@ cyn de eerste keren is sowieso vreemd, maar langzaamaan krijg je een bepaalde routine en is het heerlijk thuiskomen
@ jill welkom thuis wijffie. het zonnetje schijnt hier ook lekker, iedereen geniet volop van het voorjaar, niet de slechtste periode om thuis te komen! wanneer is de volgende keer weer
Raak: nou dat klopt ook wel hoor! De buitenkant is nieuw… Maar mijn matras is dezelfde
Bloem: oh ja dat geloof ik graag hoor! Vanavond eet ik trouwens bij mams haha… (Die eet ook alleen vanavond, en ze had trek in gebakken aardappels… en ik ook wel… Dus eet lekker bij haar! Mijn broer komt dan vanavond naar mij… Dus mijn avond is alweer volgepland…
@Jill: Welkom terug meisie. Nou, je hebt het dus weer voor even gehad. De volgende keer als wij er zijn, of gaan jullie eerder ook nog weg? Jij ruzie met een trut!!! Nou, dan heeft ze het wel echt te bont gemaakt als ze ruzie met jou heeft gekregen. lol2 Vertel, waarom?
@Cynthia: Ja toch. Lekker makkelijk toch zo bij mams en pas om de hoek. Gelijk heb je! Op je eigen en toch zo over kunnen steken. Ben je het zat… weer lekker terug naar je eigen crib!
@Bloem: Weer afwachten dus. Nouja, je bent zo langzamer niet anders gewend he!!! Tssss…:mad:
@Raak: Leuk plaatje… maar ik dacht ze al een beetje te kennen, alhoewel dat toch ook al een tijdje terug wa, dat ik ze in het eggie had gezien. Hun, of is het zij… zijn dat toch ook bij de aan en afkondiging op die waterscooter bij al de afleveringen die nu geweest zijn?
ppff ik kap ermee voor vandaag, zo moe… laaste hoofdstuk moet morgen dan maar en dan hopen dat de rest gewoon is blijven hangen… mhh… nie slim… maar ja, je kunt maar zoveel doen op 1 dag he… al dat gesolliciteer zuigt echt alle energie bij me weg…
anyways
@ cyn lekker hoor, wel ook gewoon je eigen ding doen en een beetje eigen ritme opbouwen he?
Roanna : ja dat zijn ze ook enne, je kent ons he, ook met die fles champagne op Schiphol, Joop en onze D en de kleinkids lol2lol2lol2. We zijn allemaal benieuwd, uiteraard vooral A + J
We hebben met th ck gevlogen misschien weet je dan al dat die plaatsen wel heel krap zijn he maar goed dat is voor iedereen hetzelfde he.
Mijn hubs zat niet naast mij maar aan de andere kant van het gangpad.
Naast mij twee mannen die we door de dag al een paar keer hadden gesproken,erg vriendelijk trouwens.
Deze mannen zetten na het opstijgen hun stoel naar achteren.
Die mensen achter ons die vliegen uit tegen die mannen dt ze geen fatsoen hebben en egoistisch zijn,bla bla je kent het wel.
De stewardes komt en zegt dat iedereen het recht heeft zijn stoel naar achteren te zetten,dus ook die mannen.
De stewardes vraagt aan die mannen of ze een andere plaats willen en dat doen ze.
Ik moest dus opstaan om die mannen door te laten maar als ik rect moet staan moet ik me ergen aan vasthouden om recht te kunnen.
Ik neem dus mijn stoel vast en trek me daar aan op.
Begint die vrouw achter mij als een gek te roepen dat ik haar stoorde en dat ik even normaal die stoel moet vastpakken.
Ik leg haar uit dat mijn benen niet altijd willen en dat ik niet goed uit de voeten kan.en om recht te komen ik me moet optrekken.
Ik zeg tegen haar om aub niet te stressen,we allemaal een zware dag achter de rug hebben en dat ze een beetje normaal moet doen.
Zegt ze,o ja normaal doen? Jij bent dronken je stinkt naar de alcohol.
:mad::mad: Ik probeer nog uit te leggen dat ik medicijnen neem en dus niet drink.
Begint ze me toch een partij te schelden.
Tja en wat ik nooit doe ik begin te huilen,was natuurlijk van vermoeidheid en zo begint ze gewoon te lachen.
Uiteindelijk komt de sterwardes en spreekt die vrouw aan en zegt of ze haar fatsoen wil houden.
En ik kon een andere plaats krijgen maar ik ben blijven zitten.
Iedereen zat al naar me te kijken dus ik wilde niet ook nog eens heel dat vliegtuig door.
Ze heeft bijna de hele vlucht tegen iedereen die het horen wilde zitten klagen.
Nee ik heb al betere vluchten gehad,we hadden trouwens ook aardig wat turbulentie gehad.
