Turkish Tea Time 2011

geniet ervan wijffie :dag:

nou… kom net terug van de nieuwe turkse broodjeszaak hiero… was echt mega druk, maar ja, wat wil je, marktdag, kinderen uit school en de 1e dag van de opening. wilde per se kip hebben, om te proeven, dus moest ‘lang’ wachten… op zn turks… hahaha maar was wel de moeite waard. erg vriendelijke mensen ook… ga daar zeker nog vaker naartoe!

@bloem
Een lekker broodje gehaald.

@beps
Helaas niet in het zonnetje, maar wel lekker naar de sauna.

Wij vanavond ouderavond van M., even horen hoe het allemaal gaat.
Morgen weer werken en vrijdagochtend helpen op school. Ze vieren de verjaardagen van alle juffen van groep 1, 2 en 3.

Mk jij hebt ook geen tijd voor jezelf is het niet? Altijd hollen en vliegen, zou gewoon een keertje mammadag inlassen.
Bloem storing en een lekker broodje (lijkt me heerlijk, een broodje … heb ik al heel lang niet meer gehad).
Raak nieuwe kussens kunnen vinden? En struikjes…boompjes…bloemmetjes
Roanna al nieuwe batterijen??? hahahahaha.
Beps lekker naar de sauna, heerlijk geniet er van.

En ik weet wanneer de baby komt, mag het alleen niet vertellen…maar zodra ze er is zet ik het hier heeeeeeeeeel groot neer.

spannend viev!! mag je erbij zijn of hoe werkt zoiets??

heb geen broodje genomen maar een durumpje… was erg lekker maar mn maag protesteerd nu alweer heftig… oepspsss

nee we mogen er niet bij zijn, alleen mijn zoon is erbij…

@viva
Nee niet veel tijd nee, ik ga straks een rondje lopen met een vriendin :wink: en vrijdagavond gaan we eten (wokken) met alle vrouwelijke (ex)collega’s. Met 16 vrouwen, zal dus wel een heel gekakel worden daar :smiley:
De datum is bekend, kun je er naartoe leven. Ik heb ook niemand anders bij de bevalling gehad, geen behoefte aan. Maar anderen vinden dat wel weer prettig.

Viva,leuk dat jullie de datum weten en geef ze ook wel gelijk hoor dat ze dat niet aan de grote klok gaan hangen,blijft het toch nog een verrassing…

Bloem,jij een 'lekkere’turk in de buurt,wat zal jij daar gaan smullen.

MK,vanavond ouderavond altijd leuk om te horen he.Ik volgende week dinsdag,met kids erbij gaan we eerst pannekoeken eten ter afscheid van de invalkracht.

Ik net de woonkamer verandert alles verschoven,wel meer ruimte maar denk niet dat ik het zo laat staan
Had voor een vriend van mij een canvasdoek besteld dit is hem geworden

@trl
Altijd leuk idd ouderavond, ze doet het heel goed op school, dus weer blij naar huis.
Leuke canvas! Volgende week gezellig pannekoeken eten. Heeft C. het goed naar zijn zin op het KDV?
Dus morgen weer alles verschuiven :wink:

@ MK positieve ouderavond gehad? altijd fijn denk ik zo!

@ trl leuke foto en mooie canvas! was dat in italie?

de nieuwe zaak loopt echt storm, zit nu nog helemaal tjokvol. zag de snackbar-buurman al een paar keer zeeeeer verongelijkt naar binnen gluren… haha maar zal wel de nieuwigheid zijn

Bloem,ja die foto is gemaakt voor de toren van pisa. Hahaha die snackbar ziet zijn omzet slinken…

Cyn,alle kasten al gevuld in je huisje ?

Ik weer thuis, doodmoe, heerlijk genoten…
Schoon tot achter mn oogballen, dus… op naar bed

Tot morgen :)!!! :dag:

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier

Beps,zou je mijn foto van de canvas willen verwijderen ? Alvast bedankt.

