Ik heb het al gevonden inmiddels…
Zo goedemorgen all
Weer helemaal fris en fruitig op naar mn werk…
(heerlijk geslapen, 10 wekkers gezet omdat de aaifoon verleden jaar die bug had met zomer/wintertijd… dus uit ging het lampje gister…)
Miere:11 t/m 21 april Marmaris
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
Een nieuw deel zie ik leuk…
Viva,dat is nog eens een mooie korting…
Beps,gelijk heb je op slot en op negeermodus.Ik zelf lees nooit de dingen waar zijn naam achter staat,maar jij als moderator moet dat wel natuurlijk.
Als ik zo naar buiten kijken is het een stuk zonniger dan gisteren,we zouden eigenlijk naar Gouda gaan naar me oma van 98,maar volgens mij is het veel te mooi weer om binnen te zitten.
Ik lees bijna alles…
Waar ik kan geef ik antwoord, PB mensen waarvan ik denk: Die weten het antwoord hierop…(maar zijn niet online)
Het is niet veel werk, maar wel regelmatig bezig zijn(en dat doe ik met plezier)
Jammer dat dit soort dingen steeds terugkeren, maar ondertussen lig ik er niet meer wakker van. Het brengt alleen veel werk met zich mee lol2
Mogge
Viva : en? hebben jullie lekker geslapen ? dat was echt een mooie aanbieding zeg
Beps : jij weer fanmail gehad? hoop nu definitief het slot erop
Trl : anders naar Oma en nemen jullie haar mee naar een terrasje of gaat dat niet meer ?
Fijne dag all, hier nog sombertjes hoor en alles in diepe rust, kleinkids zijn ook hier
Goedenmorgen.
Hier echt een heerlijk :zon02:, maar ik denk…wel erg koud.
Ik had ook fanmail en heb dat net even beantwoord, hopende dat het hiermee klaar is.
@TRL: Ik kan me er wat bij voorstellen, maarja…1x per jaar naar je oma, moet toch te doen zijn. Lekker op tijd weg en op tijd weer naar huis, zodat je mischien onderweg nog iets leuks kunt gaan doen.
@Viva: Nou, ik ben benieuwd hoor! lol2
@Raak: Veel plezier met je kleinkids. Die houden je wel bezig denk ik.
Verder weinig tot niets te melden momenteel, dus wens ik iedereen een fijne en hopenlijk :zon02:nige zondag. Beps… werkse.
:dag:
Dames als de ‘fanmail’ jullie te veel wordt: Je kunt er een spam opzetten.
Ik heb het er net afgehaald voor deze persoon… en BINGO… dus…er weer opgezet
Moguh!
Alles goed hier? Hier nog steeds super verkouden… Mijn rug en borstkas doen zeer van het hoesten, maar moet vanmiddag naar een event van mijn werk… In Sultan Lounge R’dam… Kent iemand dat?
x
Cyn : ik ken het wel van Breda, is dezelfde keten, is een lekker arabisch/Turks sfeertje ! In Rotterdam is tie vlakbij Ahoy/Zuidplein, heel gezellige middag
Roanna : jij ook al fanmail??? Ik mis wel wat ze te lezen hahaha
Ohhh die in Bredaatje ben ik ooit met een aantal geweest voor Bloemmie op reis ging…
Goedemorgen meiden, nou hier heerlijk geslapen, wel even wennen al die steun maar het ligt heerlijk.
Beps gelijk heb je de boel gesloten houden, vind trouwens dat de redactie hier iets aan moet doen, maar negeren is nog steeds het belangrijkste denk ik.
Breda ikke ook geweest, is nog een leuke foto van hahahaha.
Zo heerlijk zonnetje nog wel koud, maar de tuindeur staat open, heerlijk.
@goedemorgen all net op de valreep hahaha.
@viva: mooie aanbieding gehad.
@cyn: heeft een event in Rotterdam
@beps: heeft verschillende smaken besteld van de shakes. En komt zo de zomer door hahaha
@ linda: ook nog effies langs geweest.
Verder was het gisteren eventjes onrustig. Snap er niets van. Hij blijft onrust stoken tegen bepaalde mensen.
Maar wij zijn net als de 3 musketiers ONE FOR ALL AND ALL FOR ONE!!!
Niemand komt daar tussen.
Maar goed hopelijk wordt dit signaal opgepakt door de redactie en wordt het tijd voor actie!
Verder heb ik gisteren heerlijk gegeten. En straks mijn koffertje pakken want morgen ga ik naar friesland hahahahaha
Gratis vakantie nou gratis ik moet wel werken daar haha
Ik ga genieten van het zonnetje nu.
Vast voor bruinen voor september hahaha
mogguh
ik haat dat gedoe met die klokken… blegh… zometeen ook nog bowlen (lekker binnen… :tssk: ) dus moet wel rapido wakker worden
@ viev al meteen lekker geslapen?? als ik hier weer eens op de andere matras ga liggen, lig ik toch eerst een nachtje moeilijk hoor, je bent het niet gewend en het moet zich eerst een beetje vormen… maar daarna… slapen als een roosje
@ raak jullie nog plannen?
@ beps werk ze!
@ jac mooie schildering van jouw lieffie, werkze en ook veel plezier in friesland!
@ cyn AB kuurtje??
Ohhh VIEV VERTELLL!!!
(trouwens: Zit in je april-sprintje lol2)
Zo meiden… Nu hopen dat de rust terug is…
ok ik ben wakker! lekker gebowled en mooie score gehaald ennnnn kreeg een uitnodiging voor een sollicitatie gesprek waar ik zeer zeker wel graag naartoe wil! happY!
Ohhhh happy!!! GAAF… duimen draaien weer!!!
ja zeker, helaas nog meer dan een week wachten, namelijk pas op jouw B-day
maar goed, deze dag wordt steeds beter, slager hier op het winkelcentrum is weg en 30 mrt opent een turkse broodjeszaak zijn deuren!! whihheeee daar wordt een mens nou blij van
Ohhh spannend!!! Nou mijn B-day dan moet het goedkomen…
Pfff ik ga zo eens even nietsen denk ik. Even rust, Rubbie is werken, en ik nu even: Nietsen…
Woensdag doe ik een saunamiddag-avondje heerlijk!!!