Op de valreep, het is nog de 4e, ook al ben je al naar bed: Beps, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Verder… @ Jill, welkom terug, en wat een verhaal, maar ik geloof best dat je je diep ongelukkig voelde. En wat een trut, zeg. @ Bloem, beterschap @ Raak, spannend allemaal, ik kijk echt uit naar die uitzending, doe jij ook nog mee eigenlijk? @ Cyn, Gefeliciteerd met je huisje, en dat je er nou ook echt woont. En dat zelfstandig worden gaat heel geleidelijk, dat geeft niks. Lekker laten verwennen door mams. @ Roanna, lekker van t zonnetje genoten, en geshopt En verder weet ik het niet meer.
Ikke vandaag ook nieuwe spullen gehad, maar wel van de kringloop. Hoekbank en lamp, Eens kijken of dit bestand is tegen de beesten. Vorige bankstel heeft het 1,5 uitgehouden, nu zitten er gaten in. Daarom koop ik ook nooit nieuwe, dure spullen. Nou, ik zal het licht wel uitdoen, want volgens mij slapen jullie allemaal al. XXX
@ jill jemig hee wat een verhaal!! sommige mensen he? maar ja, je moet maar denken, die zie je nooit meer terug en karma is a bitch en die krijgt ze vast dubbelendwars nog wel eens op d’r bordje…
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Jill : tsjonge wat een verhaal, helaas komt het vaker voor. Als het mogelijk is er gewoon bovenstaan, goed hoor dat je bent blijven zitten
Miere : of wij er in voor komen : geen idee want niemand krijgt de uitzending vantevoren te zien dus ook voor dochter : komplete verrassing.
Jij dus weer andere meubels, tsja met beestjes in huis moet je geen nieuwe meubels hebben he
@ raak, dat zal toch wel zo’n leuke moeder willen ze wel in beeld hebben…!!
denk ook dat het goede reclame is als het een beetje een leuke aflevering is… kunnen jullie helemaal daar niet meer terecht! hahah
zo… nog ff langs een uzb voor een leuke functie, en dan heel hard aan de studie… owhhh kom echt in de knel… t zal wel lukken maar wordt wel een struggle… nou ja, eigen schuld, dikke bult.
Goedemorgen meiden.
Bloemmie go girl …weer een gesprek kijk eens aan…begrijp ik dat je stem je in de steek laat.
Miertje "nieuwe"meubels, nou beter van de kringloop, daar is niks mis mee, soms zie je de mooiste dingen daar, dan dat je diep in de buidel moet tasten voor meubelen die met beesten anderhalf jaar meegaan, dat is pas echt zonde.
Jill wat een stumpert zeg dat wijf, want een ander woord heb ik er niet voor, ik weet niet of ik zo rustig had kunnen blijven, maar ik zou me ook niet verlagen naar haar niveau, en jij al helemaal niet, daar ben je veel te netjes voor…maar ik had haar dus wel even goed de waarheid verteld,…en zo hard dat het hele vliegtuig had kunnen meegenieten van hoe haar gedrag was…(ahum…of kom ik nu echt uit Den Haag) ahahahahahaha…is ze nou helemaal van de pot gerukt.
TRL: nou nog niet helemaal hoor… Slaap een beetje onrustig, woon nu aan een weg… en hoor dus de hele nacht auto’s etc. En vanmorgen om 7uur werden de containers al geleegd… Maar goed… Dat went wel hoor!
@Jill: Wat een hilarisch verhaal en dan zie ik dat helemaal voor me gebeuren. Wat een muts dat wief zeg. Jij hebt je in iedere geval netjes gedragen… kunnen ze daar niks van zeggen. lol2 Oh, en dan moet je al moe zijn. Pfffff…!!!
@Beps: Ook weer uitgefeest? Hebbie nog leuke dingen gehad voor je verjaardag?
@TRL: Hmmmm… wat raar dan he. Wel even op blijven letten, als je zelf denkt dat het geen spierpijn kan/zal zijn.
@Viva: Ja, jij wel. Jij zou ze aan de haren van die stoel afrukken. lol2 Ik zie je foto op FB niet meer. Je staat er momenteel helemaal blanco bij.
Zo, meiden. Net ff lekker geshowerd en nu even aan de koffie en dan even naar de wijkmarkt en wat schapjes doen. Wat heb ik toch een spannend leven he!!! lol2 lol2
Roanna ja daar was ik wel toe in staat…maar zou me beheersen om dat niet te doen, maar ze had geen fijne reis meer gehad…dat kun je gerust van me aannemen. hahahahah.
Ik ben weer zichtbaar hoor op facebook.
ik achter mijn bureau maar heb geen zin…heb ook helemaal uitslag op mijn handen, een soort van blaren, heb zaterdag hubs ingesmeerd met nivoa zonnebrand, en dat had ik volgens mij niet moeten doen, heb al eerder zo’n allergische reactie gehad op die zooi…het lijkt net of ik als ik mijn hand dicht doe, ik een kerstbal fijn heb geknepen.