Nu ff reclame trouwens en snel naar ned2 voor docu in turkije. Istanbul. Alsof het over een andere wereld gaat
Cyn gefeliciteerd vanaf vandaag is het dus echt jou woning…heel veel plezier er mee.
Beps vandaag al visite voor je jaardag…
Roanna lekker op een terrasje gezeten.
thanx meiden voor jullie reactie op mijn foto, het voelt goed…maar ik ben er nog niet, blijf een beetje hangen deze dagen. Maar ik ga gewoon door.
Vandaag naar zoon en schoondochter geweest ff een bakkie gedaan, en gelijk ze op de kiek gezet…kun je je voorstellen dat mijn schoondochter altijd maat 34/36 had…zo op deze foto te zien niet he.
http://94.100.116.165/1273350001-1273400000/1273361701-1273361800/1273361749_5_nNQJ_1.jpeg
leuke foto viev, ze staat echt op barsten he? zal wel een spannende week worden deze week…
zucht dames, wat doe ik nou? dankzij een heerlijke ontsteking in mn holtes en ook keel, heb ik sinds vandaag echt mn stem verloren. gisteren was het al niet veel soeps en sindsdien ben ik al veel warms aan het drinken, thee met honing en alles, maar het wordt niet veel beter, begint ook steeds meer pijn te doen. kan maar op 1 bepaalde toonhoogte praten, mn stem slaat zelfs dan over of ik met (nogal viezig) mn keel schrapen… en morgen heb ik dat solli gesprek… ik wil echt niet afzeggen maar misschien is het beter dan een hoestbui of geen antwoord kunnen geven ofzo… owhhh damn… ik wil dit ZO graag…
Heb je ehhhh Isla in huis?? Het verzacht, geeft je echt in korte tijd meer rust in je keel en je stem meer kracht!!!
Ik ga voor je duimen :kus:
Miere:11 t/m 21 april Marmaris![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
Beps,van harte gefeliciteert en een hele fijne dag gewenst!!
Viva,mooie foto van je zoon en schoondochter.Trouwens die erachter hangt ook.
Bloem,sterkte.
Cyn,hoe was je eerste nacht in je eigen huisje?
Helaas gisteren in Turkije gemist,ik was niet zo lekker,nu nog een beetje hoofdpijn en zere kuiten en rug…
Beps : heppy heppy birthday, hoop dat je een fijne dag zult hebben :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Trl : jeetje, jij ook al niet lekker, beterschap meis :kus:
Bloem : hoop dat je een beetje kunt praten straks en uiteraard zal ik duimen voor je, succes !!!
Viva : mooie foto, spannend hoor ! Tja dat je even stil staat is normaal hoor, je verliest geen gewicht maar je lichaam gaat zich aanpassen, gewoon lekker zo doorgaan en dan doorbreek je dat dooie punt wel hoor :kus: Vind trouwens het resultaat nu al verbluffend
Cyn : hoe is tie ?? Toch niet 1e daagje al verslapen he lol2lol2
Beps meissie er is er een jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat is zij…
van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren…maak er een fijne dag van.
http://www.eigenstart.nl/dochters/coolstart.nl/bloemen/images/boeket-bloemen-bezorgen.jpeg
en een ruikertje voor op tafel.
Ja Raak ik ga ook gewoon door, komt wel goed schratje.
Tlr, die foto erachter is hun trouwfoto…hahahha.
Nee deze week nog niet hoor Bloemmie…tja kan altijd zomaar gebeuren, maar deze week is het nog rustig, volgende week ook trouwens.
Bloemmie zere keel, geen stem, zou toch gewoon gaan naar de solli, ze begrijpen het heus wel.
Goedemorgen dames.
Allereerst ons Beps. :cheer: Meid, van harte gefeliciteerd met je vejaardag en maak er een mooie dag van. Nog vele goede, reislustige, maar vooral gezonde jaren toegewenst en daar hoort toch weer een blommetje bij.
Voor jou met een dikke :kus:.

@Viva: Ik had de foto gisteravond al even heel goed bekeken en moet zeggen… dat ziet er goed uit. Het kan komen, zo te zien.
