WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

25 Graden, dat is nou wel een temperatuurtje waar ik altijd in zou willen zitten, met 20 ben ik ook al blij. Maar we hebben kunnen tennissen, het was nog spannend ook, helaas met 2 punten verschil verloren. En zo af en toe kwam de zon hier ook even door.

Ik pak een frisje, nog iemand iets?

Ja, ik neem een lekker glaasje cassis. :smiley:

Hier hebben we een heerlijk relaxt dagje.
Dat is toch wel genieten! :smiley:

Liefs,
Carolina

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.
Een nieuwe week is weer begonnen!

Liefs,
Carolina

Goede-avond!

Ik neem een heerlijk glaasje Solera 1847. Lust er nog iemand?
Heb er lekkere kaaskoekjes bij. :smiley: Dussss… Tast toe!

http://www.belvini.de/images/product_images/info_images/2353-00_gonzalez-byass-sherry-solera-1847-sweet-cream.jpg

http://www.trommelaar.nl/includes/samenstellen/images/9436-Holl-kaaskoekjes.jpg

Liefs,
Carolina

Nou, daar was ik wel even aan toe hoor Carolina, na al dat plaatjes gezoek. :lol:

Ik neem er èèn hoor. Wie wil ook? Schenk ik gelijk even door.

Hmmmmmmm… heerlijk hoor!

Lekker Dankje.

Goede avond!

Lekker, daar lust ik ook wel een glaasje van! En dan ga ik ook eens op zoek naar een nieuw plaatje, erg leuk allemaal wat we vinden.

Fijne avond nog!
Groetjes!

Dat “nummerplaatjes”-zoeken is inderdaad super leuk!
En nog verslavend ook… :rolleyes:

Zie trouwens wel, dat het hier goed gaat met die Solera! Wil de laatste die de fles gebruikt heeft 'm alsjeblieft weer terug in de deur van de koelkast zetten als ie nog niet leeg is. Sherry is namelijk het beste koud te drinken! :wink:

Ik neem nu alleen nog ff wat water en duik dan mijn bedje in.
Morgen is er weer een dag! :smiley:

Liefs,
Carolina

Inderdaad verslavend :nod:. Ik zoek nog 1 plaatje en dan mijn bed in… morgen weer een lange dag (na het werk weer naar school)… DOEI

Goeiemoggel!

@Barbara: Sterkte vandaag, klinkt als een heftig dagje…

Liefs,
Carolina

Goejenavond!

Het is rustig in het café, maar ja, wat wil je, tis dinsdag… De bar is in ieder geval geopend, dusssss… Kan ik iets inschenken? Doet er iemand mee met een beetje Solera 1847 (zoete sherry)? Ik heb schaaltjes chorizo op de bar gezet.

http://www.spiritscorner.com/imgcat/solera_1847_oloroso_dulce.jpg

http://comercio.moranpiris.com/catalog/images/chorizo_iberico_bellota.jpg

Liefs,
Carolina

Lekker zeg, ik doe nog even mee, een glaasje en dan mijn bed in. :slapen:

Ik zie uit naar morgenavond… niks… heb tennis even afgezegd, want soms kan het ook een beetje teveel worden (overbelasting) en binnenkort heb ik tournooi en dan wil ik wel de sterren van de hemel spelen… whahaha. Nu klinkt het net of ik heel hoog speel, maar even voor de goede orde, dat is dus niet zo, gewoon voor de gezelligheid. Maar het afgelopen seizoen toch wel wat wedstrijden gewonnen, dat is wel errug leuk. :thumbsup:

De les vanavond was ook weer interessant, verzuim en wat daar tegen te doen enzo. Leuk brainstormen met elkaar. … Maar die treinreis naar huis weer … ja ik weet het, ik mag niet klagen, sommige mensen doen dit dagelijks, maar ja, ik had me voor Eindhoven opgegeven en toen werd het Utrecht, dus niet geheel mijn eigen keus.

Ik babbel nog voor 10, haha, ben ook klaarwakker na zo’n lange dag. Ik ga nog even een ‘nummer’ plaatje zoeken.

Toedeloe!