Beps : weer helemaal schoon en erg soezelig dus zal nu nog wel aan het slapen en nagenieten zijn
Trl : mooie canvas ! Jij dus alles weer terugzetten, nou ja, weet je iig hoe je het niet wilt hebben he. Wat een toestanden he bij je cluppie
Viva : voor jou al bekend wanneer je Oma wordt, nu spannend alle daagjes aftellen, Oma worden is zooooo leuk !!
Bloem : jouw durum heerlijk gesmaakt, ik vind dat ook zo lekker. Zal best dat de snackbarman nu loopt te balen maar beetje variatie naast de kroketten is toch wel lekker hoor
MK : jij je ouderavond weer achter de rug en gelukkig alleen maar positieve geluiden, altijd fijn ! Van de week een meidenavond, zal zeker een kippenhok worden, veel plezier !!
Roanna : niet meer gespot, denk dus dat dr batterijen alweer op zijn lol2
Ik heb gisteren meer gelopen dan de afgelopen 2 jaar, heb 4 tuincentra compleet doorgelopen, dus heerlijk lentegevoel gekregen. Hebben kussens gevonden en zijn besteld want er waren 2 buitenmaten bij en nergens hadden ze dus de hele set op voorraad. Volgende week als alles goed gaat, binnen.
Alvast wat struiken gekocht en de rest wel gezien maar konden we niet meer vervoeren. Nog wat andere prullaria voor de sfeer, dus heb vandaag ook weer van alles te doen. Volgende week als alles klaar is volgen er foto’s

Raak,jij dus flink geslaag bij de tuincentra…Ja zeker een toestand bij me cluppie als er dan ook maar verbetering optreedt. Ja vanavond alles weer verschuiven,wel zonde van de ruimte die ik nu heb,maar vindt de speelgoedkast nu erg rommelig staan.

@Raak: wat heerlijk dat je zo veel hebt kunnen lopen!! Zo moet je toch veel voldoening vinden van je trainen! En dan alles gevonden, dus jij helemaal blij

@TRL: foto weg, en weer druk met ombouwen.

Oh meiden, ik lig zelfs nog in bedje. Ik vind het altijd zo lekker om vanuit de sauna in een schoon bedje te komen, en ik kwam thuis had mij lieve Rupsje t bed verschoond voor mij!!!
Ik lig dus nog te genieten, en zonder batterijen lol2lol2

Beps,dank je wel .

Goedemorgen piepels. :dag:

@Beps: Nog lekker aan het soezen van gister denk ik. Heerlijk he!!! En dat zonder batterijen, maar wel met petje in bed.

@TRL: Ik vond het ook een leuke foto. Ik ben ook weleens aan het schuiven geweest met de meubels, maar als het dan stond, vond ik het toch weer niks. Dan heb ik weer zoiets van… zou wel andere meubelen willen, maarja men kan natuurlijk niet aan de gang blijven. lol2

@Raak: Mooi toch dat je dat zo volgehouden hebt en je spulletjes nu (bijna) bij elkaar hebt. Wat zal het mooi worden. Heerlijk lente gevoel meteen weer.

@Bloem: Kokkie heeft toevallig gister een brief gekregen of hij even kontakt wil opnemen met de boer, mede ook omdat ze andere tijden willen gaan werken. Ik denk dat ie met een week of 2 wel aan het werk zal gaan. In het zuiden zijn ze al aan het werk, zag ik op tv. Enneh… geniet van je Turkse broodjeszaak. Hier zit er ook al een tijdje een op het WC, maar kan nou niet zeggen dat ie het zo druk heeft, althans niet tegen de tijd dat wij er langs komen, maar wie weet in de namiddag en avond uren wel.

En…wat je zegd, hij vind het leuk met die groep en ik lekker ook weer een paar uur per dag voor mezelf!! Ook fijn hoor!!

@Viva: Ohhhhh…voor ons weer spannund. Natuurlijk moet je ook niet alles al van te voren zeggen. Persoonlijk vind ik het toch al niet meer zo spannend al vroeger, maarja… ik moet ook met de tijd mee he!!! En niet alleen oma worden is zoooo leuk, maar zijn ook. Vooral die beginjaren zijn zoooo leuk, maarja…daarna is hier wat anders gelopen, maar zoals ze nu zijn, 14 en 13 jaar, geniet ik nog net zo van. Heerlijke jongens zijn het.

@MK: Ja, dat geeft toch altijd weer een fijn en ook wel beetje trots gevoel als je kids het goed doen op school. Ik herken dat gevoel.

Zo ladies… het is alles of niks met mij bij het posten hier. :unibrow:

Iedereen een fijne dag en vast wel weer tot laters ergens.

:dag: Ik ga zo showeren.

Roanna,idd verschuiven is leuk,en heb nu ook wel meer ruimte,maar zit nu met de vitrine kast,die ik niet kwijt kan,staat nu ff in de keuken en vindt de speelgoedkast van C nu veel rommeliger overkomen.

mogguh

@ roanna ja ik vroeg het vooral omdat ik ze hier al heb zien steken

@ raak, kijk alles doorgelopen! strax weer terug om de rest te halen?

@ beps mmmhhh :wub:

ik ben nog een beetje moe, maar probeer mezelf op te laden… sollicitatiegesprek alweer… ciaoo