@TRL: Niet helemaal lekker in je vel? Beterschap ermee en doe kalm an.
@Bloem: Ondanks de stemproblemen… toi, toi, toi weer. We duimen!
@Raak: Ook al weer van de partij en heeft goede adviezen en raad voor Viva.
@Cynthia: Kan denk ik het bed nog niet uitkomen. lol2
Wij net even naar het ZH voor kokkie’s diabetes controle bij internist en alles voor zover dan… weer tevreden.
Nu even aan de koffie.
Allen bedankt voor de felicitaties, zowel hier als op mn foon als op FB… Toppertjes…
Gister mn zus gehad, was gezellig. En ondanks dat toch iets afgevallen(pfff was een rotweek… haha)
Vandaag de ‘meute’ veel groenten gehaald, en kaashapjes haha
mogguh
@ beps ook hier nog eventjes, van harte gefeliciflapstaart!! en nog heule veule jaaaaaren!! hieperdepiep: HOERAAA!!
heb zelf nie zo veel te melden… ga zo nog even voorbereiden op het gesprek, haartjes fohnen en dan maar het beste ervan hopen. ik spreek natuurlijk sowieso niet zo veel, maar volgens mij is hees gefluister het hoogst haalbare… we maken er maar het beste van…
lekker rustig hiero… echooooo echooooo
Beps, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
http://blogimages.seniorennet.be/ive2/12-d275334a83cefd1702e75cf52f81e430.jpg
@bloem
Helemaal klaar voor de sollicitatie morgen??
@viva
Leuke foto, flinke buik hoor!
Dames : hier alvast een klein stukje wat op ik vertrek staat, weten jullie alvast hoe ze dr uitzien he http://www.ikvertrek.nl/
leuk raak!!
@ MK ik ben net terug
hahaha heb hem net gehad. ging goed, erg positief, voelde me erg zeker en heb dat ook wel uitgestraald denk ik… helaas wilde ze nog wel veel gaan vergelijken en aangezien ze nog geen andere kandidaten had, wilde ze daar op wachten, dus dat gaat vrees ik nog wel eventjes duren… dus meteen maar weer verder met het volgende en weer bellen en mailen en zoeken… nu de focus op de studie… woensdag examen!
Goedemiddag meiden:kus:
Wij ook weer terug in het land.
Hoop dat iedereen ok is?
pfffffff wat een terugreis.
We zouden om half drie gisterenmiddag vertrekken.
Bij aankomst in de vertrekhal werd het al 4 uur en even later 9 uur.
Uiteindelijk zijn we kwart na 10 vertrokken.we waren vannacht om half 4 thuis.
Dan weet je het al he ben totaal op kan niet meer,ook nog ruzie aan boord gehad met een of andre trut.
Jeetje wat zijn de mensen vaak onbeschoft.
Maar goed we zijn weer thuis helaas hahaha.
Eerste 10 dagen slecht weer maar daarna was het toch lekker in het zonnetje.
Ook de laatste 2 dagen was er veel regen.
Maar dat kan de pret niet drukken he,ik mag toch nog niet volop in de zon he.
Weer leuke tijd gehad en nu aftellen naar de volgende he.
Sorry heb niet teruggelezen maar hoop dat iedereen ok is en er geen schokkend nieuw is.
Een knuf voor elk van jullie
:dag::kus::dag:
Hey meiden!
Hihi allemaal berichten vanmorgen… Nee, had me niet verslapen hoor! Heb heerlijk geslapen in mijn eigen bedje… Wel vreemd om daar dan wakker te worden hoor!
Verder vanmorgen nog even een tafeltje gescoord (voor naast de bank) en wat boodschappen, en nu weer aan het werk… ![]()
:dag: :kus:
Cyn : oeps ik dacht dat je een nieuw bed gekocht had, werkse voor nu enne dan strakjes voor het eerst thuis koken voor jezelf ?
Jill : welkom terug en wat een reis he als je zoveel vertraging hebt
Bloem : gesprek goed gegaan maar willen toch nog op andere kandidaten wachten. Je hebt groot gelijk om nu eerst maar weer even je examen van woensdag voor te bereiden, suc6 !!