Turkish Tea Time Deel 5

Aan mij de eer om deel 5 te openen

woehoeuuuuuuuuuuw meiden, het is gelukt !!! En dat in minder dan 20 minuten !!! wel ja, toen we aan 970 zaten :wink:

Nu niet stilvallen hé lieverds ??

Het lijstje :

**Kristina…31 juli…Spanje

**Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi

Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
**
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs**

Meiden heb een berichtje terug van Von. Ze is erg druk met haar baan en natuurlijk ook met de situatie rondom haar moeder, vandaar dat ze hier de laatste tijd niet zoveel is geweest. Over twee weken wordt haar moeder geopereerd. Zodra het om haar heen allemaal weer een beetje rustiger wordt zal ze hier weer vaker te vinden zijn. Kunnen ook niet zonder haar!!!

ik sta op nr 7 en als laatste

ben ik weer hoop ik,ik kon geen berichten meer plaatsen

@Dia: het is wss beter voor haar dat ze eerst de tijd neemt voor haarzelf die ze nodig heeft. Is wss allemaal veel om te verwerken: nieuwe baan, haar moeder … Nou Von, mocht je dit ooit zien: Veel sterkte meid ! We zijn er voor je !

@Linda: jij staat op 7 maar toch niet als laatste ?

Ik sta op nummer 2 ! O jaaaa omdat Kristina weeral een reisje in het verschiet heeft :wink: hehehehehe maar het is je echt gegunt Kris !

hey meiden ik ga jullie verlaten, ik ga naar bedje toe en een poging doen om te gaan slapen morgen gaat om 7 uur de wekker weer

@diamond: wat zei de dokter trouwens over de oorpijn van je vriend?

@sev ja hoor kijk maar bij de laatse 30 okt gaat linda 1980 naar center parcs

Slaap lekker linda en een fijne dag morgen

Slaapzacht Linda ! Jammer dat je ons nu al verlaat, heb je morgen extra veel bij te lezen gniffel maar ja, ik ga binnenkort ook, heb alleen enorme buikpijn :frowning:

@Linda: oorpijn is weer over, voelt zich weer kiplekker. En die wekker van mij…gaat weer om 6:10 :o

aha sorry Linda, ik had het verkeerd gelezen ik dacht: nummer 7 en daarbij laatste plaats op de lijst… Ik had niet verder gekeken :embarrese

O Sev toch geen buikgriep hopelijk.

Sev,wat zijn die plaatjes bij jullie links onder?

aaaaaarggggggghhhhhhhhhh ik zit zonet met een eikel van een jongen op msn !!!

Die heb ik leren kennen in mn hotel zo een 3 jaar geleden, is belg, woont aan de zee en was de enige toen in dat hotel van mijn leeftijd (we zaten maar met 70 personen in dat hotel en ik was er met mn oma) Nou, bleek dat die wat voor me voelde achteraf gezien. Heeft hij nu een vriendin, en hij weet dat ik een Turkse vriend heb. Maar hij zaagt al 3 jaar of ik eens naar hem to zou gaan, maar heb er echt de tijd nog niet voor gevonden, heb het zo druk, en sorry, mn school gaat even voor nu ! Zegt hij vandaag: nou, hoe kan je jouw relatie nu een relatie noemen als je elkaar maar 5 keer op een jaar ziet ??? Dat noem ik gewone vriendschap zegt hij :s nou echt hé, ben ik zooooooooooooooooooo kwaad geworden ! Heb hem zowat naar de maan gewenst ! en toen blokkeert hij me ! Erg kinderachtig hoor, typisch een eikel van een jongen die er niet tegenop kan ! volgens mij is die jaloers ! Nou, weer een probleem minder als hij me geblokkeerd heeft op msn :smiley:
Zelfs als ik naar Turkije ga, verplicht hij me telkens bijna om een kaartje te schrijven, doe ik al jaren niet meer omdat het altijd dezelfde kaartjes zijn van kusadasi en ik niet meer weet wat erop gezet ! Echt hé, als iemand me zo pusht dan knap ik daar zo vanaf !

O nee ,zit ik weer helemaal in mijn uppie hier?

@Jill: neen geen buikgriep, gewoon het meidenprobleem :wink: Heb ik er volgende week geen last meer van in Turkije :wink:

Die plaatjes zijn een soort cadeautjes die je kan ontvangen van andere forummers, tenminste als je genoeg punten hebt om er eentje te ‘kopen’.

Sev,laat gaan die vent bah wat een misselijke reactie,wat weet hij nou wat liefde is?
Ik zou als ik jou was niet meer op hem reageren,zulke mensen zijn de discussie niet waard!