Turkish Tea Time 2011

Jac : veel plezier daar in het hoge noorden
MK : heerlijk he af en toe zo een weekendje lekker weg
Beps : truste

Jaja en jullie geloven dat ik al in bed lig haha

@Raak: Ik had er nog wel aan gedacht en heb het ook gezien en moet zeggen… hele mooie duidelijke reportage hoe het in Turkije werkelijk toegaat en we hebben nog een paar delen te gaan.

Ik had ook in de tuin gezeten met de weekendkranten terwijl kokkie het terrasje aan het verleggen was. Heerlijk was het. Strak blauwe luchten. Ik heb echt genoten. Kan alleen niet al te bloot liggen hier… want de buren hebben het hek nog niet klaar en ik moet uitkijken met het litteken.

@MK: Wat zullen jullie daar genoten hebben.

@TRL: Oh, zie je wel. Die oudjes vinden dat vaak nog zoooo leuk en ach… zolang zal het waarschijnlijk niet hoeven, als ze al zo op leeftijd is.

@Beps: Ik weet het wel zeker dat jij al met je petje in bed ligt. lol2

@Jac: Jij alsnog ook een hele fijne week gewenst met je mensjes uit het tehuis en maak er weer een leuke week van. :vak01:

@Bloem: Druk met leren, dus nu niet storen.

@Viva: Zal zich zo wel weer opmaken voor de nieuwe matras.

En ik zeg ook alvast… weltrusten all en tot morgen weer. :dag:

ik heb een staartje van die docu gezien, daarna ook mooie docu over tunesie en de vluchtelingen bij brandpunt.

volgende week op net 5, vakantieliefdes in turkije en uit turkije naar NL, half 9

@MK daar heb ik nou nog nooit van gehoord maar als de kids het leuk hebben gehad…
@TRL daar doe je het dan voor he, als de oudjes en de kleintjes het leuk hebben

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier

MK,leuk naar pipodorp geweest,ook in een pipowagen geslapen? Dat wil ik ook ooit nog eens doen.

Roanna,me oma is nog zo kwiek,maar ja het kan natuurlijk ook zo gebeurt zo.

Bloem,oma weer tevreden en wij hebben het weer even gehad

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

,nee hoor het is altijd wel leuk.

Cyn,hoe was het in rotterdam?

Ik ook weer op en ‘bijna wakker’ …
Rubbie zo een bakkie brengen en dan nog even naar Harderwijk voor hapjes voor de hondjes…

Vanavond werken en gewoon weer 2 dgn vrij…

mogguh

4 geweldige uurtjes geslapen,… ugh blegh
alweer de hele verdere ochtend aan de telefoon gezeten en zometeen ff studeren en dan tijd voor weer een uurtje slaap denk ik zo…

Hier niet veel te melden, beetje aan het werk :dag:

Zo ik ook de belasting gedaan, eendjes in de vriezer/droogmachine…
Eten op… en dus…

Tijd om te ontspannen

Goedemiddag.

Ik meld ook even, dat ik even niets te melden heb. Gewoon een bietje rustig thuis aan het klungelen, schapjes doen, bakkies verzorgen enz. Zo spannend allemaal. :wink:

Laterssssssss :dag:

Ik aan het werk vandaag… Zit niet echt in mijn hum… Weet niet waarom eigenlijk… Mis Kenia denk ik gewoon…

Verder weer bezig met een toyvoyager… :smiley: Dus daar kan ik me weer op uitleven! :smiley:

@ cyn leuk! hoe is het nu met je … uhm… keelontstekking/hoesten/verkoudheid…?
en hoe is het tussen M. en jou… enige zicht op wanneer je weer daarheen kan of hij hierheen?

@ roanna fijn he van die dagen die voorbij glijden…

ik heb echt hard gewerkt vandaag… poehee… had vanmiddag ff geprobeerd een dutje te doen, maar zelfs dat lukte niet… te onrustig…
misschien nu nog eens proberen… vanavond beetje tv kijken…

Bloem: tsja… ik hoest nog wel behoorlijk… Maar wordt gelukkig al minder… Dus komt goed! :slight_smile:

Met M… tsja… weet het zelf ook niet zo goed momenteel… Hebben zaterdag een gesprek gehad over dat hij toch wat meer zijn best voor me moet doen. En hij zou gaan veranderen… Dus ben benieuwd…

wat versta je dan over ‘meer zijn best doen’ en wat doet hij nu dan niet/ zou je graag anders willen zien…?

net foldertje binnen van de nieuwe broodjeszaak. elke dag geopend tot 22h en broodje doner 3.50 en schotel is 7.00
zijn redelijke prijzen om eens een keertje langs te gaan… nu natuurlijk nog eventjes afwachten voor de kwaliteit…

@Bloem: Oh, dat niet zo verkeerd. In ieder geval het proberen waard.

@Cynthia: Kompgoeschratje. :kus:

Hey meiden, ik waai ook ff langs, vandaag gewerkt, maar was alleen dus heb wel meegelezen.

Mk naar pipodorp geweest, geen idee wat het is, maar als de kids maar hebben genoten.
Roanna rustig aan gerommeld in huis, is ook wel eens lekker, hoe voel je je nu?
Cynnie op naar het verhuizen, en met M. gaat het nog steeds niet echt lekker heb ik zo het idee.
Beps , eendjes gedroogd, achhhhh zielig, maar een smulpartij voor de meisjes.
Raak, een beetje gewerkt, en al in zwempak gelegen, ik heb gisteren gewoon mijn trui uit getrokken, moet kunnen met een sapphhiee aan.
Bloem jij onrustig, sollicitatie’s en leren, maar misschien even naar de turk.

Schoondochter vandaag naar de verloskundige geweest, gisteren 3 uur lang weeen gehad, om de 5 minuten en 1 minuut lang. Morgen terug naar het ziekenhuis, voor een uitwendige draaipoging, moet wel haar tas meenemen, want als het niet goed gaat krijgt ze een spoedkeizersnee, anders morgen als ze niet draait, de afspraak voor de keizersnee, stuit bevalling wordt hier dus niet meer gedaan. Spannend allemaal, hopelijk gaat alles goed, en kan ze gewoon bevallen, maar ik vrees dat het toch een ritssluiting wordt…we gaan het beleven.

Oh Viev…wat spannund allemaal. :cheer:

Enneh… met mij gaat het wel goed hoor. Heb zo nu en dan nog last van dat litteken dat het zo trekt en vraag me eigenlijk af, of dat normaal is na 1 maand, maar verder mag ik niet klagen hoor!

Bloem,mazzel zeg zo’n turkse pizzaria in de buurt en nog leuke prijzen ook,hopen dat de kwaliteit ook goed is,kan je lekker smullen.

Viva,spannend dus allemaal,schoonzus van een vriend van mij is gisteren bevallen van een meisje,andere vriendin krijgt ook een meisje,lijkt wel het jaar van de meisjes…

Cyn,jij nog niet helemaal lekker in je vel,na Kenia.En M moet meer zijn best voor je doen,hebben jullie in Kenia helemaal geen contact gehad? En je bent net een week terug,dus misschien komt het nog…

Zo ik op het werk… niet druk. Alles gedaan wat gedaan kan worden…

Morgen en overmorgen VRIJ!!!