Turkish Tea Time 2011

Bloem,succes maar weer

@Bloemmie: Succes… je bent zo langzamerhand er expert in ;)!!

@TRL: was nog even zoeken hoe ik dat weg halen moest, maar t is gelukt…

Beps,'vroeger’konden we dat zelf,maar nu geloof ik niet meer

Bloem : succes hoor !! Enne nee veels te vies weer, zal wel begin volgende week worden
Beps : lekker uitgeslapen vandaag

Nee om te voorkomen dat iedereen maar weghaalt en weghaalt zeg maar TRL!
Men zei hele lelijke dingen, haalde het weg en wees met de vinger naar de ander(you know who :wink: en anderen) En dus een aanpassing: Je kan geloof ik 30 min eea aanpassen en dan de beheerder vragen…

haaaaai ladies

@ beps … ja misschien moet ik maar coach worden van solliciterenden… weet nu meer dan me lief is over de verschillende gesprekken… hahah

wat een budweer trouwens… bleghhhh vies, brbbrbrr, lekker binnen blijven!

En toen mocht ik weer werken…
Laterssss

wat een rust vandaag…
ik ga richting bed… ciaoooo

Ik ook in m’n bedje met m’n padje

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier

Goedemorgen meiden.
Vandaag wederom vrijdag, en even met de franse slag door de toko, vanmiddag samen met Damber shoppen en dan uit eten bij Tenchi, een of andere designrestaurant in het centrum van den haag, via vakantieveilingen een leuk bedrag betaald voor onbeperkt, japans/thais/chinees tapas eten, nog nooit gedaan, dus we gaan het zien. hahahahaha goed voor de lijn (NOT), nou ja moet een keertje kunnen. Het weekend dan maar weer strak verder.(de laatste kilo’s, en die gaan het moeilijkste voor mijn gevoel). Morgen zou het lekker weer worden, dus als dat zo is languit in het zonnetje, de boodschappen heb ik al in huis. Dus nu even badderen, even de toko strak trekken en dan UIT…
Hubs is toch niet thuis, die heeft vergadering van de personeelsvereniging met ook een diner er achter aan. Dus iedereen eet vandaag ergens buiten de deur.
Het is stil op het forum…Bij iedereen kabbelt het leven verder, maar zonder veel schokkende dingen.
En de voorjaarsdip ligt ook al weer op de loer…maar we komen er wel met zijn allen.
Een hele fijne vrijdag…ik meld me weer. Toedelsssssssssssssss

@Viva: Veel plezier!!! En die laatste kilo’s zijn het ergst…(al zijn die 1ste dat ook haha… was weer ‘aangekomen’ rare situatie allemaal ;))

Ik wakker, drukke dag. Eerst mn nagels(in almere) dan naar huis, hapje eten, en weer terug naar almere om vleesjes voor de honden op te halen(dat is er nog niet eerder) door naar mn werk en pffff
Morgen naar de zm en weer werken haha… drukdrukdruk…

Goodmorning ladies.

@Viva: Nou, van dat dipje valt hier gelukkig nog wel mee, al zou ik genoeg redenen hebben, maar door het voorjaarsgevoel, kan ik er goed tegen en mee omgaan. :cheer:Hopen dat het zo blijft.

Lekker zeg, zo ff onverwachts weer uit eten. Geniet ervan.

@Beps: Druk, druk, druk… pfffff… straks ben je nog aan vakantie toe. lol2 Hoelang eigenlijk nog??? Hihihihi.

@Raak: Naar de fysio denk ik, want het is vrijdag.

En ik heb net mijn 1e bakkie op en ga ook ff net als Viva met de franse slag de rituus doen en dan hopen dan het weer een bietje meewerkt, dan wordt ik nog vrolijker. Lekker naar buiten!! Kokkie vanmiddag afspraak bij de boer, dus… wordt hij ook weer wijzer over hoe en wat.

Tot laters weer en iedereen nog een fijne dag. :dag:

@Roanna: Ik zie aan mn ticker: 1 maand, 1 week en 1 dag hahahahahaha…
Al heb ik een btje gesmokkeld… ik ga 10 mei weg(nou ja ongeveer 9 mei al…) dus heb ik m op 9 mei gezet…

meissie toch. Gaat toch wel goed he???
Jeetje Beps aangekomen, misschien van de sauna, vocht verloren en dan weer vasthouden???
Beps het heen en weer naar almere en nog werken ook.
Nou ik hier klaar met de hut, strak genoeg vind ik zo, de wasmand is leeg, en voor de rest vind ik het wel goed. Potjes ook schoon, gezogen en gedweild, en gestoft…het moet maar.

Roannan

Roanna : ja ja ik was weer naar fysio, gaat goed, ga nu voortuin 's avonds, dus niet meer bij de “invaliden” hahaha. Maarre hoe is tie daar? redenen voor een dipje?? Klinkt niet zo bie
Beps : drukke dag vandaag met nagels, hondjes enz.
Viva : jij je hut weer rechtgetrokken en vanaaf heerlijk uit met Damber, eet smakelijk !!
Wij zo weer op pad voor tuinpotten

Oh meiden… maak je niet al te ongerust. Ik zei… dat ik redenen genoeg zou hebben momenteel, maar dat laat ik niet toe. Kom nou… met het voorjaar in zicht gaan we blij zijn.
Ach, het zijn meer de huiselijke omstandigheden, waar ik natuurlijk hier niet al teveel mee in details wil/kan treden, maar ik denk dat de meesten wel weten, wat er hier aan de hand is. En anders stuur ik jullie vanaaf ofzo nog wel ff een mail. Het gaat ook niet zozeer om mij, dus don’t worry, be happy.

@Raak: Dus gepromiveerd? lol2 Nou, vind het toch fijn te lezen, dat het zo goed met je gaat. Succes met de potten straks.

@Viva: Jij de boel schoon. Hier bijna. Kokkie gaat zo zuigen en ik moet nog ff stoffen. Boven al klaar met kuisen en dan hebben we weer genoeg gekuist voor vandaag.

@Beps: Oh, dat is al snel dus. Had het nog niet gezien in je ticker. lol2 lol2 Valt ook niet zo op!!! Hahahahaha.

Zo, nu ff mijn 2e bakkie opdrinken.

mogguh ladies

iedereen de toko weer strak of de hort op…?
hier nix te melden dus :dag: alleen ff

Viva,heel veel plezier vandaag met Damber.

Beps,alvast veel plezier morgen op de zm

Raak,succes met de bloempotten jacht.

Roanna,:kus: hoop dan maar dat het snel verbetert…

Cyn,vanavond slapen in je huisje of was het zondag?