Turkish Tea Time 2011

@ beps dat dacht ik dus ook, kon kiezen, 4 of 5 april. heb bewust voor jouw verjaardag gekozen, hahaha ik dacht dan komt het goed!

ben beetje verslaafd geraakt aan some coin dozers, zoals cookiedozer en thanksgiving cookie dozer… :tssk:

??? Wat moet ik vertellen???

En welkom in het aprilsprintje, leuk dat je er ook bij bent, en je gaat goed meis…

Hoe je geslapen hebt…
En ja ik ga goed… ben ondertussen ruim(haha, nou je ehhhh 0.1 kilo meer)5 kilo kwijt dames…
Maar goed, ben op 1 kwart van wat ik wil, en moet zeggen: De shakes rule!!!

Beps ik heb lekker geslapen, even wennen al die steun overal, en hij moet nog inliggen, maar kan het iedereen aanbevelen die m-line…

Wij zijn er toen ook voor weggeweest, maar kregen er geen korting op…dus…:)!!
Toen voor het ‘gewone’ nasaschuim/traagschuim gegaan

Nou ik ging er niet voor weg, vond/vind het veel te duur, maar wij liepen er letterlijk tegen aan, we hadden anders pocketvering genomen maar dat scheelde in dit geval 100 euro en daar laat je het dan niet voor schieten.

Dan had het hier ook op mn ‘bed’ gelegen ;)!!!

Kijk… zo leer je nog eens wat. Nu weer over welke matrassen. Ik ben er ook echt aan toe, alleen het komt er maar niet van… maar weer wat geleerd dus. Thanks ladies.

Ach zo zijn we er toch ook gewoon voor elkaar Roanna…

nix is eigenlijk zo belangrijk als een goede matras… en een goed kussen maar ja, zijn van die dingen die je niet eventjes tussendoor haalt

tis nog mega licht buiten en vroeg me af waarom mn maag zo knort… owh duh! hardstikke laat alweer… lekker kip met broccoli+bloemkool gegeten met een thaise kruidenprutje erbij… jammie hoor… nu maar weer verder in de kunstgeschiedenis

Bloem : binnenkort weer een solli, duimen we ook vrolijk mee. Lekker gegeten en nu weer neus in de boeken
Beps : is zeer tevreden over de shakies
Viva : heeft heerlijk geslapen op het nieuwe matras
Roanna : wordt met de dag wijzer
Hier kleinkids weer naar huis, was een gezellig weekend en vandaag heerlijk in de tuin gezeten, echt zo lekker !!

Bloem,druk aan de studie en weer een leuke solli in het vooruitzicht.

Raak,niet verbrand? Ik zag in Gouda zelfs iemand in de badpak in de tuin liggen.

Wij vandaag toch maar naar me oma gegaan,ouwe oma zoals C zegt,ze vond het erg leuk C weer te zien.

Trl : ik heb sinds vorig weekend al een paar keer in mn badpak in de tuin gelegen hoor enne nee niet verbrand, moet nu wel goed smeren in het voorjaar
maar was de maand december nog op Bonaire en dat scheelt veel

Dames : zit ned 2 : in Turkije te kijken : ik wil er ook heen !!! lol2lol2lol2lol2

Raak,bedankt voor de tip,wilde het ook zien,maar had er niet meer aangedacht dus nu snel overgezet…

Meiden ik ga zo naar bed haha… Dus…

Meld me morgen!!! :dag:

@raak
Ik heb hem ook aangezet.
Wat heerlijk dat je weer goed loopt.

@beps
Gaat als een speer met de shakes en kan bijna die leren broek weer aan.

@viva
Wat een leuke kamer voor de kleine meid!

@bloem
Allemaal weer nieuwe sollicitaties, weer nieuwe kansen, succes!

@trl
Naar oma geweest.
Ik ga probeer ook regelmatig naar mijn opa te gaan, want voor je het weet…

@cyn
Mooie foto’s gezien op fb!

Wij weer terug van een weekendje weg. We zaten in Pipodorp in Oranje (bij Assen). Met speelpark Oranje en toegang tot het zwembad in Assen. Leuk geweest en kinderen enorm genoten.

Als de kids genieten dan genieten jullie ook MK!! Zo werkt het tenslotte

(Ik kom niet weg hier haha)

@beps: trusten
@bloem: ook hier draaien de duimen
ikke nu even lekker op het net aan het struinen en zo naar bedje.
Iedereen ik meld mij 1 of 2 april weer!
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

@jac
Veel plezier met de oudjes.