Turkish Tea Time 2011

Cyn zere vingers en helaas niets aan te doen, Beps zere vingers en die mag onder het mes, Bloem van de ene naar de andere sollicitatie, je kleren renderen in ieder geval wel! Viva een spannende dag vandaag, Roanna geniet lekker van het zonnetje.

Ik kom net bij de schoolarts vandaan, M. is weer ‘goedgekeurd’

Beps : na de vakantie meteen onder het mes :mad:maar…wat moet dat moet he
Bloem : weer een solli gehad en nu maar afwachten wat de resultaten zijn, je doet iig genoeg ervaring op zo in het solliciteren
Roanna : lekker de tuin in om te genieten
Trl : naar nieuwe kledingzaak geweest
MK : M gelukkig ook weer goedgekeurd
Cyn : kraakvingers en M nog steeds niet in het gareel, jij nu aan het sms-en met 2 Kenianen :slight_smile:
Ik ook even de stad in geweest, had ineens zin om de winterkleding weg te leggen en iets nieuws te gaan kopen. Ben goed geslaagd : 2 broeken, 2 tunieken en een bolero

@raak en tlr
Nieuwe kleren gescoord, met dit mooie weer krijg je weer zin in nieuwe kleren.

@Cyn: Heb ik ook een brache… haha… voor mn pols, en voor 3 vingers…
Ze dachten bij mij eerst aan HMS… maar dat heb ik dus niet(nogmaals ik heb nu de 4de operatie voor een peesontsteking…haha… ) de enige meest voorkomende die ik niet heb is een carpaal tunnel syndroom(meestal heb je die dan ook…)
Ach, klein weekje en ik ben weer terug bij de pijn die ik nu heb, en dan word het alleen maar beter)

Beps: is het nu wel weer in een andere vinger dan?

Ja ik heb mn duim aan beide kanten gehad, en nu mn middelvinger aan beide handen haha

Hello meiden,
nou schoondochter net gebeld, draaipoging mislukt, ze ligt met haar benen in het bekken, dus ze krijgen haar niet gedraaid morgenochtend overdracht naar de gynacoloog om een keizersnee te plannen, dus dat zal worden ongeveer in de week van 18 april…we wachten af.

Jammer Viva… voor haar dan… het is niet waar je al die maanden naar toe leeft tenslotte.
Maar de gezondheid van moeder en kind gaan gelukkig voor alles…
Nu weer spannend, alleen weet je straks wanneer je oma wordt, kan je zorgen dat haar en kleertjes enzo lol2

ja gepland dus we kunnen shoppen, en vrij nemen ect…hahahahah, en een mooi poppie, want ze heeft niets te lijden, geen dubbel geklapt oortje, of verwrongen gezichtje .

Viva : nou toch spannend geweest voor jullie he, dan even de juiste datum afwachten.
In Belgie worden soms de kaartjes met dag en uur al gedrukt en heb je hem op de dag van de geboorte al binnen lol2lol2 Daar wordt meestal pijnloos bevallen en dus op een bepaald moment “gehaald” zodat er bijna nooit bevalling zijn na vrijdagmiddag 12 uur tot maandagmorgen. Hoe bedoel je luie artsen ???
Hebben jullie trouwens gehoord van de kind van 12 wat vanmiddag, tijdens schoolreis, bevallen is ? Ze zit in groep 8 en is net zo oud als mijn 2 kleinkinderen, moet je toch niet aan denken…

Ik hoorde het net op tv, verschrikkelijk!!!
Arm kind, arme ouders, verschrikkelijk voor de leerkrachten

ja zag het net op de tv, moet toch niet gekker worden…

Zo, de visite weg en dacht… zou er al nieuws zijn.

@Viva: Ik heb alles net gelezen en sluit me dan ook aan bij de vorige sprekers. Nu dus een kwestie van wachten en wat Beps ook al zei… moeder en kind gaan toch voor alles en dan is ze daar in goede handen, zullen we maar zeggen. Wordt het toch nog wel een bietje spannend!

Tja… van dat 12 jarige kind. Zal je kind maar wezen… en dan vorige week die oudere dame van 63 die nog een kind wilde en kreeg. Tja… sorry. Ik kan me best voorstellen dat mensen graag kinderen willen, maar om er dan op je 63e nog aan te beginnen. Het moet inderdaad niet gekker worden. Maarja… wie ben ik?

Viva,klinkt heftig zeg,jammer dat ze haar niet kunnen draaien,maar aan de andere kant,weet je morgen precies wanneer je oma gaat worden.

Raak,dat is misschien wel pijnloos bevallen,maar helaas duurt het herstel wel langer heb ik gehoord…

Ja dat kind van 12 pffff ze was 11 toen het gebeurde hoorde ik en gaan nu wel uitzoeken of ze vrijwillig sex heeft gehad…

@viva
Ik heb vaker gehoord dat draaien vaak heel lastig is en zeer pijnlijk. Nu morgen afwachten en dan weten jullie precies hoe en wat.

12 jaar, het moet toch niet gekker worden, ik had het nog helemaal niet gehoord.

Roanna dan kan het bij jou nog net hahahahahha:wub:

Ja het was zeer pijnlijk, schoondochter dacht niet piepen gewoon tanden op elkaar en ga je gang maar, maar ze hielden haar en de baby goed in de gaten, er was ook een arts assistent bij, en ze mocht niet eerder weg na de poging voor dat het ecg van de baby helemaal goed was, maar het mirakel was gewoon gaan slapen, dus moesten ze 3 kwartier wachten voordat ze weer wakker was…daarna wel hele harde buiken, wat natuurlijk logisch is.

Hadden jullie gehoord dat die dame van 63 haar vriendinnen op kraamvisite kregen??
Alle rollators en scootmobielen geparkeerd toen de 1ste vriendin met krakende stem vroeg: Mag ik je dochter zien??? Ja straks zei de Harlingse…
Na 30 min vroeg de 2de vriendin: Voor we weggaan, mogen we de baby nog zien??
Ja zo als ze wakker is…
Na 1 uur zeiden ze: Joh wanneer mogen we haar nu eens zien…

Nou als ze wakker is en gaat huilen… dan weet ik weer waar ik haar neer gelegd heb…

Zo meiden… ik lekker een verwenavond. Handjes gedaan, lekker maskertje enzo…

Nu lekker ontspannen. Morgenmiddag lekker naar de sauna…

@Viva: Ik heb het eens op de tv gezien dat het geprobeerd werd…pfff heb met je schoondochter te doen hoor…

hahahahaha

Beps ja ik had het gezien op youtube daar wordt je niet vrolijk van al dat geduw.