Turkish Tea Time 2011

BLoem,succes.

Cyn,jammer dat jij dat moet zeggen tegen M,moet toch ook vanuit zichzelf komen en niet alleen als jij hem daarover aanspreekt… Leuk je eerste canvas binnen,wel een foto he als die hangt…

Zodra ik er woon, zondag dus, zal ik ff foto’s posten! :slight_smile:

Zo meiden ik ben wakker…
En ik ben gewoon echt pas 20 min wakker…gaaaaaapppp
HEERLIJK geslapen!

@Bloemmie: Fingers crossed Askimmie!!!

@Cyn: Logisch dat je dat van hem verwacht… ik word soms elke dag gebeld door vrienden alleen om te laten weten: Ik leef… en dan zijn dan ‘vrienden’… niet mn vriend zeg maar…

@Roanna: Rustig aan skattie… Doen wat jij denkt dat goed is…

En nu… Zaterdag en zondag heb ik late dienst… LAAT…dus de hele dag thuis!!! JAAAAA
Zaterdag naar beverwijk, zondag weer eens naar de kerk, s middags vast wat visite al voor mn verjaardag en dan maandag jarig… BAH… wat een drukke week

Beps: nou precies… En juist doordat die jongens uit Kenia zoveel meer aandacht aan me geven momenteel, ging ik dat bij M. heel erg missen. Heb hem dan ook gezegd dat hij moet veranderen, en dat het anders over is. Jammer, maar ik ga dan wel voor mezelf kiezen!

hoi hoi

@ beps klinkt lekker relaxed! ben je maandag vrij??

solli ging wel goed denk ik, was al 2e gesprek voor dit bedrijf. hoor alleen pas wat na volgende week (dus over 2 weken) heb tussendoor natuurlijk die solli nog voor die baan die ik echt echt echt heeeeeeel graag wil, dus ik zie het wel wat het hiermee wordt

@ cyn, ik wil je niet aanvallen ofzo, en ik begrijp het ook wel, maar sms-te M. ook niet 2x per dag… in het begin…? enneuhmm sorry… maar als ik erachter zou komen dat mijn vriendinnetje net zo makkelijk naar Kenia gaat en daar loopt te sms-en met weet ik veel wie, zou ik niet zo blij worden… volgens mij is dat ook niet echt helemaal hoe je je als vriendin zou moeten gedragen… maar dat is mijn mening… en het zal vast voor de grap zijn en nix achter zitten, maar toch…

@Bloemmie: Ik heb zoals het nu lijkt vrij maandag: dus kom maar door hoor, uit je soll vandaan!(hihi, nee hoor, hoeft niet lieffie, maar ik heb vrij gevraagd, zus komt zondag…)

Pfff heerlijk dagje vrij, alles regelen wat je anders niet kan en dus:

Ik mag meteen na mn vakantie in juli(terugkomst 2/3 juli) door op 6 juli naar poli chirurgie voor een operatietje aan mn hand(heb een triggervinger, mn middelvinger komt niet meer vanzelf terug als ik m gebogen heb)…
Gelukkig meteen om 9 uur, dus… en poliklinisch… snel thuis, en 4-5 dgn later gaat alles weer prima…

@ beps weet ik nog niet, de solli is beetje rare tijd, moet ik nog ff kijken hoe en wat

owh. meteen onder het mes… hopen dat de vlucht niet vertraagd is dan :wink: gaan ze een buisje plaatsen of wat doen ze dan??

Bloem: ik snap wel wat je bedoeld, maar die smsjes met Kenia zijn puur vriendschappelijk. En dat weet M. ook niet, en wat dan naar Kenia betreft… Ik ging met mijn ouders mee… dus denk niet dat iemand daar nee tegen zegt. Hij heeft nog nooit 2x per dag gesmst… Ook in het begin niet…

Wat ze mij ooit geleerd hebben is dat ze dan een klein sneetje maken in je peesbuisje (ofzo)

Ja zo gaat het ook Cyn, ze ‘klieven’ je peeskoker(dus de ‘tunnel’ waar je pees doorloopt wordt doorgesneden, soms zelfs een reepje uitgeknipt, dat het nooit meer samen kan groeien)

Ach… het vliegtuig is NOOIT 3 dgn vertraagd(helaas ;)!!!)

Ze dachten toen bij mij ook dat ik een snapping finger had… Maar toen mijn hand open lag was dat het niet… en ben ik weer dichtgenaaid…

Ik heb er al 2 eerder gehad, en het is ook weer voelbaar(je voelt een bultje in op mn pees zeg maar)
Het is bij ons een ‘erfelijke factor’ haha(had liever geld gehad ;))

Mijn vinger blijft ook hangen, maar op het moment dat ze dus in mijn vinger/hand die pees aan het zoeken waren, bleek dat dus niet het probleem. Wat het wel is… dat weten ze ook niet :wink:

en doen ze daar nu verder niets meer mee dan…? deal with it??

@ beps ik hoop dat het dan nu toch echt een keer over gaat zijn dan…

gaap… kon vannacht weer niet slapen en toen ik eindelijk weggedommelt was, ging de wekker weer zo vroeg… blegh… heb geen zin om te studeren…

Nou… het is een vorm van HMS (Hypermobiel), en daar valt niks aan te doen, of ze moeten het met een ijzeren plaatje gaan vastzetten. Maar aangezien ik nog jong ben, en wel gewoon mijn vinger weer los kan krijgen… willen ze dat liever niet. Heb een hele tijd ergotherapie gehad om het losser te krijgen, maar dat werkte niet… En heb ook nog een beugel gehad voor mijn hand… Maar dan kun je bijna niet meer typen… Dus nu moet ik gewoon mijn vinger een paar keer per uur los knakken… :wink:

Ik kom even binnen vanuit de tuin. Moest plasse en gelijk ff hier kaike en wil niet lullig doen, maar kokkie heeft dat met zijn ringvinger en heeft hier ook regelmatig last van, dus ook maar eens doorsturen dan. Maar dat zal hij vast nu nog niet doen, want stel… kan die ( binnekort) geen asperges steken voorlopig en dat is toch zijn lust en zijn leven. Ja, weet het… voor anderen vast niet te brgrijpen, maar hij vind dat leuk. lol2

@Bloem: Ja, joh… regelmatig al leuke jodelliedjes op mijn i-pod gezet. :unibrow:
Ik zit en blijf duimen hoor.

@Cynthia: Ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat je bedoelt.

Ga ff weer naar buiten. Morgen regend het weer.

@ roanna, ik snap dat wel hoor, kokkie is toch onderdeel van een clubje en vind het leuk met die mensen, lekker laten gaan toch? ik vind het eerlijk gezegd nog wel knap dat hij het aankan en alles, geeft jou ook wat meer rust en ruimte… hahaha

@ cyn owh ja, dat knakken van jou… vreselijk… brbr… kun je wel die brace aandoen als het te erg wordt om een beetje ontlasting te geven of moet je hem dan meteen 24/7 dragen wil het helpen?

Bloem: ja dat kan wel inderdaad… en dat geeft wel wat verlichting… maar pijn in mijn handen heb ik over het algemeen altijd wel…

Hoe zou het met de schoondochter van Viva zijn???

Roanna,leuk toch dat Kokkie dat zo leuk vindt en een extra centje is nooit weg.

Beps,dat zou lekker zijn als het vliegtuig 3 dagen vertraagd zou zijn.

Hier een nieuwe kledingzaak geopend met niet al te dure kleding,dus in de pauze maar even geshopt,voor mezelf een shirt en voor C een broek.

TRL: nou inderdaad… Viva is nog niet geweest vandaag…