En daar zijn we weer…
Een nieuw ‘jaar’
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/TTT-Lampjes.jpg
En daar zijn we weer…
Een nieuw ‘jaar’
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/TTT-Lampjes.jpg
Miere:11 t/m 21 april Marmaris
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
Iedereen een goed jaar toegewenst!!!
Zo de lampjes en de 2 lijstjes mee… geloof dat we weer compleet zijn… nou ja bijna…:tear:
Zo… zo is het een stapje meer naar ‘compleet’
http://img.maanfabriekje.com/product/2878/prodvar_2878_1.jpg
@ beps
ging gisteren door mijn kaarten en kwam nog een stappeltje uit jamaica tegen… :crybaby:
heb je mn vraag in het vorige deel nog gezien?
Nu wel hahahahaha
Ik doe meestal 3-4 plakjes gelijk, dan op vol vermogen(volgens mij 1000W) en dan 2,5 min(2 min 30 sec) Maar ik heb gewoon net zo lang zitten prutten tot ze eruit komen zoals ik het wil…
@Viva: Echt TE erg: Heb net een verzameldoos besteld! Wil weten welke smaken, wat ik lekker vind en wat ABSOLUUT niet. Dan kan ik ‘bijbestellen’ en kom ik de ‘zomer wel door’ lol2lol2lol2 TE ERG!!!
@ all : welkom in dit nieuwe jaar, hoop dat we heel veel leuke verhalen en belevenissen aan elkaar mogen vertellen. Zijn er soms minder leuke dingen te vertellen, zijn we natuurlijk weer daar om elkaar te steunen en op te beuren :kus::kus::kus:
Jahhhhh een nieuw jaar, vol goede dingen hopen we.
Ja de vlinder hoort er bij, voor altijd.
Beps hahahaha, kan je ook de candybars aanbevelen die zijn zoooo lekker, kun je een halve nemen ipv een shake. Hij lijkt op milky weg…Handig als je weg bent, ik heb er altijd een in mijn tas zitten. You go girl…ik nog 8 weken ofzo te gaan…
Dacht al bij het kleine zusje hebben ze nog wel steeds nieuwe delen.
Goedenavond piepels.
We komen net terug van de achterhoek, doe mijn pc aan, ga op zoek naar jullie… ik denk…huh… ik zit in een verkeerde topic. Goed nieuwjaar gewenst, dus ik denk… oh nog een hele oude, tot dat ik even verder keek.
Oh Beps… wat een goed idee van je, hoewel ik daar ook weleens over had zitten denken, maar wat lekker ouderwets gezellig weer om een deel vol te beppen en dan weer naar een nieuw deel te gaan. :cheer:
@Raak: Hier was juist het :zon02:netje er nog wel doorgekomen, maar het was niet echt warm. Brr…
@Jac: Nou, gelijk hebbie. Lekker genieten als jij dat zo lekker vind. Je eigen ook nog even verwent. Toe maar!
Meiden…jullie gaan goed met de shakes. Houden zo he!!
Oh ja… ik heb ons eigen ook net even verwent. Hebben in Zutphen heerlijk bij de Moc gegeten. lol2
Fijne avond all.
Lekker Roanna bij je lievelings restaurant aangeschoven, je hebt nog gelijk ook.
bloem mijn magnetron staat op 800 watt en dan 2 minuten, je kunt het zien als de kaas in het midden nog licht van kleur is dan is hij nog niet goed. Ik denk dat je met 700 watt op 2 minuten en 20 seconde zit, het ligt ook een beetje aan de kaas, toscaanse kaas van de eldi hoeft niet zo lang, goed ander halve minuut en dan is hij goed.
Gewone normale kaas ook, alleen haal ik die halverwege er even uit en dan giet ik het vet er vanaf, dat wordt niet kroepoek.
Wij nieuwe matrassen gekocht, en we hadden dus echt een mazzeltje (mag ook wel een keertje) we hebben m-line matrassen gekocht 26 cm dik slow motion, de allerduurste in de m-line serie. Voor de prijs van 2 gewone matrassen. Een korting van 1300 euro, we waren bij de beddenzaak, en wij overal en nergens op liggen, wilden we eerst een pocketveringsmatras kopen, bij beterbed en daar was de 2e gratis, dus wij al naar de balie, maar die hadden ze niet op voorraad, en ik kom gebroken mijn bed uit, dus dat ging hem niet worden. Zegt dat vrouwtje, ik heb wel m-line op voorraad, we hebben een foute bestelling gedaan, die mensen wilden 90 breed en we hebben per ongeluk 80 breed besteld (laten we die nou net nodig hebben) mochten we die matrassen hebben voor 1000 euro per 2 ipv 2300 euro. En die prijs klopt, mijn zwager en schoonzus hebben het er voor betaald, en onze vrienden ook. Dus wat zullen wij vanavond lekker slapen, helaas een uurtje korter dan normaal…we gaan het zien.
Hier de hele dag regen, en druilerig koud weer, de kachel staat hier aan.
Vanavond visite van mijn vriendin met hubs, dus dat wordt weer gezellig.
Beps ik ben benieuwd wat je van al die smaakjes vind.
Ik heb lemon, cappucino, banaan, cocos en chocolade gehad.
@Viva: dat zijn nog eens kortingen haha…
Ja ik ben ook benieuwd, denk dat ik de aardbei en banaan ook wel aangenaam vond haha
En de cappu dan natuurlijk, koffiefreak die ik ben
Ja meiden gewoon weer delen. Dus dit is 2011-1 en we zien wel.
Net even lekker naar de zon geweest(zonnebank) en nu opgekruld naar Vincent D’Onofrio te kijken
mmmhhhh vincent :wub:
Hahahaha
Nou de pb oorlog is weer begonnen dames na ons verzoek of hij wil ophouden( jammer Viev hij leest ook niet dus je opmerkingen ook niet, en @Cyn de jouwe ook niet blijkbaar)
Meiden ik ga in negeermodus en naar bed, morgen weer vroeg op…
:slapen: lekker @ll
@beps: Ik heb het ook weer gelezen. Inderdaad… die knop omdraaien en doe maar net of het er niet staat. Pfffffffffffffff …wat ben ik nu moe!
Ladies… niet vergeten de wijzers van de klok straks een uur vooruit te zetten!! anders hebben sommigen van ons morgen problemen. :slapen:
Weltrusten voor straks. :dag:
**PS Viva: Goeie deal zeg. Wat zullen jullie morgen fris en fruitig opstaan. Vertel je morgen nog even hoe het geslapen heeft? **
@Roanna: Nu Jenny ook komt onruststoken toch een slot erop gezet…
Trusten all…
@Beps: Ik heb het gezien en je hebt hier verstandig aan gedaan. Kan het ook niet verder escaleren.
Weltrusten. :dag:
En zo blijf je bezig
Ondertussen alle klokken aangepast dus tot morgen
Ook ik ga naar bed toe
Begrijp dat er weer iemand ‘langs’ is geweest, waar og, kan ik het morgen of overmorgen eens lezen