Goedemorgen,

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Tast toe!

@Barbara: Ik kan me voorstellen dat de reistijd opbreekt, zelfs al is het maar voor één keer per week. Zeker als het zo laat is, is het gewoon vervelend. Ik heb dat trouwens nooit begrepen, hoe mensen dagelijks een lange reistijd hebben om naar het werk te gaan.

Ik heb dat namelijk een half jaar gedaan, van Eindhoven naar Nijmegen, toen de nieuwe snelweg nog niet bestond. Werd er knettergek van. Was per week minstens 10 uur kwijt met rijden, 10 uren waarin ik vele, andere, leuke dingen had kunnen doen. In dat halve jaar ben ik dus ook continue zoekende geweest, het eerste deel naar een huis in Nijmegen, toen daar niets uit kwam ben op zoek gegaan naar werk in Eindhoven. Zodra ik dat gevonden had, was het zo bekeken: WEG REISTIJD!

We zijn weer halverwege de week!
Fijne woensdag allemaal!

Liefs,
Carolina

Goedemiddag,

Even lunchen! Kan ik iets inschenken voor iemand, ik pak een lekkere ice-tea… mmm.

Ik vind een reistijd mbt werk van max half uur redelijk. Maar alles daarboven dus niet. Nu ga ik vanaf 1 april, door de re-organisatie, naar een andere lokatie (nieuwe functie lijkt me wel leuk). Dit is het dubbele van de reisafstand van nu… op zich niet erg, ik denk dat ik er wel kom met mijn half uurtje als er niet teveel file op de binnenring van Ehv staat, maar ja, met de fiets wordt het al gauw 45 minuten. Allemaal niet zo heel erg, maar toch, ik heb er zelf niet voor gekozen…

Het grappige is wel dat als ik op vakantie ben ik me geen moment druk maak over de reistijd :). Altijd weer spannend hoe lang het duurt, hoe de reis verloopt etc.

Ik ga weer eens aan het werk.
Fijne dag nog!
Groetjes,
Barbara

Goeiemiddag!

Ik ga ook zo lunchen. Eerst ff een glas fris, citroenlimonade. Er staat vandaag een ontzettende stevige wind, was daarom flink trappen op de fiets. :smiley: Nu dorstig dus!

@Barbara: Natuurlijk maakt reistijd op vakantie niet uit. Dan ben je relaxt en calculeer je dat zelfs in dat het allemaal langer kan duren. Ikke tenminste wel. Maar voor werk… Tja, ik benut graag dan de vrije tijd voor andere dingen, niet voor het naar huis komen…

Liefs,
Carolina

Goedenavond!

Kan ik iemand iets inschenken? Er is wijn, bier (uit fles of van tap), sherry, port, sterke drank of vele verschillende soorten fris. Roept u maar!

http://www.martiniart.com/productimages/martini_decor/bar_open.jpg

Liefs,
Carolina

Allo allo,

Nou, schenk mij maar iets lekkers in, wel alcohol vrij, even denken … doe maar een spappel, lekker koel :).

Heerlijk zo’n avondje thuis, voor de buis (oh nee, in de bar…). Nog wel eerst even bij mijn ouders een hapje wezen eten. Mijn tante uit Dld is weer in het land. Komend weekend een familie feestje, erg leuk dat ze er weer bij kan zijn.

Fijne avond nog!
Groetjes,
Barbara

Een spappel?! Oh verroest, die hebben we hier inderdaad staan. Wie heeft dat hier neergezet?! Ik ken het namelijk niet!

Alsjeblieft, Barbara, een glaasje spappel voor jou!

Ik duik zo eens mijn bedje in. Morgen weer een aardige drukke dag.
Dusssss… Weltrusten!

Als iemand nog iets wil, kannie zelf pakken!

Liefs,
Carolina

Een goede morgen!

Liefs,
Carolina

Goede avond!

Ik pak nog een glaasje spappel (Spa Fruit met Appel :wink:). Lekker!

En ja, ik ga natuurlijk even kijken naar de nummerfoto’s. Het blijft leuk.

Fijne avond!
Groetjes,
Barbara