Viva : oh spannende dag dus morgen, hou je gsm dan maar opgeladen en dichtbij :kus:
Roanna : jij ook op de relaxtoer en niet veel te melden
Bloem : jammie klinkt heel lekker hoor die Turkse zaak, ik ben ook nog steeds blij met “onze” Turklol2lol2
Cyn : nog niet helemaal jippie de pippie, komt wel goed en ja als M zn best niet doet…moeilijk he meis :kus:
Trl : dat heb je echt af en toe he, worden in je familie/vrienden/kenissenkring alleen meisjes geboren
Weet je dat zeker? lol2 lol2 lol2
Ik help je hopen.
@Viva: Hou ons ook op de hoogte he!!! Ik vind het denk ik net zo spannend als jij. Hihihi.
@Raak: Ja, lekker in de relax stand en nog steeds dat Zwitserlevengevoel he!!! Kwam vorige week nog een ex collega tegen… en daar zei ik het ook nog tegen en ze gaf me nog gelijk ook. lol2
OHHHH VIVA!!!
Zie dat ik niet eens wat gezegd heb over je oma-schap-to-be(hopelijk volgende maand pas
maar anders…)
SPANNENDDDDD … en ik ben thuis, dus kan het elk moment volgen als jij het post ;)!!
ik hou jullie op de hoogte meiden, heb net al op youtube zitten kijken naar een filmpje van het draaien, de kans dat het slaagt is 40 a 50 , maar ze kan ook zomaar spontaan bevallen daardoor, of een spoedkeizersnee…brrrr…hopelijk gaat het goed.
Dat het ‘vervelende’ en fijne van WWW (internet) je kan alles vinden, ook als je het beter niet kan weten
![]()
Pipodorp is een bungalowpark, maar ik plaats van huisjes heb je pipowagens.
http://anneveldt.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/05/08/t3114372i61124w372h280.jpg
@viva
Spannend hoor!
En als je een huisje in Pipodorp boekt, dan heb je toegang tot speelstad Oranje (een oude fabriek die helemaal is omgebouwd tot een overdekte kermis) en je hebt vrije toegang bij het subtropische zwembad in Assen.
Ik kende het eerst ook niet, maar als je eenmaal kinderen hebt dan leer je snel…
hahaha kan ik me voorstellen
voor die kleinere kids klinkt het wel erg leuk
@ viev spannnnunnhhhhh !!
@ roanna doet het echt pijn dan? of is het meer vervelend?? als er druk op staat zou ik toch ff met de dokter bellen, beter gerustgesteld worden dan dat je te laat aan de bel trekt
@ raak jouw turk is echt een restaurant, dit is gewoon een broodjeszaak, maar goed, afwachten ze gaan woensdag pas open
@ trl collega is ook bevallen van een meisje. we gaan er zaterdag heen
@Bloem: Nee, niet echt pijn. Ook niet constant een drukgevoel, maar meer een beetje zeurend gevoel (lijkt het een beetje strak te staan) zo nu en dan en ik heb ook meer het idee, dat het nog van de hechtingen van de binnenkant komt. Ik zal zeker even bij de HA aan de bel trekken als het naar mijn gevoel niet goed gaat, maar op zich ziet het er goed uit, maarja… die binnenkant duurt wat langer en is gevoeliger zegt men.
En nu naar bed… weltrusten all en tot morgen weer.
Spannende dag waarschijnlijk. :cheer:
Oh, wat leuk en apart zeg!!! Ook ik had hier nog nooit van gehoord en ga het onthouden, al dan niet voor mezelf, maar zeker om anderen te tippen.
