Goedemorgen piepels. :dag:
@Beps: Nog lekker aan het soezen van gister denk ik. Heerlijk he!!! En dat zonder batterijen, maar wel met petje in bed.
@TRL: Ik vond het ook een leuke foto. Ik ben ook weleens aan het schuiven geweest met de meubels, maar als het dan stond, vond ik het toch weer niks. Dan heb ik weer zoiets van… zou wel andere meubelen willen, maarja men kan natuurlijk niet aan de gang blijven. lol2
@Raak: Mooi toch dat je dat zo volgehouden hebt en je spulletjes nu (bijna) bij elkaar hebt. Wat zal het mooi worden. Heerlijk lente gevoel meteen weer.
@Bloem: Kokkie heeft toevallig gister een brief gekregen of hij even kontakt wil opnemen met de boer, mede ook omdat ze andere tijden willen gaan werken. Ik denk dat ie met een week of 2 wel aan het werk zal gaan. In het zuiden zijn ze al aan het werk, zag ik op tv. Enneh… geniet van je Turkse broodjeszaak. Hier zit er ook al een tijdje een op het WC, maar kan nou niet zeggen dat ie het zo druk heeft, althans niet tegen de tijd dat wij er langs komen, maar wie weet in de namiddag en avond uren wel.
En…wat je zegd, hij vind het leuk met die groep en ik lekker ook weer een paar uur per dag voor mezelf!! Ook fijn hoor!!
@Viva: Ohhhhh…voor ons weer spannund. Natuurlijk moet je ook niet alles al van te voren zeggen. Persoonlijk vind ik het toch al niet meer zo spannend al vroeger, maarja… ik moet ook met de tijd mee he!!! En niet alleen oma worden is zoooo leuk, maar zijn ook. Vooral die beginjaren zijn zoooo leuk, maarja…daarna is hier wat anders gelopen, maar zoals ze nu zijn, 14 en 13 jaar, geniet ik nog net zo van. Heerlijke jongens zijn het.
@MK: Ja, dat geeft toch altijd weer een fijn en ook wel beetje trots gevoel als je kids het goed doen op school. Ik herken dat gevoel.
Zo ladies… het is alles of niks met mij bij het posten hier. :unibrow:
Iedereen een fijne dag en vast wel weer tot laters ergens.
:dag: Ik ga zo showeren.