast… De middag ben ik wél vrij, dan ga ik dus lekker met mijn lief naar het buitenhuisje van een oom van hem. Gaan ze “Ajo Campero” maken! Heerlijk! :smiley:

Liefs,
Carolina

28 Februari - Dag van Andalusië

Eén goedemorgen allemaal! Er is weer koffie, thee en jus d’orange.
Voor wie ook al wil ontbijten, kan hier iets van nemen. Smakelijk!

http://www.osm-ontbijt.nl/downloads/breakfasts/1_basisontbijt1.jpg

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Carolina

Goeie morgen,

dat ziet er goed uit zeg :smile: Ik neem me er wel wat van, lekker!

Ik neem een croissantje, goeiemorgen!

Hoi hoi,

'K Zie dat ik een goed ontbijtje misgelopen heb vanochtend. Maar okee, reden te meer om op de bar lekkere hapjes neer te zetten. Het is dan wel feest in Andalucia, maar ik maak er ook een feestje van, want nog 1 dag werken en dan is het weer weekend!!! :slight_smile:

Neem zelf even een frisje. Kan ik nog iets inschenken voor iemand?

Fijne avond!
Groetjes,
Barbara

Biertjuh! :smiley:

Ohwja…, doe maar, maar aub geen Zweineken :biggrin:

Fijne laatste werkdag gewenst en een prettig weekend:zon02:

Een goedemorgen!

Ik zie dat ik heerlijke hapjes ben misgelopen gisterenavond! Gelukkig hadden wij die zelf ook wel. :smiley:
Voor nu is er weer koffie, thee en verse jus d’orange!

Fijne vrijdag!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Weekend! En ja, ik heb ze gevonden, dus er is verse jus d’orange. Koffie en thee natuurlijk ook.

Wow, het waait zo hard dat ik om half 5 vanmorgen al wakker werd van de wind die in de zonnewering ‘sloeg’. Dat maakt dan een heel raar ‘toet’ geluid. Best een beetje creepy :(. Straks tennissen, ben benieuwd waar de bal terecht zal komen…

Fijne zaterdag allemaal!
Groetjes,
Barbara

grin ja, dat zal wel spectaculair zijn, Barbara! Ik hoop dat je een beetje leuk kunt spelen.

Ik heb uitermate goed geslapen. Had het blijkbaar nodig, heb langer geslapen dan normaal. :slight_smile:

Neem nu even een lekker glaasje jus d’orange en een kop thee.
Thanks voor het klaarzetten Barbara!

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Carolina

Goeie morgen,

zit net een lekkere kaas-tostie te eten en er een multivruchtsappie erbij.

Fijn dat tennissen, maar ik ben maar wat blij dat ik straks niet buuiten maar binnen moet voetballen(Futsal).

Fijn weekend!

Tja, het was te verwachten… tennis is verzet naar morgen. Maar zo kan ik wel lekker eerder de stad induiken om te gaan shoppen. :smiley:

Groetjes!

Hahahahahaha, slim Barbara! Goed benutten die extra vrije tijd! :smiley:

Ik neem lekker nog een kopje thee. Lust er nog iemand iets?

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Het was een geslaagde dag gisteren, wat nieuwe kleren gekocht, lekker uiteten geweest, naar de film en op de Markt nog wat gedronken. Erg gezellig allemaal.

Nu even een lekker zondags onbijtje met een eitje. Wie wil er ook wat?

Ik zie het tennis vandaag somber in. Mijn zonnewering maakt dat vervelende “toet” geluid weer, wat betekent dat het flink waait. Maar ach, dan verzetten we het gewoon nog een keer, zolang we de wedstrijd maar voor 30 mrt hebben gespeeld ivm indeling voor het zomerseizoen.

Verder vandaag aan m’n huiswerk werken en even gezellig bij mijn ouders langs.

Fijne zondag!!
Groetjes,
Barbara

Je zou hier in Andalusië moeten komen tennissen, is het perfect weer voor. Zo’n 25 graden. :zon02:

Ik neem lekker een stukje vers stokbrood met oer-nederlandse hagelslag! :smiley: Uiteraard met een glas verse jus d’orange erbij en een kopje koffie. Mmmmmmmmm.

Wij hebben gisteren een heel gezellig dagje gehad bij Nederlandse vrienden. Was de eerste keer dat ik hun huis zag en ik moet zeggen: WAUW. Zij hebben echt een prachtig huis, met grote tuin én zwembad. Heerlijk! Hebben daar ook overheerlijke nasi gegeten en gewoon een hele leuke tijd gehad.

:vak02:

Vandaag weet ik nog niet wat er op het programma staat en dat is eerlijk gezegd ook wel lekker. :slight_smile:

Liefs,
Carolina