Kom nie meer bij.
lol2 lol2 lol2 lol2
Kom nie meer bij.
lol2 lol2 lol2 lol2
Zo, ik ga me klaar maken om naar boven te gaan. Misschien word ik ook nog wel verwend vanavond. Mogen jullie over 9 maanden weer bij mij op bezoek komen, maar ik denk dat het niets word.
De batterijen zijn leeg!!!
Weltrusten meiden en Viva… toi, toi, toi voor jullie schoondochter hoor.
Beps, veel plezier morgen. Geniet ervan.
:dag:
Roanna : truste meissie, tot morgen enne ik wil geen “tante” meer worden hoor lol2lol2lol2, dus…meteen gaan :slapen:
Beps : heel veel plezier morgen, heerlijk relaxennnnnn
Viva : nee is echt geen pretje, weet er alles van. Nou ben benieuwd morgen welke datum er geprikt wordt
Trl : ja duurt veel langer om te herstellen en ruggeprik gaat ook weleens fout
MK : ja en dat kind van 12 is ook nu bij pleegouders geplaatst, denk toch eigenlijk wel dat ze juist nu dr ouders nodig heeft, 12 jaar
Kind van 12 was al onder toezicht van pleegzorg dus dan is het best logisch dat ze nu in een pleeggezin gaat.
Ik ga zo ook naar boven. Even wachten tot Rubbie gebeld heeft. Is onderweg naar Heerlen
Tot morgen All
hoi ladies
ikke lekker gesport, we hebben goed ons best gedaan, dus hopelijk (eindelijk) lekker slapen vanaaf…
heb geen nieuws gezien maar een meisje van 12 en niemand heeft het door…? ik vind dat misschien nog wel het meest schokkende
@ viev jemig, schoondochter tandjes opmekaar… maar gelukkig nu dan besloten toch een keizersnee te doen. met deze voortekenen lijkt me dit wel het beste, je wilt gewoon geen risico lopen (ookal is het niet zoals ze misschien gehoopt had) maar goed, ik heb er natuurlijk 0.0 verstand van
Mogge, ik me weer klaarmaken voor fysio, tot laterssss :dag::dag::dag:
Miere:11 t/m 21 april Marmaris![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
Raak,succes bij de fysio.
Beps,veel plezier in de sauna.
Roanna,vandaag naar de blo*kker nieuwe batterijen halenlol2
Zo ik ook weer wakker…
Net even de ‘nieuwe’ smaken van mn shakes geproefd… Sorry Viva: Ik ben GEK op die kunstmatige smaken dus hier gaan: Tropical, Aarbei, Banaan, Cappucino echt op kop… en dan ook die LIME!!! jaaa ik denk dat ik die in water zelfs lekker vind haha…(ik vind het zo lekker dat ik al aftel tot een volgende shake haha…(echt meiden!!!)
Gister ‘gezondigd’ teveel vis… JAMMIE!!! heerlijk zalm…(is ook hoog in call)
Vandaag Sauna… en dan morgen weer op strak!!!
Voor mn verjaardag voor iedereen lekkere hapjes en voor mij groentes enzo(vind ik dus ook heerlijk he!)
Net een telefoontje van mn vriendin: We gaan pas eind vd middag, 1 vd kids is ziekig en ze kan/wil er geen oppas voor vinden nu(logisch toch ook) dus… ik ben er nog wel even(hihi helaas)
Beps : beetje jammer, maarre wat in het vat zit verzuurd niet he. Have fun !!!
Trl : ging goed hoor bij de fysio
Wij off naar het tuincentrum, ff ideetjes opdoen voor struiken en nieuwe tuinkussens, latersssssssssssss
@Raak: gaan we 2-2,5 uurtje later ook niet erg toch.
Maar ik heb het nu KOUD…haha
Goedemiddag.
Zo te lezen iedereen de hort op. Nou, ik heb niets spannend te vermelden eigenlijk. Ik zit heerlijk thuis en doe mijn dingetjes enzo. Dadelijk ff naar het WC schapjes halen en batterijen halen. lol2 (Nee hoor)
Jullie allemaal een fijne middag in de sauna, bij de tuincentra enz. Leuk Raak. Lekker weer nieuwe spulletjes uitzoeken.
De rest… werkse. :dag:
Latersssssssssss
mogguh
ikke moest ff bijslapen.
@ beps 2 uurtjes is nog wel te overzien toch? jammer dat het zonnetje niet lekker schijnt (tenminste hier niet)
@ raak lekker ideetjes opdoen! en dan alles strax weer strak!
@ roanna wanneer begint kokkie met de asperges?
Ja ik wil ZONNNNNN!!! Maar goed, het schijnt hier ‘heeeel af en toe’ een btje… dus…
Komt wel goed!
@Roanna: Ach hier ook niet hoor, ik maak er wat van ![]()
hier is het donker en dreigend…
mmhh… kom er net achter dat mn telefoon het niet doet, maandag was er storing bij de t-mobile…
ben sinds die tijd nie gebeld of ge-smst…
owh nu komt het binnen (ff aan en uit gezet)
Ja die storing: Ik had NERGENS last van echt raar…En nu ook niet trouwens…:)!
ja geen idee… ik heb maandag nie gebeld ofzo, zag allerlei ophef en heisa op twitter erover
maar goed, volgens mij heb ik niet veel gemist, dus het zal allemaal wel goed zijn… zolang mn internet het nog doet op mn phoon… hahaha
200 000 mensen zaten zonder netwerk, ook internet dus(begreep ik) Maar ik heb nergens last van gehad. Alleen mn ouders wel… haha… gerechtigheid lol2
Me is off!!!
Tot morgen lieverds