@viva
Eet smakelijk vanavond.
@roanna
:kus:
@viva
Eet smakelijk vanavond.
@roanna
:kus:
@Viva: Ja gaat heel goed, maar gewoon gesmokkeld haha…(was al wat aangekomen daarvoor)
MAAR… het komt vooral omdat ik me zo goed in mn vel voel dat ik vergeet mn plastabletten in te nemen. En als ik dat weer 2 dgn netjes doe…
Ben vanmorgen even snel gaan staan, en weer 500 gr eraf… geen problemen dus haha
zo ik weer terug van weggeweest! het was super!!! Erg leuk ondanks ik niet zoveel zin had!
Ik ga lezen want ik moet 7 pagina’s lezen hahahaha
Iedereen een fijn weekend!
@jac
Dat is vaak zo. Als je ergens geen zin in hebt, dan kan het alleen maar meevallen.
Goedenavond ladies.
@Jac: welkom terug en inderdaad… vaak als je er geen zin in hebt, kan het achteraf zo leuk zijn geweest. Heel herkenbaar.
@Beps: Ik denk…werken nu, dus werkse en veel plezier morgen op de ZM.
Oh ja… hoe zet ik ook alweer de klok hier gelijk? Als ik de site aanklik, loop in nog steeds een uur achter. Had het vorig jaar ook aleens gevraagd dacht ik, maar weer vergeten. :paranoid:
Vanavond ga ik voor het eerst weer een rondje tippelen met de buurtjes. Ik wel gevraagd of het tempo een bietje aangepast kon worden. lol2 We gaan het zien zo!
Iedereen een fijne avond nog. Jullie allemaal een :kus: terug.
Jac :welkom terug
o
Roanna
Roanna meissie schrijf het van je af
Wij zijn weer terug, heerlijk gegeten (veel te veel, dus vanaf nu weer strak er tegenaan), en lekker geslaagd 2 jurkjes, 1 rokje, 4 shirtjes en 1 vestje, en met mijn cadeaucard (nog van mijn werk voor de kerst van de wespenkorf, een winkel waar ik dus echt nooit iets koop) een nieuwe portemonnee.
Dus was een geslaagde dag, nog even een paar candybars van atkins bij de tu*nen en koolhydraatblokkers gehaald en toen was ik failliet hahahaha. Kreeg het advies om nu te beginnen bij de maaltijd koolhydraatblokkers te nemen om goed langzaam op te bouwen, we gaan het beleven, heb ze bij tenchi al opgegeten voordat we gingen eten, heeft te maken met iets van bonen die in het darmstelsel de koolhydraten niet opnemen of zoiets…beetje vaag maar baat het niet dan schaad het niet.
Roanna doe rustig aan met tippelen he.
Cynnie ben je al verhuisd???
Bloem al iets van de sollicitatie gehoord?
Raak opzoek naar nieuwe potten voor in de tuin, ik ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien, zal wel heel mooi zijn, jouw smaak kennende.
Beps gesmokkeld, tja nu weer de riem aanhalen meis, ik weet het af en toe is het moeilijk, maar ik blijf doorgaan, de knop is nu eenmaal om en die blijft momenteel om.
O ja ook nog nagels laten zetten vanmiddag in chinatown in de stad…weer ff wennen met typen…
:dag:
Wat een dag… Pffff… ik zou verhuizen inderdaad… Maar mams is al een paar dagen niet lekker, en vanmorgen had ze toch de dokter gebeld… (ze was gisteren al geprikt op malaria, en dat was gelukkig negatief). Vanmiddag om 16uur zou ze naar de dokter moeten, maar dat zou gewoon veels te laat worden, ze gaf zelf ook aan het gevoel te hebben flauw te gaan vallen enzo. Dus ik de dokter aan zijn haren getrokken en toen konden we vanmorgen om 10.20… Nou de arts wist niet wat het was… Dus doorgestuurd naar de Eerste Hulp… daar neer gezet, en na het bloed afnemen is ze uiteindelijk flauw gevallen. Cyn natuurlijk in paniek… wat moet ik doen? Meteen 8 verplegers eromheen, en ze was gelukkig snel weer bij.
