@ roanna een flink end getippeld, met aangepast tempo of niet, je doet het toch maar… komt vast goed. en mbt de rest, op zich is er nix verkeerd aan om even stil te staan bij wat het met jou/jullie doet. de meeste aandacht gaat natuurlijk naar de personen om wie het draait maar hen die er omheen draaien, krijgen soms ook flinke klappen
@ cyn wow heftig en schrikken! gelukkig was je op de meest gunstige plek en wist het personeel wat ze moesten doen. wel goed dat er meteen naar tropische ziektes gekeken is, ik zou het toch zeker in de gaten houden… sommige dingen kunnen pas na enkele weken opgespoord worden
@ viva lekker wezen shoppen en het eten? hoe was dat? bonen zit toch zetmeel in waardoor van alles er niet goed aan is?
@ trl das de pest he? als je gaat schuiven besef je ineens dat de enige oplossing is: nieuw spul. hahaha
@ jac welkom terug. lekker genieten van je weekend!
de sollies gaan hier gewoon door… heb voor mezelf een soort van keuze gemaakt, die ik hier liever niet neer wil zetten maar op fb kunnen jullie aan de statussen wel lezen wat er allemaal wel of niet gaande is denk ik zo…
@ miere fijn dat askim op zondag igg langs kan komen, spijtig om te horen van je kat, maar zo te horen is hij/zij misschien beter af… nu lekker aftellen voor je welverdiende break!! :kus:
Goedemorgen, zie nu dat mijn post van gisteren mislukt is lol2lol2, geen idee waarom dus start gewoon no een keer :
Jac : welkom terug, gelukkig een heel fijne week gehad
Roanna : staat je klok al goed ? heerlijk getippeld en alles goed gegaan, dikke pluim !!! Kokkie weer aan de asperges binnenkort
Viva : jullie heerlijk uit gegeten, vooraf speciaal reepje genomen. Met winkelen ook goed geslaagd, dus jij kan er weer even tegen want je portemonnaie is nu wel leeg. Maarre je nageltjes zijn ook weer even 6 weken mooi !!
Beps : ook weer mooie nagels, vandaag naar de ZM en daarna werken, fijne dag !
Miere : weer even langsgeweest, wel fijn om te lezen dat askim toch bij je kan zijn zondags en hopelijk zonder pijn. Tja als de kat een zelf teveel pijn en last heeft is het maar beter zo he en 13 is een mooie leeftijd maar altijd te vroeg voor jou :kus:
Bloem : jij was nog laat hier dus zullen we je voorlopig wel niet zien maarre het :zon02: schijnt al : wordt een mooie dag, ga zo ff op fb kijken
Voor iedereen een heerlijke warme lentedag, ga er van genieten:dag::dag::dag::dag::dag:
Oh ja en gisteren met potten : ben nog niet geslaagd, wil een beetje oude hebben
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
Ik weer aan het werk… Veels te mooi weer, maar goed… Werken moet ook gebeuren! Vanavond mijn kleding dan eindelijk allemaal uitzoeken, en dan morgen over… (Mits het droog is om mijn matras over te brengen
@Cynthia: Helaas werken, maarja… men wilt toch boeken he!! Werkse meisie en fijn te lezen, dat het met moeders al beter gaat.
@Raak: Misschien op of via MP, of anders bij Kringloopwinkels? Is maar een suggestie hoor, voor oude tuin potten. lol2 Ik ken wel oude potten. (moi))lol2 Grapje!!!
@Beps: Ook straks weer werken na de ZM, had ik begrepen. Werkse ook.
Enneh… natuurlijk begrijp ik ook wat je zei… en ik waardeer het zeer dat jij en rubsie even hier waren gekomen. Soms heeft een mens maar een half woord nodig om te begrijpen waar het over gaat.
@Bloem: Ook lieve woorden, want zo is het vaak wel. Bedankt! :kus:
@TRL: Ja zeker. Als zoiets van zo dichtbij gebeurd heeft het zeker veel impact en dit nu voor de 2e keer ook nog, maargoed, de tijden zijn intussen wel veranderd, dus probeer ook maar een beetje met de tijd mee te gaan.
Onze dochter komt vanmiddag hier en ik denk dat we dan in de namiddag even naar de Pasar Malam in de Americahal gaan. Voor de rest lekker proberen van het :zon02: te genieten.
Cyn : fijn om te lezen dat het gelukkig weer goed is met je moeder, misschien ook toch een beetje spanningen dat jij de deur uitgaat ?
Roanna : heerlijk vanmiddag er even tussenuit en de rest van de dag lekker buiten. Ik zit met een boek en een appeltje in de tuin. J. is terug van het fotograferen en gaat zo alle potten vullen. Ik denk dat we al een heel eind komen met wat we nog hebben staan en dan van de week de vaste planten erbij en voila, het buitenleven kan dan wat ons betreft beginnen
Roanna,was bij me ouders ook zo na 17 jaar huwelijk ging me broer scheiden,waren me ouders kapot van,maar ze hebben zich erbij neergelegd en daarna kregen ze het van mij nog eens,maar gelukkig zijn ze positief…
Cyn,jij druk aan het werk en vanavond kleren uitzoeke.Anders misschien een zeil over je matras doen zodat die droog overkomt.
Beps,veel plezier op de zwarte markt.
Ik net even met me paps naar de Ik*a gesjeest en een andere kast gekocht,kan de vitrinekast weg.Morgen komt hij die in elkaar zetten,wil dat zelf wel doen,maar met C erbij is dat geen doen…
Trl : jij ook weer geslaagd zodat de ruime opzet in je huiskamer nog beter tot zijn recht komt en de vitrinekast niet terug hoeft. Suc6 met in elkaar zetten
iedereen druk in en om het huis… lekker weertje alleen staat hier wel veel wind.
was leuk om de collega’s weer te zien en een erg lief meisje, echt een dotje
zo ff wat boodschappies doen en eventjes de konijntjes en dan is het toch echt tijd voor de studie… moet nog de laatste loodjes en die wegen weer zwaar…
Ik weer thuis. Rupsje een mega deal dus nu een aaifoon4. Hij was gebruikt, maar leek 'nieuw.
Puber meteen gekeken: toestel is van 26 mrt 2011. BLOEDNIEUW dus, maar wel 25% korting!!!
Rupsje is zooooo blij!!!
Ik heb nu 2 pubers zitten op m’n bankje die bezig zijn met DE toon lol2lol2
Ik zou wel heel graag een BlackBerry willen… maar ja… heb niks aan een abbo… Gebruik het binnen NL niet, alleen maar voor buitenland… En dat zit nooit in je bundel…
Bloem : weer terug van kraamvisite, idd wel veel wind maar toch heerlijk hoor in de tuin
Beps : voor Rubbie een mega deal, goed hoor !!! nou is tie weer helemaal heppie de peppie zeker ?
@beps: heeft een kleuter die blij is met de aaiphone 4. Zelf ook wat gekocht? @roanna: knuff voor jouw @viva: heeft kleren gescoord. @raak: vanavond kwam het op tv he??
Nou ja ik zit er sowieso klaar voor ik blijft ïk vertrek"mooi vinden. @cyn: gaat bijna over en met moeders gaat het beter
Nou ik heb genoten van het weertje. Te zalig gewoon HEERLIJK!!!