Turkish Tea Time 2011

@raak: nee ik was te vroeg…maar wanneer komen ze ook alweer?

hier ook lekker de hele dag in de tuin gezeten…heerlijk lekker kleurtje opgelopen, met af en toe wel een koud windje.

http://94.100.120.26/1272500001-1272550000/1272506701-1272506800/1272506720_6_VPZS.jpeg

Jac : volgende week zijn wij aan de beurt :slight_smile: vanaaf is de 100ste uitzending
Viva : heerlijk he weer lekker in de tuin zitten en ook een te gekke foto van jou !!

Goedenavond.

Zo te lezen de meesten van ons weer heerlijk genoten van het :zon02:. Tja… en dan is het weer even gedaan met het zomerse weer.

Wij ook na de boodschappen heerlijk met de dochter erbij in de tuin gezeten en ervan genoten. Oke Viva, ik heb dan nog wel niet zo’n kleurtje als jij, maar mag ook nog steeds niet te bloot in de tuin en… de buren zijn nog steeds niet klaar. Zelfs de hele dag in hun tuin bezig geweest, dus moest me toch al inhouden. lol2
Pasar Malam vandaag niets van gekomen, maar misschien morgen nog een kans.

@Viva: Meid, wat sta je er weer mooi bij en mooi op. :thumbsup:

@Beps: Oh, wat leuk weer voor Rubsie. Heeft hij weer wat om te aaien. Wat zijn ze dan lief he! lol2

Toffe avond nog ladies.

Ja meiden ik heb voor mn Padje een toetsenbordjas gekocht… Dus een jasje waarin een blauwe tanden toetsenbord zit, lekker makkelijk voor op het forum…:)!!!

@VIVA!!! Jemmig… zie nu dat Damber toch wel veel op jou lijkt haha…

Goedemorgen op deze, weeral :zon02:, zondag :dag::dag::dag:

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier

Viva,wauuwww je ziet er goed uit zeg.

Beps,veel plezier vandaag met de visite.

zo meiden ik ook wakker, cake gebakken voor de visite, die zit in de oven. Zo voor het eerst sinds kerst weer eens naar de kerk…ZOOOOO Heerlijk zeg…

Straks visite dus, mn zus gaat langskomen met haar gezin, en daarna nog een avond werken.
Meld me weer

:dag:

Ik ook wakker… Zo mijn spullen uitzoeken… en dan aan de slag!

Tot later! Waarschijnlijk vanuit mijn eigen huisje! :smiley:

:dag: :kus:

Beps : veel plezier vandaag met je visite
Cyn : jij succes met het overbrengen van de laatste spulletjes en vanaaf in je nieuwe bedje slapen ?

Mogge.

@Beps: Veel plezier alvast met de visite voor je verjaardag. Als J&H ook komen, doe ff weer de groeten van ons.

@Cynthia: Jij ook heel veel succes vandaag en hopenlijk gaat het vandaag lukken en kun je ons vanvond vanuit je eigen huisje berichten. :cheer:

@Raak: Hier ook momenteel :zon02: maar denk niet meer zo warm als gister en het heeft vannacht behoorlijk geregend hier, kan ik nog wel zien.

Nou, iedereen een fijne dag nog verder. Ik weet nog niet wat hier de plannen zijn. Of ff naar de stad en dan ff door naar de pasar malam of toch alleen maar even naar de stad. Heb nog het een en ander nodig, dus we gaan het zien.

:dag: :kus: Allen.

zo iedereen dus genoten van de zon…heerlijk was het he
@beps: sinds de kerst weer naar de kerk en dan krijgt ze visite.
@viva: wow!!!
@roanna: weet nog niet wat ze precies gaat doen maar we horen het wel weer
@raak: ja was even in de war…hahahaha

mogguh!

@ beps veel plezier vandaag en ook nog een beetje werken
@ roanna doe je rustig aan…? morgen is er weer een dag!
@ cyn ben benieuwd… heb je al foto’s dat het ‘af’ is…?

:dag: hoi vanuit mijn crib!!

Internet doet het… dus kan rustig doorademen! :smiley:

Nou ga nog even wat dingen opruimen en dan met mams op de bank hangen en tv kijken :slight_smile:

:dag:

Cyn : alles gelukt dus !!! welkom in je nieuwe huisje :kus::kus::kus:

Ok Cyn: Dus je bent va nu officieel over???
(mail/PB je nog even je nwe adres??)

@ cyn nice!! is mams nu bij jou dan of toch weer ff terug naar je home-crib…?

weer veel gedaan vandaag … poehee

@Cynthia: Heel veel geluk, gezondheid en plezier in da new crib. :cheer: Het is zover!!!

Ja meiden… ik doe rustig aan. Luisteren naar je lichaam was het toch? Daarom ook alleen een poos in de stad gelopen en raad eens!!! Kwam er 2 ex collega’s tegen ( onafhankelijk van elkaar ) en zijn met z’n allen even een terrasje gaan pakken. Hoe gezelllig kan dat zijn!!
Ik nog 3 zomer shirtjes voor €10 gescoord en wat HH rommeltjes van de Oction en toen was het inmiddels al bijna 5 uur en geen zijn meer om naar de pasar malam te gaan.

Omg meiden! Net5 vakantieliefdes turkije. De ene meid is naar side en de ander heeft haar turkse vriend op bezoek. Iedereen die ooit wel eens geflirt heeft of Zelfs maar vriendelijk gepraat heeft met zo’ n gast herkend dit. Hahaah