Mams helemaal doorgelicht, geen rare tropische ziektes, geen infecties, geen onstekingen… Dus gelukkig gewoon echt een goede griep te pakken.
Om 14.30uur weer thuis… En ik was helemaal op… Dus op de bank geploft… Die kleren verhuizen dat komt wel… Is niet het belangrijkste momenteel.
Ga nu zo slapen, ben kapot! :kus:
@Viva: Zooo heee…jij bent ff lekker aan de gang geweest vandaag. Heelijk he zo nu en dan. :cheer:
Ja, het tippelen ging echt goed. Ze hoeven me echt niet meer voor de ZH revalidatie te bellen, want bent al bijna op mijn oude niveau en dat was al wat. lol2 nee, zonder dollen… het ging goed. Hebben echt een behoorlijk eindje getippeld, maar wel het tempo een bietje aangepast.
Och meid… ik hoef niks van me af te schrijven, want het meeste weten jullie toch al wel, alleen kan je daar over zitten gaan dubben, ( dat bedoelde ik vanmorgen ermee) juist omdat alles nu bijna (scheiding) officiel is, maar we kunnen er thuis gelukkig ook goed over praten, dus dat scheelt ook wel. Maar hoeveel ouders zouden niet in de shit gaan zitten, maar ik bekijk het nuchter, hoewel het natuurlijk nooit leuk is. Maar de zon gaat weer schijnen, ook voor hen.
@Cynthia: Och meid… wat schrikken dan. Wel ff heftig zo dan. Poe hee… Nou, hopenlijk zal het niet al te verontrustend zijn. Ja, dan zou ik ook even geen zin meer hebben om nog verder te gaan met het huisje. Nu ff eerst je moeder. Sterkte ermee en beterschap voor je moeder. :kus:
Ja kan me voorstellen dat zo’n scheiding je niet in je koude kleren gaat zitten, maar ja wat is beter, bij elkaar blijven voor wat voor een reden dan ook, zonder ook echt lief te hebben is helemaal niets…lieverd heel veel sterkte er mee, ook voor R. natuurlijk…en ja de zon gaat ooit schijnen.
Gelukkig dat je al weer bijna op je oude niveau zit, had ook niet anders verwacht van je, je bent echt een Kanjer, maar dat wist je al.
Kokkie bijna aan de asperges, en jij gaat ze toch proeven dit jaar hahahahaha…met gekookte eitjes en ham … zo jammie…
He gets Cynnie lees het net, dat is mooi schrikken zeg al je je moeder zomaar flauw ziet vallen.
Heel veel sterkte, en misschien de griep, of oververmoeid. Gelukkig geen nare ziektes meegenomen.
@ Viva: Dankje voor je lieve en begrijpelijke woorden. :kus:
Over 2 weken gaat het steken weer beginnen en hij is er weer voor gevraagd om te komen werken. Ja, moet er nu echt eens van komen he, om ze eens een keer klaar te maken. Wie weet!
neem mijn petje voor kokkie af, de hele dag gebukt staan hij is geen 20 meer…de lieverd.
Helemaal mee eens. lol2 lol2 Hij heeft dan ook nog het geluk dat hij klein is, want de meesten hebben vooral in het begin behoorlijke rugklachten, maar het went, zeggen ze.
Ha meiden, weer even bericht van hier.
Het goede nieuws is: nog een weekje werken, en dan Vakantie!!!
Wat minder is dat ik vandaag 1 van mijn katten in heb moeten laten slapen, het ging niet meer in huis, hij vervuilde de hele boel, en was ook ziek. 13 was de stumperd, en ook al 13 jaar bij me, dus het deed me best wel wat. Hij is in de poezenhemel nu, denk ik.