Zo ikke thuis, zo even een shakeje voor het naar bed gaan…(kom niet aan mn shakes nl… pffff zit je vol…)
En nu TWEE DAGEN VRIJ(jaja Roanna en dat ga ik ook houden haha)
Goedemorgen
Bloem : wij zijn in het restaurantgedeelte geweest maar beneden is er ook gewoon een broodjes/afhaalzaak hoor
Beps : nu echt echt 2 daagjes vrij en hier iig mooi weer, hoop bij jullie ook
Viva : sterkte op deze spannende dag
Roanna : wat Bloem ook al zegt : wel even in de gaten houden en anders laten controleren he
Dames : hoor net dat het weekend temperaturen van 20 graden gehaald worden, zou de lente idd definitief begonnen zijn en overgaan in een zeer warme maand juni, zoals voorspeld, ik hoop het :cheer::cheer::cheer:
Miere:11 t/m 21 april Marmaris![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
Beps,geniet van je 2 vrije dagen.
Mk,ik kende het wel,en heb er zelf ook wel eens nagekeken,maar helaas nog niemand mee kunnen krijgen…Speelstad Oranje ken ik ook,ooit heeeeel vroeger zelf weleens geweest.
Bloem,bij jouw collega dus ook al een meisje.Hier staat ook een collega op springen,als 1.5 week overtijd,ben benieuwd wat dat gaat worden.
Viva,vandaag een spannende dag.
Roanna,anders gewoon even bellen naar het zh als je het niet vertrouwd.
Raak,heb het ook gehoord ja,lekker hoor.Wist niet dat de voorspelling van juni zeer warm is.
MK : dat pipodorp ziet er leuk uit zeg, ik had er ook nog nooit van gehoord
Trl : ja lekker he
Goedemorgen. :dag:
Bedankt voor jullie bezorgdheid dames en natuurlijk zal ik er werk van maken als ik het echt niet vertrouw. Ik ga er nu nog even van uit, dat het erbij hoort, want wat ik al zei, op zich ziet het er goed uit van de buitenkant, maar je voelt echt nog wel dat ze een i-pod in je lijf hebben gestopt. Komt goed dames. :kus:
@Raak: Ja 1 dag over de 20 graden en dan gaat het alweer naar beneden hoorde ik net van Jordy Bloem op radio Geld, maarja… alles wat we nu hebben gehad en nog krijgen, is mooi meegenomen. Het is wel eens anders geweest. Dus genieten met z’n allen dit weekend.
@Beps: Mooi zo!!! :cheer: Dan ga er maar lekker van genieten, want je hebt het verdiend.
Ik ga showeren. (na de koffie) en wachten vandaag op leuke (hoop ik) berichten.
Fijne dag all. :kus:
Bloem: je vroeg gisteren in welk opzicht M. beter zijn best moet doen. Nou… het is zo dat we gewoon heel weinig contact hebben de laatste tijd, en het voornamelijk alleen van mijn kant komt. Ik sms hem elke dag, maar ik krijg vrijwel nooit iets terug, hij belt nooit, en hij is ook bijna nooit meer online. En als je anders gewend bent (vorig jaar), dan gaat dat irriteren.
Dus dat heb ik hem uitgelegd, en dat lijkt door te dringen… maar goed… we moeten eerst maar even kijken of hij het ook gaat volhouden.
Roanna: rustig aan vrouwtje! :kus:
Verder niet veel te melden… Aan het werk… Vrij rustig, dus heb mijn huiswerk mee… haha
Verder komt vandaag mijn eerste canvas binnen…
Dus ben benieuwd! Zoo leuk om je huis in te richten! ![]()
:dag:
mogguh
@ roanna hahaha, hebbie nog een beetje leuke muziekkies op je ipod staan dan? hahaha
@ raak ja weet ik… was erg lekker
@ cyn ja dat moet wel van 2 kanten komen, maar je moet er ook voor gemaakt zijn om een relatie digitaal te kunnen onderhouden, hopelijk beseft M. dat ie wel moet terugsms-en!
zo… ik ga maar weer eens solliciteren voor de verandering… :retard:
Bloem: succes vandaag! En ik had gisteren al 1 smsje… Maar het is gewoon zo’n verschil! Die jongens uit Kenia (2 in totaal) smsen ELKE dag gewoon 2x… Dus mannen kunnen het heus wel! ![]()