A aan de morfine, dus die voelt zich nu wel wat beter, maar ja, tis geen geneesmiddel, hè?
Hij komt nog wel steeds op zondag bij me, gelukkig.
En zoon 2 vandaag de sleutel van z’n nieuwe huis gehad, ben net even wezen kijken, en meteen maar wat geholpen (de laminaatvloer afgeplakt, voordat de heren beginnen met slopen, want daar hebben ze geen geduld voor natuurlijk!)
@ Viev, mijn manager was 30 april uitgerekend, en is gisteren al spontaan bevallen, ook een stuitligging. Alles is goedgegaan, alleen ligt de kleine knul nog wel in de couveuse, was een beetje klein, maar gelukkig gezond. Komt voor jullie ook allemaal goed!
@ Roanna, kop op, ik ben zelf nu 2 x gescheiden, en ik weet inmiddels dat inderdaad de zon weer gaat schijnen, uiteindelijk (al heb ik nu wel last van een wolk voor de zon)
@ Bloem, al nieuws van de sollies???
@ Beps druk, druk, mooie nageltjes, eendjes voor de hondjes…en, o ja, werken!
@ Jac, weer terug uit het hoge noorden
@ Cyn, dat is schrikken met je moeder, wel raar hoor. Zou het toch maar goed in de gaten houden. Volgens mij kunnen ze niet al die tropische ziektes in een dag controleren, moet er ook wel eens wat op kweek gezet worden ofzo.
@ Raak is weer de tuin aan t opbouwen, leuk werk!
Allemaal weer knuffie:kus:
@Miere: He fijn toch ook weer even wat van jou te vernemen.
Nee, dat is inderdaad geen geneesmiddel, maar als zijn kwaliteit van leven hier nog bij gebaat is, waarom dan niet. Geniet nog lekkker samen. Enneh…wat jammer van je poes, maar 13 jaar is toch een mooie leeftijd? Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar hoor natuulijk weleens wat hier en daar. Maarja… liever zo dan he! Sterkte ermee. :kus: Denk nu maar even weer aan leuke dingen, zoals je… vakantie binnenkort. Daar zal zeker de :zon02: voor je schijnen.
Zo meiden…ik ga er gelijk een eind aan breien. Ik ga zo naar boven. Nog ff tv kaike en dan slapen.
Iedereen weltrusten voor zo en tot morgen weer. :dag:
Cyn,zo dat is zeker schrikken met je moeder,hopen dat het echt alleen maar een fikse griep is…Beterschap.
Miere,ahhh je kat in moeten laten slapen,maar misschien maar wel beter zo,Sterkte.Jouw zoon dus flink aan het klussen de komende tijd.
Roanna,een scheiding is nooit leuk,en vooral voor moeders schijnt het toch wel een grote impact te zijn,maar gelukkig sta jij er positief in,:kus:.En weer lekker getippeld.
Viva,lekker geshopt,en goed geslaagd dat heb je ook wel verdiend jezelf lekker verwend.
Koliboli welkom thuis en gelukkig toch een leuke week gehad.
Linda,??? al een tijdje niet gezien.
Raak,geslaagd vandaag?
ik vanmiddag toch maar weer aan het schuiven gegaan in huis,vond het toch zonde van de ruimte om alles weer als voorheen terug te zetten,het staat nu beter,alleen wil de vitrinekast vervangen door een andere.
Zo meisjes ik was erg druk vanavond…
@Cyn: Das schrikken, wens mams maar beterschap!!! :kus:!!!
@Roanna: Zonder schrijven hier snap ik je heus wel. Daarom wilde ik je perse zien na je operatie!!! Want alles vreet, en aangezien er bij jou niet heel veel te vreten valt ;)!!!
Rustig aan skattie!!! :kus:!!!
Ehhhh oh ja…
@Miertje: :kus: Alles komt altijd gelijk en nooit zoals je hoopt!
Morgen dus ZM, en dan weer werken…
Spreek jullie vast ergens :kus:!!!